Nyomtatási megoldások egy luxusmárka népszerűsítésére „Aston Martin by Hackett” és a Canon esettanulmánya
Budapest, 2017. február 21. – A Canon Europe a svájci Hunkeler Innovationdays 2017 nyomdaipari kiállításon mutatja be, hogy hogyan támogatják a vállat termékei és megoldásai egy többcsatornás, teljesen személyre szabott, integrált kampány lebonyolítását akár egy luxusmárka esetében is.

A kiállításon egy olyan fiktív kampány elemeit lehet megtekinteni, amelyeket a Canon a Hackett London brit divatmárka vizuális tartalmainak felhasználásával hozott létre. A kampány az Aston Martin és a Hackett alapdarabokból álló, közös „Aston Martin by Hackett” ruhakollekcióját népszerűsíti az Aston Martin DB11 sportautó piaci bevezetéséhez időzítve.
A felhasznált fotókat és videókat Canon EOS fényképezőgépekkel és Cinema EOS kamerákkal rögzítették. A színhelyes nyomatokat a proofokhoz a Canon imagePROGRAF PRO-4000 rendszerrel készítették, A kampány vázát az alábbi négy nyomdatermék képezte:
- A/5 méretű „look book”, mely divatújságírók figyelmét hívja fel a márkára. Ez a kis könyv egy imagePRESS C10000VP tintasugaras nyomtatóval készült.
- Ennek a könyvnek az A/3-as méretű VIP változata már keménykötéssel és megszemélyesítve kerül világszerte a Hackett üzleteibe, hogy részletesebben bemutassák benne a kollekciót.
- A Canon ProStream tekercses tintasugaras nyomtatóit használták egy olyan megszemélyesített, fotókban gazdag direktmarketing levél gyártására, mely az egyes törzsvásárlók saját vásárlási szokásai alapján invitál a bolt vagy az online felület felkeresésére.
- És végül ezt követi egy teljesen személyre szabott képeslap, amely az Océ VarioPrint i300 vágott lapos nyomtatóval készül.