MERÍTS INSPIRÁCIÓT!

Tippek és technikák

Tanuld meg a fotózás alapjait, próbálj ki új, kreatív nyomtatási technikákat, és javíts az eredményeiden szakértői tippjeink és tanácsaink segítségével.

Cikkek

173

    173

    Alkalmazott szűrők

    • Több képből álló kompozíció, amelyen élénk mustársárga felületen áfonyával megszórt és karamellel leöntött gofrik láthatók egy csésze tea társaságában.

      ÉTEL

      Hogyan fotózz ételeket profi módon

      Kóstolj bele Yasmin Albatoul ételfotózási útmutatójába, hogy tökéletesen elsajátítsd a komponálási módszereket, a kellékek rejtett használatát és a különféle technikákat, amelyekkel élettel telibbé teheted a képeidet.

      10 Május 2024

    • Egy snowboardos a karja alatt a hódeszkájával a fényképezőgéptől távolodva sétál a hóban. Richard Walch téli sportfotója.

      A SZABADBAN

      Fotós tippek és trükkök a téli szezonra

      Richard Walch professzionális sportfotós megosztja szakértői tippjeit a még eredményesebb téli fotózással kapcsolatban, a fényképezőgép kiválasztásától a legjobb beállításokig.

      15 Február 2024

    • Egy papírból készült űrhajósfigura ül egy faasztalon, a Canon Creative Park alkalmazásból származó többi, űrtémájú papírsablonnal körülvéve.

      KREATÍV NYOMTATÁS

      A Naprendszer elkészítése papírból

      Szánj időt a közös időtöltésre, a tanulásra és a játékra a Creative Park űrtémájú papírfigura-kollekciójával.

      30 Január 2024

    • get-inspired-diy-photo-booth-zoemini-s2-1

      KREATÍV NYOMTATÁS

      Készíts saját kezűleg egy Canon Zoemini fotófülkét

      Csupán a Canon Zoemini S2 készülékedre és a Mini Print alkalmazásra lesz szükséged, na meg egy kis jókedvre, hogy a következő bulidat fotófülkés stílusú képekkel tedd emlékezetesebbé.

      25 Január 2024

    • A burgundivörös kabátot és flitteres sálat viselő Molly Wójcik stílusinfluenszer egy rózsaarany színű Canon Zoemini S2 fényképezőgépet tart a magasba a szelfizéshez.

      KREATÍV NYOMTATÁS

      Variáld stílusosan a különféle ruhadarabjaidat a Canon Zoemini S2 segítségével

      Molly Wójcik stílusinfluenszer megmutatja, hogyan lehelj új életet a szekrényedben lévő ruhadarabokba úgy, hogy egy saját divatkatalógust hozol létre, tele izgalmas, új kombinálási lehetőségekkel.

      23 Január 2024

    • Egy 100 képkockából álló, teljesen feldolgozott rétegezett kép, amely egy pávatollat mutat közeli felvételen, és amelyet Matt Doogue készített a Canon EOS R10 fényképezőgép beépített fókuszsorozatos mélységkompozíciós funkciójával.

      A FOTÓZÁS ALAPJAI

      Fókuszrétegezés kezdőknek

      Matt Doogue fotós elmagyarázza, hogyan segíthetnek a Canon fókuszrétegező eszközei abban, hogy teljesen fókuszban lévő makró fotókat és tájképeket készíts.

      18 Január 2024

    • Egy mini papírművészeti galéria, amelyben két festmény lóg a pirosra festett falakon, és egy mini alak áll az előtérben a művet nézve.

      NYOMTATÁS ÉS KREATIVITÁS

      Mini festményötletek a Canon SELPHY Square QX10 készülékkel

      Hozz létre mini művészeti galériát a dioráma-szakértők, Ole Friedrich és Esther Mora Chavarria tippjeivel és trükkjeivel.

      15 Január 2024

    • Egy személy egy Canon EOS R100 fényképezőgépet tart a kezében, hogy lefényképezzen két családtagot hátulról.

      A FOTÓZÁS ALAPJAI

      Hogyan kezdj bele a fotózásba

      Szeretnél okostelefonról fényképezőgépre váltani? A kezdők fotósoknak szóló útmutatónkban minden megtalálható, ami az első lépések megtételéhez szükséges.

      11 Január 2024

    • Megismerkedés a záridővel

      A FOTÓZÁS ALAPJAI

      Tippek a záridő használatához

      Sajátítsd el mesterfokon a záridő használatát kezdőknek szóló útmutatónkkal, hogy jobban sikerüljenek az akciófotóid.

      09 Január 2024

    • ALAPOK

      Nyomtatásra szánt fotók készítése

      Hét bevált tipp a nyomtatásban megőrizni kívánt emlékek megörökítéséhez.

      21 December 2023

    • Egy nyitott laptop előtt válogatott esküvői nyomatok hevernek, míg mögöttük egy nő vizsgál egy fotót, amely éppen most jött ki a nyomtatóból.

      NYOMTATÁS

      Képek szerkesztése nyomtatáshoz

      Hozz ki többet a fotóidból nyomtatásban az útmutatónk segítségével, amely lépésről lépésre elmagyarázza a nyomtatáshoz szükséges szerkesztés folyamatát és a legjobb nyomtatási beállítások használatát.

      21 December 2023

    • VIDEÓ

      Hogyan készíthetsz kiváló minőségű felvételeket ételekről profi módon?

      A lélegzetelállító ételes videókat bemutató Jessie Bakes Cakes oldalnak több mint 100 000 követője van. Itt elmagyarázza, hogyan tudod elsajátítani az ételvideózást.

      13 December 2023

    12 / 173 megjelenítése

    Technikák

    Sekély vízben, sziklákon álló női fotós, aki hegyekkel körülvett tavat fényképez.

    MERÍTS INSPIRÁCIÓT!

    Történetek

    Olvasd el profi fotósokkal és tartalomkészítőkkel készített interjúinkat, szenvedélyes emberekről szóló inspiráló történeteinket, és tudj meg mindent a különböző kreatív műfajokról.

    Iratkozz fel a hírlevelünkre

    Értesülj a legújabb hírekről és termékinformációkról