Ezen az oldalon a Canon termékekkel kapcsolatos fontos frissítésekről olvashat
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
Ez azért következett be, mert az érintett nyomtatók bekapcsolt állapotban az interneten keresztül hozzáférnek egy harmadik fél kiszolgálójához. Május 30-tól kezdődően megnőtt a harmadik fél szerveréről visszaküldött adatok mennyisége.
Ebből adódóan a nyomtató nem tudta feldolgozni az adatokat, majd a bekapcsolás után azonnal kikapcsolt. A típustól függően a nyomtató egymás után többször ki-, majd újra bekapcsolt.
2022. június 7-én a külső kiszolgáló által visszaküldött adatok mennyisége az érintett nyomtató által feldolgozható mértékűre módosult. Ennek eredményeként az érintett nyomtatók bekapcsolnak és megfelelően működnek.
Az adatfeldolgozás megfelelő kezelését biztosító firmware az internetes környezet változásainak figyelembe vételével került kiadásra.
Javasoljuk, hogy a nyomtató firmware-jét mindig frissítse a legújabb verzióra.
A nyomtató firmware-jét a hálózaton keresztül frissítheti az eszköz segítségével, vagy a frissítő eszköz segítségével, amely a termékhez tartozó firmware lapról tölthető le. Válassza ki az alábbi módszerek egyikét a termékhez tartozó firmware frissítéséhez.
Minőséggel kapcsolatos probléma | Érintett termékek |
A Zoemini C akkumulátorának karbantartása | Zoemini C |
EOS C70 fogantyúegység – csavarral kapcsolatos probléma | EOS C70 |
Tintaöblítés – szivárgási problémák | MAXIFY GX6040 |
MAXIFY GX6050 | |
MAXIFY GX7040 | |
MAXIFY GX7050 |