iStock_80038439_XXXLARGE

Fontos információ

Ezen az oldalon a Canon termékekkel kapcsolatos fontos frissítésekről olvashat


Nyomtatóleállási probléma

Köszönjük, hogy Canon terméket használ.
 
A Canon azt a problémát azonosította az egyes tintasugaras nyomtatómodelleknél, hogy a nyomtató bekapcsolás után azonnal kikapcsol. A problémát 2022. június 7-én elhárítottuk.
 
Büszkék vagyunk termékeinek kiváló minőségére és teljesítményére, ezért minden olyan ügyfelünktől szeretnénk elnézést kérni, akit érintett ez a kellemetlenség. 
 
A következő típusok érintettek: 
 
MAXIFY iB4040 MAXIFY iB4050 MAXIFY MB2040 MAXIFY MB2050
MAXIFY MB2340 MAXIFY MB2350 MAXIFY MB5040 MAXIFY MB5050
MAXIFY MB5340 MAXIFY MB5350 PIXMA MG6640 PIXMA MG6650
PIXMA MG7540 PIXMA MG7550 PIXMA MX494 PIXMA MX495
PIXMA E484 PIXMA iP110


Ez azért következett be, mert az érintett nyomtatók bekapcsolt állapotban az interneten keresztül hozzáférnek egy harmadik fél kiszolgálójához. Május 30-tól kezdődően megnőtt a harmadik fél szerveréről visszaküldött adatok mennyisége.

Ebből adódóan a nyomtató nem tudta feldolgozni az adatokat, majd a bekapcsolás után azonnal kikapcsolt. A típustól függően a nyomtató egymás után többször ki-, majd újra bekapcsolt.

2022. június 7-én a külső kiszolgáló által visszaküldött adatok mennyisége az érintett nyomtató által feldolgozható mértékűre módosult. Ennek eredményeként az érintett nyomtatók bekapcsolnak és megfelelően működnek.

Az adatfeldolgozás megfelelő kezelését biztosító firmware az internetes környezet jövőbeni változásainak figyelembe vételével kerül kiadásra.
Javasoljuk, hogy a nyomtató firmware-jét mindig frissítse a legújabb verzióra.


Contact Us

Kapcsolat

Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen keresztül

16 ápr. 2018
Register your product

Canon ID

Regisztrálja termékét és kezelje Canon ID fiókját

16 ápr. 2018
Locate A Repair Centre

Javítás

Keressen rá egy szervizközpontra, és találjon további hasznos információkat javítási eljárásunkkal kapcsolatban

16 ápr. 2018