Ár–érték arány
Térüljön meg befektetése maximálisan megfelelően karbantartott és terméktámogatást élvező készülékkel.
Az Easy Service Plan egy szervizszolgáltatás, amely magában foglalja az alkatrészeket és a munkadíjat magában foglaló telepítési, képzési, támogatási és karbantartási szolgáltatásokat.
Az Easy Service Plan segítségével nyugodtan aludhat, garantálhatja a minőséget és biztosíthatja berendezései rendeltetésszerű működését.
Vállalkozása hatékonyabban működhet az átfogó szervizcsomag-választéknak köszönhetően. Ezek közé tartozik a telepítés, az oktatás, és a nyomtatók karbantartására és javítására vonatkozó határozott idejű szerződések.
Elsőosztályú szakértelemmel támogatott imagePROGRAF nagy formátumú nyomtatók, i-SENSYS lézernyomtatók, faxkészülékek és a WG sorozathoz tartozó nyomtatók.
A félnapos képzés során az ügyfél alaposan megismerheti a terméket, annak funkcióit és a hozzá tartozó szoftvert, illetve hasznos információkat szerezhet a készülék karbantartásával kapcsolatban. A képzés során elhangzanak a nyomtató menürendszerével, a nyomtatófej tisztításával és cseréjével, a hordozók betöltésével, a Windows/Macintosh nyomtató-illesztő programok fő és bővített funkcióival és a vonatkozó segédprogramokkal kapcsolatos ismeretek. Magában foglalja a PosterArtist LT* áttekintését, megismerését is.
[*] Ha a PosterArtist teljes verzióját megvásárolta, akkor ennek a verziónak a telepítése és testre szabása indul el a próbaverzió helyett.
Hogyan vehetem igénybe a termékemhez a szervizt vagy a támogatást?
Az ügyfélszolgálat elérhetősége:
i-SENSYS: +36 1 2355315
imageFORMULA: +36 1 2375900
imageRUNNER: ++36 1 2375900
imagePROGRAF:+36 1 2375900
WG7500 sorozat: +36 1 2375900
Hívásfogadási idő:
9:00 - 17:00 (hétfőtől péntekig)
Az ügyfélszolgálat zárva tart az Egyesült Királyságban érvényben lévő munkaszüneti napokon.
A telefonszámok kizárólag csak a termékkel kapcsolatos támogatás biztosítására szolgálnak.
A lehető leggyorsabb segítségnyújtás érdekében a következőkre kérjük:
Köszönjük, hogy megvásárolta a Canon Easy Service Plan szolgáltatást.
Kezelje a hibákat telefonon keresztül a Canon ügyfélszolgálat segítségével – ha a probléma nem orvosolható, akkor a következő munkanapon* képzett szerviztechnikus munkatársunk megvizsgálja a készüléket az üzemelés helyszínén.
Az asztali nyomtatók és szkennerek visszajuttatása és javítása nem jár plusz költségekkel, ha a problémák telefonon nem orvosolhatók*.
*Az Easy Service Plan ajánlat és szerződési feltételei országonként eltérőek lehetnek.
Teljes körű telepítés és alapszintű képzés biztosított a készülék funkcióiról és lehetőségeiről*.
Ügyfélszolgálatunk és képzett technikusaink magas szintű képzésben részesültek és rendkívül tapasztaltak.
Strukturált támogatási folyamat biztosítja az összes bejelentett probléma hatékony kezelését a zavartalan üzletmenetért.
Munkatársaink jól bevált eszközökkel biztosítják üzleti berendezéseinek rendeltetésszerű működését.
Térüljön meg befektetése maximálisan megfelelően karbantartott és terméktámogatást élvező készülékkel.
Vegye bármikor igénybe a műszaki támogatást, és a tanácsadási és távoli hibakezelési szolgáltatást.
Legyen költségtervezése hatékonyabb a határozott szerződéskötési időnek köszönhetően.
Vállalkozásában teljes nyugalomban és minimális felfordulással folyhat a munka.