no consumer

Élvezze a nagyobb nyugalmat 3 éves kiterjesztett garanciánkkal

Vásároljon bármilyen MAXIFY, i-SENSYS, imageRUNNER és imageFORMULA nyomtatót és szkennert 2016. március 1. és 2017. december 31. között, és élvezze a gondtalan használatot a 3 éves jótállásra vonatkozó promóciónknak köszönhetően.

Regisztráljon most >

Résztvevő termékek

GYIK

Honnan tudom meg, hogy a regisztrációm nem megfelelő vagy hiányzó adatok miatt halasztásra került?

Ha online sikeresen regisztrált a Canon promóciójára, jelentkezéséről megerősítő e-mailt kap, amely tartalmazza a hivatkozási számát és személyes belépési adatait a honlapra, ahol leellenőrizheti igénylése állapotát. Abban az esetben, ha a regisztráció során helytelen információkat adott meg, ezt a megadott webhelyen is jelezni fogjuk, és e-mailben tájékoztatjuk Önt a még szükséges információkról. A hiányzó információk megadásának leggyorsabb módja, ha bejelentkezik a megadott webhelyre, majd ott frissíti az adatokat.

Milyen formátumú és mekkora méretű fájlok tölthetőek fel a regisztrációs folyamat során?

Ne feledje: a feltöltött fájl mérete legfeljebb 4 MB lehet. Csak JPG, TIF és PDF formátumú fájl tölthető fel.

Megrendeltem egy Canon terméket a promóció meghatározott időtartamán belül, de csak a promóciós időszak lejárta után érkezett meg/szállította ki a viszonteladó – ebben az esetben is igényelhetem a kiterjesztést?

Kérjük, őrizze meg a (promóció időtartamára eső) megrendelést visszaigazoló üzenetet, és a regisztrációkor a számlával együtt küldje be számunkra. A promóció utolsó értékesítési napja után egy hónapos türelmi időt adunk, amely alatt el tudja küldeni a dokumentumokat.

Nem hallottam a promócióról, és néhány héttel a megadott időtartama előtt/után vásároltam egy terméket. A Canon vállalat tehet kivételt, és engedélyezheti számomra a kiterjesztést?

Sajnáljuk, azonban csak akkor jelentkezhet a promócióra, ha a terméket az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott időszakban vásárolta meg.

Milyen tranzakciók/termékek nem vesznek részt a promócióban?

A kizárások részleteit az Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák. Röviden összefoglalva a kizárások az alábbiakat foglalják magukban:
1. Nem promóciós termékek. A promóciós termékek teljes listáját IDE kattintva tekintheti meg.
2. A promóciós időszakon vagy területen kívül vásárolt termékek
3. Használt, felújított vagy újszerű termékek, illetve a Canon csoport vállalatainak szellemi tulajdonjogait valamilyen módon hamisító vagy megszegő termékek (a teljesség igénye nélkül például párhuzamos vagy „szürke” termékek)

Az online igénylési nyomtatványon mit jelent a „fizetési mód”?

Ez a kifejezés arra utal, hogy eredetileg milyen módon vásárolta meg a terméket.

Hol találom meg a termék sorozatszámát?

A Hol találom a sorozatszámot HIVATKOZÁSRA KATTINTVA megtudhatja, hogy az Ön termékén [termékein] hol található a sorozatszám. NE keverje össze a sorozatszámot az EAN-/vonalkóddal. Az alábbi fényképen az EAN-/vonalkód látható, amely általában a termék dobozának oldalán helyezkedik el. Ez NEM az a sorozatszám, amelyet a termékhez kapcsolódó regisztrációkor be kell küldeni. A sorozatszám a terméken magán található. Ha a sorozatszám megkereséséhez segítségre van szüksége, forduljon az itt található útmutatónkhoz.

Miért nem tudok bejelentkezni a webhelyre a követési kódommal?

A belépési kód érzékeny a kis- és nagybetűkre, ezért ellenőrizze, hogy pontosan írta-e be a kódot (kis- és nagybetűkkel).

Az internetes regisztrációmra tett kísérlet során az alábbi problémák merülnek fel:
- Már egy jó ideje próbálok regisztrálni, de a rendszer nem engedi
- Folyamatosan a „nem engedélyezett” üzenetet kapom
- Megpróbáltam újra elküldeni a kódot, de nem működik.
A LEGTÖBB esetben ezek a problémák arra az eszközre vezethetők vissza, amelyről megpróbálja elérni a webhelyet (pl. mobil-/okostelefon, Apple Mac számítógép vagy egyéb eszköz), így nem a webhely okozza őket. Ezekben az esetekben érdemes konzultálni a készülék gyártójával a probléma ügyében. Ha a fenti gyakran ismételt kérdések nem adtak választ a kérdéseire, küldjön e-mailt az alábbi címre, sürgős esetben pedig hívjon minket a +36 1 235-5315-ös telefonszámon, vagy látogasson el a Canon támogatási oldalára.

Mi történik, ha nem tudom online regisztrálni az igénylésem?

Ha nem tudja használni az online regisztrációt és az online nyomtatványt, vegye fel a kapcsolatot a Canon ügyfélszolgálatával a +36 1 235-5315-ös telefonszámon, és igényeljen egy papíralapú regisztrációs nyomtatványt.

Mely viszonteladók vesznek részt a promócióban? Hol tudok promóciós termékeket vásárolni?

Az alábbi hivatkozásra kattintva megtekintheti a lakóhelyéhez közel található üzleteket: http://www.canon.hu/where_to_buy/for_work/.

Melyek a garanciális szolgáltatások különböző szintjei?

Vissza a gyártóhoz:
Ha a termék a jótállási időszak alatt meghibásodik, be kell vinni egy hivatalos Canon márkaszervizbe, ahol ingyenesen megjavítják azt a Canon meghatalmazott szakemberei. A javítás végeztével a terméket visszakapja.


Helyszíni:
Ha egy jogosult termék a jótállási időszak alatt meghibásodik, az alábbi helyszíni garanciális szolgáltatások egyikében részesül:

  • Helyszíni szerelés (szakember által)
  • Helyszíni csere (futár által)

A különböző garanciális szolgáltatásokkal kapcsolatos további információkért és a teljes garanciális feltételekért kattintson ide.

Hogyan vehetem igénybe a promóciós garanciális szolgáltatásokat?

Miután érvényesítette igényét, ha szüksége van a promóció keretében meghosszabbított és/vagy frissített garanciális szolgáltatásokra, vegye fel a kapcsolatot a helyi Canon ügyfélszolgálattal és készüljön fel az alábbiakra:


a.    Meg tudja adni a készülék/nyomtató típusát és sorozatszámát*;
b.    Meg tudja erősíteni a számítógépén használt operációs rendszert – ha lehetséges;
c.    Meg tudja erősíteni az elérhetőségi adatait, a készülék/nyomtató címét és e-mail címét;
d.    Készítse elő a vásárlást igazoló bizonylatot és az online garancia-regisztrálást követő megerősítő e-mailben található aktivált promóciós jótállást;
.    Írja le pontosan a hibát, és végezze el a kért diagnosztikai lépéseket;
f. Fogadjon el minden ésszerű utasítást az ügyfélszolgálattól, hogy biztosítani tudjuk a garanciális szolgáltatást.

*Ha segítségre van szüksége a sorozatszám megtalálásához, kattintson ide.

  • Canon
  • ...
  • Office Printers Scanners Promotion