Hero
alt text goes here

3 ÉVES JÓTÁLLÁS*

Élvezze a gondtalan használatot a 3 éves jótállásra vonatkozó ajánlatnak köszönhetően

*Az alábbiakban ismertetett, jogosult termékek esetében

*az ajánlatra az Általános Szerződési Feltételek vonatkoznak

Regisztrálja 3 éves jótállását

Vásároljon bármilyen PIXMA, MAXIFY, i-SENSYS vagy imageFORMULA nyomtatót és szkennert, és élvezze a gondtalan használatot a 3 éves jótállásra vonatkozó ajánlatnak köszönhetően.

IGÉNYELJE MOST

*az ajánlatra az Általános Szerződési Feltételek vonatkoznak

Résztvevő termékek

Vásároljon bármilyen PIXMA, MAXIFY, i-SENSYS vagy imageFORMULA nyomtatót és szkennert, és élvezze a gondtalan használatot a 3 éves jótállásra vonatkozó ajánlatnak köszönhetően.

PIXMA

MAXIFY

i-SENSYS

imageFORMULA

GYIK

Honnan tudom meg, hogy a regisztrációm nem megfelelő vagy hiányzó adatok miatt halasztásra került?

Ha online sikeresen regisztrált a Canon jótállási ajánlatára, regisztrációjáról megerősítő e-mailt kap, amely tartalmazza a hivatkozási számát és személyes belépési adatait a honlapra, ahol leellenőrizheti igénylése állapotát. Abban az esetben, ha a regisztráció során helytelen információkat adott meg, ezt a megadott webhelyen is jelezni fogjuk, és e-mailben tájékoztatjuk Önt a még szükséges információkról. A hiányzó információk megadásának leggyorsabb módja, ha bejelentkezik a megadott webhelyre, majd ott frissíti az adatokat.

Milyen formátumú és mekkora méretű fájlok tölthetőek fel a regisztrációs folyamat során?

Ne feledje: a feltöltött fájl mérete legfeljebb 4 MB lehet. Csak JPG, TIF és PDF formátumú fájl tölthető fel.

Milyen tranzakciók/termékek nem vesznek részt a jótállásra vonatkozó ajánlatban?

A kizárások részleteit az Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák. Röviden összefoglalva a kizárások az alábbiakat foglalják magukban:
1. A nem promóciós termékek. A jogosult termékek listájának megtekintéséhez kattintson IDE
2. A promóció keretein kívül vásárolt termékek
3. Használt, felújított vagy újszerű termékek, illetve a Canon csoport vállalatainak szellemi tulajdonjogait valamilyen módon hamisító vagy megszegő termékek (a teljesség igénye nélkül például párhuzamos vagy „szürke” termékek)

Az online igénylési nyomtatványon mit jelent a „fizetési mód”?

Ez a kifejezés arra utal, hogy eredetileg milyen módon vásárolta meg a terméket.

Hol találom meg a termék sorozatszámát?

A „Hol találom a sorozatszámot” HIVATKOZÁSRA KATTINTVA megtudhatja, hogy az Ön termékén [termékein] hol található a gyári szám. NE keverje össze a sorozatszámot az EAN-/vonalkóddal. Az alábbi fényképen az EAN-/vonalkód látható, amely általában a termék dobozának oldalán helyezkedik el. Ez NEM az a sorozatszám, amelyet a termékhez kapcsolódó regisztrációkor be kell küldeni. A sorozatszám a terméken magán található. Ha a sorozatszám megkereséséhez segítségre van szüksége, forduljon az ITT található útmutatónkhoz.

Miért nem tudok bejelentkezni a webhelyre a követési kódommal?

A belépési kód érzékeny a kis- és nagybetűkre, ezért ellenőrizze, hogy pontosan írta-e be a kódot (kis- és nagybetűkkel).

Az internetes regisztrációmra tett kísérlet során az alábbi problémák merülnek fel:
- Már egy jó ideje próbálok regisztrálni, de a rendszer nem engedi
- Folyamatosan a „nem engedélyezett” üzenetet kapom
- Megpróbáltam újra elküldeni az adatokat, de nem működik.
A LEGTÖBB esetben ezek a problémák arra az eszközre vezethetők vissza, amelyről megpróbálja elérni a webhelyet (pl. mobil-/okostelefon, Apple Mac számítógép vagy egyéb eszköz), így nem a webhely okozza őket. Ezekben az esetekben érdemes konzultálni a készülék gyártójával a probléma ügyében. Ha a fenti gyakran ismételt kérdések nem adtak választ a kérdéseire, küldjön e-mailt az alábbi e-mail címre, sürgős esetben hívjon minket a +36 1 235 5315-ös telefonszámon, vagy látogasson el a Canon támogatási oldalára.

Mi történik, ha nem tudom online regisztrálni az igénylésem?

Ha nem tudja használni az online regisztrációt és az online nyomtatványt, vegye fel a kapcsolatot a Canon ügyfélszolgálatával a +36 (0)61 235 5315-ös telefonszámon, és igényeljen egy papíralapú regisztrációs nyomtatványt.

Melyek a garanciális szolgáltatások különböző szintjei?

Vissza a gyártóhoz:
Ha a termék a jótállási időszak alatt meghibásodik, be kell vinni egy hivatalos Canon márkaszervizbe, ahol ingyenesen megjavítják azt a Canon meghatalmazott szakemberei. A javítás végeztével visszakapja a terméket.


Helyszíni:
Ha egy jogosult termék a jótállási időszak alatt meghibásodik, az alábbi helyszíni garanciális szolgáltatások egyikében részesül:

  • Helyszíni szerelés (szakember által)
  • Helyszíni csere (futár által)

A különböző garanciális szolgáltatásokkal kapcsolatos további információkért és a teljes garanciális feltételekért kattintson ide.

Hogyan vehetem igénybe a promóciós garanciális szolgáltatásokat?

Miután érvényesítette igényét, ha szüksége van az ajánlat keretében meghosszabbított és/vagy frissített garanciális szolgáltatásokra, vegye fel a kapcsolatot a helyi Canon ügyfélszolgálattal és készüljön fel az alábbiakra:


a. Meg tudja adni a készülék/nyomtató típusát és sorozatszámát*;
b. Meg tudja erősíteni a számítógépén használt operációs rendszert – ha lehetséges;
c. Meg tudja erősíteni az elérhetőségi adatait, a készülék/nyomtató címét és e-mail címét;
d. Készítse elő a vásárlást igazoló bizonylatot és az online garancia-regisztrálást követő megerősítő e-mailben található aktivált promóciós jótállási ajánlatot;
e. Írja le pontosan a hibát, és végezze el a kért diagnosztikai lépéseket;
f. Fogadjon el minden ésszerű utasítást az ügyfélszolgálattól, hogy biztosítani tudjuk a garanciális szolgáltatást.

* Ha segítségre van szüksége a sorozatszám megtalálásához, kattintson ide.


Regisztrálja 3 éves jótállását

Vásároljon bármilyen PIXMA, MAXIFY, i-SENSYS vagy imageFORMULA nyomtatót és szkennert, és élvezze a gondtalan használatot a 3 éves jótállásra vonatkozó ajánlatnak köszönhetően.

IGÉNYELJE MOST

*az ajánlatra az Általános Szerződési Feltételek vonatkoznak