Warranty_Page_Image

A Canon European Warranty System jótállással kapcsolatos információk

Amennyiben a Canon termék meghibásodik, a Canon European Warranty System (EWS) jótállására jogosult ügyfeleink a vásárlás után meghatározott ideig ingyenes javítási szolgáltatást vehetnek igénybe (a jótállási feltételek értelmében).

Az EWS két különböző szolgáltatást tartalmaz. Az Önre vonatkozó ajánlat a vásárlás helyétől és a megvásárolt terméktől függ. A legtöbb Canon fogyasztási cikkre a Normál EWS jótállás vonatkozik. Ha a termék a jótállási időszak alatt meghibásodik, be kell vinni egy hivatalos Canon márkaszervizbe, ahol ingyenesen megjavítják azt a Canon meghatalmazott szakemberei. A javítás végeztével a terméket visszakapja.


Az arra jogosult lézer és tintasugaras termékekre (csak bizonyos országokban) Helyszíni szolgáltatás vehető igénybe. A jogosult termékek listája alább, A helyszíni jótállási feltételek című részben tekinthető meg.

Ha egy jogosult termék a jótállási időszak alatt meghibásodik, az alábbi helyszíni garanciális szolgáltatások egyikében részesül:

  • Helyszíni szerelés (szakember által)

  • Helyszíni csere (futár által)

Ha a Helyszíni jótállási feltételek nem szerepelnek a felsorolásban, az Ön lakhelyén nem vehető igénybe a helyszíni szolgáltatás. Ebben az esetben csak a Normál jótállási szolgáltatás érhető el.



EWS garancia – áttekintő GYIK

Kérdés: Milyen garancia vonatkozik az Európa területén vásárolt Canon termékekre?

Válasz: A következő országok területén vásárolt termékekre a Canon általában a European Warranty System (EWS) rendszert alkalmazza:

Ausztria, Belgium, Bulgária, Ciprus, Csehország, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Németország, Görögország, Magyarország, Izland, Írország, Olaszország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Málta, Norvégia, Lengyelország, Portugália, Románia, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország, Svédország, Svájc, Hollandia és az Egyesült Királyság.

Kérjük, tekintse meg a jótállásra vonatkozó teljes Felhasználási feltételeket.


Kérdés: A European Warranty System (EWS) jótállási rendszerbe való jelentkezéshez vagy a garancia aktiválásához a Canonnál fizikailag is regisztrálnom kell a termékemet?

Válasz: A vásárlókra általában nem vonatkoznak jogi követelmények a termékek EWS jótállási rendszerbe garancia céljából való regisztrálásával kapcsolatban. Ha egy terméket Canon iD azonosítón keresztül regisztrál a Canonnál, célzott promóciós anyagokat és frissítéseket küldhetünk a termékre vonatkozóan. Egyes alkalmi promóciós garanciák igénybe vételéhez regisztrálni kell a Canonnál, a promóció részletes szerződési feltételei azonban erre is kitérnek, amennyiben erre szükség van.


Kérdés: Canon termék vásárlása esetén a doboz milyen, a garanciára vonatkozó információkat tartalmaz?

Válasz: Azokban az országokban, ahol a European Warranty System (EWS) érvényes, minden termék doboza egy EWS jótállási jegyet is tartalmaz. Ez az alábbi példákban láthatóhoz hasonlít:



Kérdés: European Warranty System (EWS) garanciám regisztrálásához ki kell-e töltenem és vissza kell-e küldenem valamilyen dokumentációt a Canonnak?

Válasz: A European Warranty System (EWS) jótállási rendszerbe való regisztráláshoz nincs szükség dokumentáció visszaküldésére a Canon részére. Amennyiben kifejezetten garanciális javítást igényel a European Warranty System (EWS) jótállási rendszer keretében, a Canonnak mindig fel kell mutatnia az adott termék megvásárlását igazoló (az eredeti vásárlás dátumát tartalmazó) dokumentumot, amely mellett időnként a kitöltött jótállási kártya bemutatása is szükséges. A részletes követelményekkel kapcsolatban tekintse meg az adott országra vonatkozó információkat.


Kérdés: Milyen dokumentációra van szükség European Warranty System (EWS) garanciális javítás igényléséhez?

Válasz: Amennyiben kifejezetten garanciális javítást igényel a European Warranty System jótállási rendszer keretében, a Canonnak mindig fel kell mutatnia az adott termék megvásárlását igazoló (az eredeti vásárlás dátumát tartalmazó) dokumentumot, amely mellett időnként a kitöltött jótállási kártya bemutatása is szükséges. A részletes követelményekkel kapcsolatban tekintse meg az adott országra vonatkozó információkat. A promóciós jótállási ajánlatok további követelményeket tartalmazhatnak, ezért ezzel kapcsolatban tekintse meg az adott promóciós ajánlat részletes szerződési feltételeit (ha van ilyen)


Kérdés: Hogyan regisztrálhatok egy European Warranty System jótállást a Canonnál, ha a terméket ajándékba kaptam?

Válasz: A vásárlókra általában nem vonatkoznak jogi követelmények a termékek EWS jótállási rendszerbe garancia céljából való regisztrálásával kapcsolatban. Amennyiben kifejezetten garanciális javítást igényel a European Warranty System jótállási rendszer keretében, a Canonnak mindig fel kell mutatnia az adott termék megvásárlását igazoló (az eredeti vásárlás dátumát tartalmazó) dokumentumot, amely mellett időnként a kitöltött jótállási kártya bemutatása is szükséges. A termék megvásárlását igazoló (az eredeti vásárlás dátumát tartalmazó) dokumentum felmutatása az ajándékba kapott termékek esetében is kötelező.


Kérdés: Egy Canon European Warranty System (EWS) garancia általában mennyi ideig érvényes?

Válasz: A Canon termékekre általában 1 éves European Warranty System garancia vonatkozik. Ez alól lehetnek, és vannak is kivételek, például ha a viszonteladók további promóciós garanciát kínálnak. Amennyiben kérdése van ezzel kapcsolatban, tekintse meg a Canon adott országra vonatkozó támogatási weboldalát, vagy forduljon viszonteladójához (viszonteladói garanciakiterjesztés esetén).


Kérdés: Ha egy Canon terméket olyan országban vásároltam, amelynek területén nem érvényes a Canon European Warranty System (EWS) jótállási rendszere, vonatkozik-e a European Warranty System (EWS) jótállás a termékre, ha én magam egy EWS tagország lakosa vagyok?

Válasz: A termékekre vonatkozó speciális garancia részletei általában megtalálhatók a termék dobozában. A termékekre általában az adott eladási régióban érvényes garancia vonatkozik, a vásárlóknak pedig a ebbe a régióba kell visszaküldeniük a garanciális javítást igénylő termékeket. A Canon általában nem nyújt általános garanciát, kivéve, ha egy adott termék/régió esetében ezt külön említik.


Kérdés: Ha egy Canon termék megvásárlását követően úgy döntök, hogy az adott European Warranty System (EWS) jótállási időszak alatt másnak adom/eladom, a termékkel együtt az EWS garancia is átruházódik-e?

Válasz: Igen, a Canon termékekre aktuális tulajdonosuktól függetlenül vonatkozik a European Warranty System (EWS) garancia. A garancia kezdő és záróidőpontja ugyanakkor az eredeti vásárlás időpontjára vonatkozik, nem pedig az azt követő eladásra. Amennyiben kifejezetten garanciális javítást igényel a European Warranty System (EWS) jótállási rendszer keretében, a Canonnak mindig fel kell mutatnia az adott termék megvásárlását igazoló (az eredeti vásárlás dátumát tartalmazó) dokumentumot, amely mellett időnként a kitöltött jótállási kártya bemutatása is szükséges. A részletes követelményekkel kapcsolatban tekintse meg az adott országra vonatkozó információkat.


Kérdés: Ha megvásárolt Canon termékemre érvényes a European Warranty System (EWS) jótállási rendszer, és olyan országba utazom, amelynek területére az EWS nem vonatkozik, a termék pedig javításra szorul, jár-e a garanciális javítás?

Válasz: A Canon garanciák gyakorlatilag csak azon régiókban érvényesek, amelyek területén a terméket eladták, és amelyekre az adott termék dobozában található garancia részletei vonatkoznak. A Canon általában nem nyújt általános garanciát, kivéve, ha egy adott termék/régió esetében ezt külön említik. A Canon ügyfeleinek ezért mindig azt javasoljuk, hogy vegyék fel a kapcsolatot a helyi Canon márkaképviselettel, és tájékozódjanak a segítségnyújtás módjáról. Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy a javítási szolgáltatásért először fizetnie kell, majd az összeget megpróbálhatja visszaigényelni a Canontól (ez csak akkor van így, ha a hiba az EWS hatálya alá tartozik – a nem rendeltetésszerű használat például nem), amikor visszatér a European Warranty System (EWS) régió területére. A visszaigényléshez minden esetben javasoljuk, hogy szerezze be a felmerülő költségekkel/elvégzett javításokkal kapcsolatos összes dokumentációt.



Vissza az oldal tetejére

További ajánlatok…

Feedback