Támogatás igénylése
Rendelkezésre állunk kérdései megválaszolásához, a problémák megoldásához és ahhoz, hogy a megfelelő helyre irányítsuk, amennyiben javításra van szükség.
Válasszon az alábbi lehetőségek közül a szükséges támogatás igénybevételéhez.
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
Ez azért következett be, mert az érintett nyomtatók bekapcsolt állapotban az interneten keresztül hozzáférnek egy harmadik fél kiszolgálójához. Május 30-tól kezdődően megnőtt a harmadik fél szerveréről visszaküldött adatok mennyisége.
Ebből adódóan a nyomtató nem tudta feldolgozni az adatokat, majd a bekapcsolás után azonnal kikapcsolt. A típustól függően a nyomtató egymás után többször ki-, majd újra bekapcsolt.
2022. június 7-én a külső kiszolgáló által visszaküldött adatok mennyisége az érintett nyomtató által feldolgozható mértékűre módosult. Ennek eredményeként az érintett nyomtatók bekapcsolnak és megfelelően működnek.
Az adatfeldolgozás megfelelő kezelését biztosító firmware az internetes környezet változásainak figyelembe vételével került kiadásra.
Javasoljuk, hogy a nyomtató firmware-jét mindig frissítse a legújabb verzióra.
A nyomtató firmware-jét a hálózaton keresztül frissítheti az eszköz segítségével, vagy a frissítő eszköz segítségével, amely a termékhez tartozó firmware lapról tölthető le. Válassza ki az alábbi módszerek egyikét a termékhez tartozó firmware frissítéséhez.
Ellenőrizd, hogy megfelelően adtad-e meg az igénylési számot. További tájékoztatásért vedd fel velünk a kapcsolatot a cashback@claim-lookup.com e-mail-címen vagy a +36 (0)61 235 5315-es telefonszámon.
Profilod áttekintéséhez és az adatok frissítéséhez kattints az alábbi hivatkozásra:
Kezdjük a termék azonosításával
Tudjon meg többet az általunk kínált szolgáltatásokról, majd válassza ki az alábbi termékek közül az Önét a szolgáltatásigénylés elindításához.
Megjegyzés: A szolgáltatások csak bizonyos fényképezőgépek, objektívek és videokészülékek esetében állnak rendelkezésre.
Gondoskodj felszerelésed tisztításáról, ellenőrzéséről és beállításáról termékápolási csomagjainkkal.
Javítsd Canon EOS, Cinema EOS és XA/XF fényképezőgéped teljesítményét, és mesélj még hatásosabb történeteket.
Kezdjük a termék azonosításával
Kérjük, használja az alábbi űrlapot a kérdés jellegének meghatározásához
Kérjük, használja az alábbi opciók egyikét a Canon üzletekkel kapcsolatos kérdése jellegének meghatározásához