Hero image

Termékjavítás

Itt minden, a termékjavításra küldésével kapcsolatos információt megtalál. Ide tartozik a hivatalos szervizpartnerek keresése, a javítás megszervezésének lépései, valamint egy sor GYIK, amelyek segítenek megválaszolni esetlegesen felmerülő kérdéseit.

Koronavírus

Ezekben a kivételes időkben kiemelten fontos számunkra az ügyfeleink és alkalmazottaink egészségének megőrzése, amely magában foglalja bizonyos területeken alkalmazott munkamódszerünk átgondolását. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy felkészüljünk a lehetséges problémákra, és minimalizáljuk az ebből fakadó zavarokat.


Ezt szem előtt tartva a Canon szerviz- és javítóközpontok csökkentett létszámú személyzettel működnek, és ezen idő alatt a többi alkalmazot távolról dolgozik a fertőzés kockázatának korlátozása érdekében. Jelenleg a Canon szerviz- és javítóközpontok első sorban csomagszolgáltatók által kézbesített javításokat vállalja. Annak érdekében, hogy ügyfeleinknek megfelelő támogatást tudjunk nyújtani, mostantól, a kormányzat által előírt távolságtartási útmutatásokat betartva már személyesen is át tudjuk venni a javítandó termékeket. A javítás ideje elhúzódhat, és sajnos nem tudjuk előrevetíteni, hogy mikor áll vissza a szokásos szolgáltatási szint.

Canon hivatalos szervizpartnereink szintén hasonló kihívásokal küzdenek, ezért mielőtt beküldené a terméket javításra, javasoljuk, hogy vegyék fel előtte velük a kapcsolatot.

Ezt szem előtt tartva kérjük, fontolja meg, hogy sürgős-e a javítás, mivel a szervizeinken kívül a csomagküldő szolgáltatók is érintettek lehetnek. Ha segítségre lenne szüksége, a hívásokat és az e-maileket továbbra is a szokásos módon fogadjuk, ezért kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot. Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségekért, megértését és támogatását előre is köszönjük ebben a rendkívüli helyzetben! A további fejleményekkel kapcsolatban természetesen tájékoztatni fogjuk!

 

COVID-19 – Útmutató Canon készülékek tisztításához

 
Folyamatos támogatási szolgáltatásunk részeként technikusaink arra törekszenek, hogy a munkájuk befejezését követően alaposan megtisztítsák az ügyfelek készülékeit. 
Ezt követően javasoljuk a készülék kézikönyvében található tisztítási irányelvek követését. (A kézikönyvek a Canon támogatási oldaláról tölthetők le) 

A koronavírus-járvány (COVID-19) jelenlegi helyzetében sok ügyfél kér tanácsot arra vonatkozóan, hogy a készülékek leggyakrabban megérintett részeit hogyan lehet a legbiztonságosabb módon letisztítani. Ezért a Canon az alábbi tisztítási utasításokat javasolja. 

Megjegyzés: Ezek a tisztítási irányelvek nem garantálják a koronavírus eltávolítását a készülékek felületéről. Az alkoholalapú tisztítószerek hatékonyságáról azok gyártójánál érdeklődhet. 

  • Hajtsa végre az előírt leállítási folyamatot, és a tisztítás előtt válassza le a készüléket a hálózati áramforrásról.
  • A fertőtlenítéshez használjon alkoholalapú tisztítóval átitatott puha rongyot. Törölje le a készülék azon részeit, amelyeket a felhasználók megérinthetnek, például a kezelőpanelek számgombjait, az érintőképernyőket, a fedeleket és a fogantyúkat.
  • Soha ne permetezzen alkoholt vagy más fertőtlenítőszert közvetlenül olyan területekre, ahol a folyadék bekerülhet a készülékbe, például az érintőképernyő széleire vagy a számgombokra. Ügyeljen arra, hogy ezekre a területekre ne cseppenjen folyadék.
  • Az alkohol típusától vagy az alkalmazott törlési módszertől függően a nyomtató külseje elszíneződhet vagy elveszítheti a színét, azonban ez nem befolyásolja a nyomtató működését.
  • Kérjük, vegye figyelembe, hogy egyes kereskedelmi termékek, például a nedves törlőkendők nem alkoholos összetevőket is tartalmazhatnak, ezért ezek használata nem ajánlott.
  • A Canon az alkoholalapú tisztítószerek tekintetében nem ajánl konkrét márkát vagy gyártót. Javasoljuk azonban, hogy használjon legalább 60% alkoholt tartalmazó tisztítószert. Ne feledje, hogy az alkohol gyúlékony folyadék, ezért soha ne használja tűz közelében.
  • Ne használjon alkoholalapú tisztítószereket fényképezőgépek vagy videoobjektívek képérzékelőin, mert ezek külső bevonata megsérülhet.

Hivatalos szervizpartnerek

A Canon terméke megjavítására leginkább alkalmas, hivatalos szervizpartner megtalálásához válassza ki a terméket a keresési feltételek megadásával.

A terméket elviheti közvetlenül a hivatalos szervizpartnerhez, vagy megszervezheti elszállítását is. További információért tekintse meg a javítási eljárást ismertető részt.



Megjegyzés – Amennyiben imageRUNNER C1225iF, PIXMA PRO-1, imagePROGRAF PRO-1000 vagy adott MAXIFY vagy i-SENSYS nyomtatóval rendelkezik, tartózkodási országától függően garanciális helyszíni szervizre jogosult. Amennyiben nyomtatója a Canon European Warranty System (EWS) jótállására jogosult, először tekintse meg a jogosult készülékeket, és amennyiben az Ön terméke is a listán szerepel, a garanciális helyszíni szerviz megszervezésével kapcsolatban lépjen velünk kapcsolatba. Amennyiben nem jogosult a helyszíni szervizre, alább keressen hivatalos szervizpartner.



Javítási eljárás

Mi a teendő, ha nem működik a Canon termékem?

Először is azt javasoljuk, hogy látogasson a fogyasztói terméktámogató oldalunkra, ahol olyan információkat talál, amelyek segíthetnek megoldani a problémáját. Az adott termék kiválasztása után megtekintheti a gyakran ismételt kérdéseket, a használati útmutatókat, az illesztőprogramokat, a készülékszoftverekhez és egyéb szoftverekhez kapcsolódó letöltéseket. Egyéb hasznos információkat is megtalál, így például feltüntetjük, hogyan érheti el támogató részlegünket telefonon vagy e-mailen keresztül.

Amennyiben ezeken a lehetőségeken keresztül nem oldódik meg a problémája, és a termék javítására van szükség, kérjük, kövesse az alábbi eljárást. Mivel országonként lehetnek kisebb különbségek, kérjük, hogy az országválasztó segítségével tekintse meg a tartózkodási helye szerinti ország támogatási oldalát.


Mik a következő lépések, ha a Canon termékem javítást igényel?

1 – Töltse és nyomtassa ki a szabványos Canon javítási űrlapot, amelyet a termékkel együtt kell majd visszaküldenie

Ezen az űrlapon szerepel minden olyan információ, amelyre szükségünk van ahhoz, hogy kezeljük a termékével kapcsolatos problémát, hogy megjavítsuk a terméket, és tájékoztatni tudjuk Önt a javítás állásáról. Amennyiben nem tudja kinyomtatni az űrlapot, kérjük, hogy az űrlapon szereplő információt írja meg levélben, amelyet elküld nekünk a termékkel együtt.

2 – Keresse meg a legközelebbi hivatalos szervizpartnerünket

A legközelebbi hivatalos szervizpartnerünkkel kapcsolatos részletekért használja hivatalos szervizpartner-kereső eszközünket.

3 – Győződjön meg róla, hogy minden szükséges információt mellékelt a visszaküldendő termékhez

Amennyiben garanciális javítást igényel, a termékkel együtt a vásárlást igazoló, dátummal ellátott számlát is el kell küldenie. A Canon nem vállal garanciális javítást, amennyiben nem kapja meg a szükséges igazoló dokumentációt.

4 – Győződjön meg róla, hogy a termék biztonságosan be van csomagolva szállításhoz

Mivel a Canon nem vállal felelősséget a szállítás során bekövetkező sérülésekért és veszteségekért, javasoljuk, hogy a terméket biztonságosan csomagolja be. A termék értékétől függően érdemes megfontolnia azt is, kössön-e biztosítást a szállítmányra.

Természetesen arra is van lehetőség, hogy személyesen vigye be a terméket a hivatalos szervizpartnerhez. A nyitvatartási idő, a cím és egyéb hasznos információk megtalálhatók a fent megadott „ hivatalos szervizpartnerek elérhetősége” hivatkozáson keresztül.


Mi történik azután, hogy beküldtem a termékemet javításra?

Amikor a termék megérkezik a hivatalos szervizpartner, regisztráljuk a szervizrendszerünkben, és küldünk Önnek egy visszaigazolást.

Amennyiben garanciális javítást kér, először ellenőrizzük, hogy érvényes-e a garancia. Amennyiben garanciális javításra jogosult, a termék bekerül a normál javítási folyamatba, és amikor elkészül, elküldjük Önnek vagy átveheti nálunk a terméket.

Amennyiben valamilyen okból nem érvényes a garancia, tájékoztatjuk a termék garancián kívüli javításának hozzávetőleges költségeiről. Elképzelhető, hogy a felmérés elvégzéséért felszámítunk egy jelképes összeget, ezzel kapcsolatban azonban előzetesen egyeztetjük Önnel. Az árajánlatunkban egyértelműen feltüntetjük, hogy a javítás belefér-e a „fix áras szerviz” kategóriába, ellenkező esetben árajánlatot adunk az előreláthatóan szükséges alkatrészek és munkaórák alapján.

A Canon által adott árajánlatot az ügyfélnek jogában áll elfogadni vagy visszautasítani. Amennyiben az ügyfél nem fogadja el az adott árajánlatot, a Canon visszaküldi a terméket. Amennyiben az ügyfél elfogadja a ajánlatot, a termék bekerül a javítási folyamatunkba, és amikor elkészül, elküldjük Önnek vagy átveheti nálunk a terméket.

A Canon feltett szándéka, hogy biztosítsa az ügyfelek személyes adatainak védelmét. A Canon a megadott személyes adatokat kizárólag a javítási eljárás végrehajtásához használja fel. Személyes adatait a Canon biztonságosan tárolja, és egyéb célokra nem használja fel. Ezen kategória egyes adatai nem minősülnek személyes adatnak (pl. Beállítások), és ezen adatokat a Canon termékek és szolgáltatások nyújtása, karbantartása, védelme és fejlesztése, valamint újak kifejlesztése céljából használja. A Canon adatvédelmi szabályzatával kapcsolatosan további részleteket itt talál: Általános szerződési feltételek.

Vissza az elejére



Gyakori kérdések a javításról

Ha terméke javításra szorul, segítségért tekintse meg a GYIK listáját.

Kérjükfigyelembe venni, hogy ezek az adatok csak Consumer termékek javítására vonatkoznak.


Kérdés: Mennyibe fog kerülni a javítás?

Válasz: Műszaki felmérés nélkül lehetetlen válaszolni erre a kérdésre, ezért kérjük, küldje el termékét hivatalos szervizpartnerünkhöz.



Kérdés: Termékem röviddel a vásárlás után meghibásodott, mi a teendőm?

Válasz: A Canon csak a garanciában foglaltak alapján végzi el terméke javítását, ellenkező esetben forduljon az eladóhoz további segítségért.



Kérdés: Termékem meghibásodott, mi a teendőm?

Válasz: A Canon 12 hónap garanciát biztosít a termék vásárlásának időpontjától számítva az alkatrészekre és a működőképességre. A garancia csak a vásárlást bizonyító számlával együtt érvényesíthető. Ez nem befolyásolja az Ön, mint vásárló, törvény által biztosított jogait. Egyéb esetben forduljon az eladóhoz segítségért.

A javítás a garanciális időszak után térítést von maga után, kérjük, részletes tájékoztatásért forduljon a hivatalos szervizpartnerhez. A javítások a garanciában leírt feltételek szerint történnek.



Kérdés: Ha termékem meghibásodott, kicserélhető a garancia alapján?

Válasz: A Canon csak a garanciában foglalt feltételek alapján végez javítást.



Kérdés: Személyesen elvihetem termékemet a hivatalos szervizpartnerhez?

Válasz: Általában azt ajánljuk, hogy termékét csomagküldő szolgálattal (pl. Magyar Posta) küldje el nekünk. Ha személyesen szeretné eljuttatni hozzánk, kérjük, lépjen kapcsolatba a hivatalos szervizpartnerrel, hogy a nyitvatartási időről tájékozódhasson.



Kérdés: Kit keressek, ha a javítás állapotáról szeretnék érdeklődni?

Válasz: Kérjük, lépjen kapcsolatba azzal a hivatalos szervizpartnerrel, ahová elküldte termékét.

Vissza az elejére



Javítási űrlap

Kérjük, töltse ki ezt az űrlapot nagybetűkkel, és küldje el a termékével együtt. A részletek lehetővé teszik számunkra a feldolgozást javítását a lehető leggyorsabban. Felhívjuk figyelmét, hogy ezt az űrlapot csak a Canon szerviz- és javítóközpontjába történő küldésekor lehet használni. Küldéskor a javítás egy hivatalos szervizpartner számára, a javítási folyamatok és az esetleges díjak változhatnak. A részletekértaz egyes hivatalos szervizpartnerek javítási követelményeivel, az esetleges alkalmazási feltételekkel és. A termék elküldése előtt kérjük, forduljon közvetlenül a kiválasztott hivatalos szervizpartnerhez.

További ajánlatok…

Feedback