Kapcsolat
Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen keresztül
Itt minden, a termékjavításra küldésével kapcsolatos információt megtalál. Ide tartozik a hivatalos szervizpartnerek keresése, a javítás megszervezésének lépései, valamint egy sor GYIK, amelyek segítenek megválaszolni esetlegesen felmerülő kérdéseit.
Ha fix áras szolgáltatást szeretne igénybe venni (pl. karbantartási vagy frissítési szolgáltatások), a Canon online szerviz- és javítási portálján keresztül megrendelheti a termék szervizelését, és segítséget kap a kérelme benyújtásához.
Mivel országonként lehetnek kisebb különbségek, kérjük, hogy az országválasztó segítségével tekintse meg a tartózkodási helye szerinti ország támogatási oldalát.
Először is azt javasoljuk, hogy látogasson el a terméktámogató oldalunkra, ahol olyan információkat talál, amelyek segíthetnek megoldani a problémáját. Az adott termék kiválasztása után megtekintheti a gyakran ismételt kérdéseket, a használati útmutatókat, az illesztőprogramokat, a készülékszoftverekhez és egyéb szoftverekhez kapcsolódó letöltéseket.
Másik lehetőségként a Canon online szerviz- és javítási portálján keresztül megrendelheti a termék javítását, és segítséget kap a kérelme benyújtásához, illetve hibaelhárítási tanácsot is kap (ha szükséges).
Mivel országonként lehetnek kisebb különbségek, kérjük, hogy az országválasztó segítségével tekintse meg a tartózkodási helye szerinti ország támogatási oldalát.
1 – Kérjen szervizelést vagy javítást
Kérjük, a kérelem leadásához használja a Canon online szerviz- és javítási portáljának Szervizelés megrendelése vagy Javítás megrendelése lehetőségét.
Végigvezetjük a szükséges lépéseken, hogy minden fontos információt megadjon (pl. kérelem típusa, hibainformáció, vásárlási bizonylat stb.), és további termékeket is hozzáadhat a kérelméhez (ha van).
Tájékoztatjuk az Ön által igénybe vehető szervizhelyszínről – a termékek szervizelését végző Canon professzionális szervizközpontról vagy a Canon hivatalos szervizpartneréről. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Canon hivatalos szervizpartnerei független szervezetek, ezért saját szerződési feltételekkel rendelkeznek. Ezért a további részletekért érdemes felvenni velük a kapcsolatot, mielőtt a terméket szervizbe vagy javításra küldené.
Terméktől függően átirányítjuk a támogatási csapatunkhoz, akik további segítséget nyújthatnak.
2 – A szerviz- és/vagy javítási kérelem benyújtásakor nyomtassa ki és csatolja a rendelési összesítőt, hogy azzal együtt küldhesse vissza a terméket
A kérelem benyújtását követően kinyomtathatja a „rendelési összesítőt”, és másolatot küldünk róla e-mailben (amennyiben később szeretné kinyomtatni). A „Rendelési összesítő” tartalmazza a kérelem minden részletét, és a szervizhelyszínre (Canon professzionális szervizközpont vagy a Canon hivatalos szervizpartnere) történő elküldéskor mellékelni kell a termékhez. Így a szervizhelyszín vissza tudja igazolni a termék(ek) átvételét, és az összesítőn található információk segítenek a kérelem teljesítésében.
3 – Győződjön meg róla, hogy a termék biztonságosan be van csomagolva szállításhoz
Ha a terméket a Canon professzionális szervizközpontba vagy a Canon hivatalos szervizpartneréhez küldi, nem a Canonnal köt szerződést, ezért a Canon nem vállal felelősséget a szállítás során bekövetkező veszteségekért vagy károkért.
Javasoljuk, hogy a terméket biztonságosan csomagolja be. További utasításokat a szállítással kapcsolatban a felhasználói kézikönyvben találhat. A helytelen szállítás során további sérülések keletkezhetnek. A termék értékétől függően érdemes megfontolnia azt is, kössön-e biztosítást a szállítmányra. Termékét/termékeit személyesen is elviheti a Canon professzionális szervizközpontba vagy a Canon hivatalos szervizpartneréhez.
4 – Mi történik azután, hogy beküldtem a termékemet szervizelésre vagy javításra?
Ha a terméket a Canon professzionális szervizközpontba küldte el:
A terméket az átvételkor regisztráljuk a rendszerünkben, és küldünk Önnek egy átvételi visszaigazolást.
A megrendelés feldolgozását és a termék(ek) előzetes megvizsgálását követően vagy azonnal folytatjuk a kért szolgáltatás elvégzését (a Szervizelési és javítási feltételekre szerint), vagy ha szükséges, felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy a folytatáshoz a jóváhagyását kérjük (pl. idő- és költségalapú árajánlat esetén).
A megrendelés elfogadása és a szervizelési és javítási szerződés teljesítése a kért szerviz vagy javítás megkezdésekor történik, kivéve, ha értesítettük a megrendelés visszautasításáról. A szerződés feltételeit eltároljuk, és a rendelés visszaigazolásával együtt másolatot küldünk róla Önnek.
A Canon online szerviz- és javítási portálján ellenőrizheti kérelme állapotát, és szükség esetén kapcsolatba léphet a Canon professzionális szervizközponttal.
Ha a terméket a Canon hivatalos szervizpartnerének küldte el:
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Canon hivatalos szervizpartnerei független szervezetek, ezért saját szerződési feltételekkel és folyamatokkal rendelkeznek. Ezért a további részletekért érdemes felvenni velük a kapcsolatot, mielőtt a terméket szervizbe vagy javításra küldené.
Megjegyzés: A fenti információk kizárólag ügyféltanácsadásra szolgálnak, és nem minősülnek a Canon és az ügyfél közötti megállapodásnak. A Canon professzionális szervizközpont vagy a Canon hivatalos szervizpartnerek saját feltételei elsőbbséget élveznek az ezen az oldalon található információkkal szemben.
K: Szervizszolgáltatást szeretnék igénybe venni, milyen lehetőségeim vannak?
V: Ha Canon termékéhez szervizszolgáltatást szeretne igénybe venni, a Canon professzionális szervizközpontok a termékétől/termékeitől függően számos fix áras szolgáltatási lehetőséget kínálnak:
A Canon online szerviz- és javítási portálján keresztül megrendelheti a termék szervizelését, és segítséget kap a kérelme benyújtásához.
A hivatalos Canon szervizpartnereink adott esetben azonos típusú vagy hasonló szolgáltatást kínálhatnak.
K: A termékem hibás, milyen lehetőségeim vannak?
V: Amennyiben Canon terméke meghibásodik, szervizhálózatunk (Canon professzionális szervizközpontok és Canon hivatalos szervizpartnerek) rendelkezésére áll, ahol örömmel megjavítják a terméket az eredeti Canon előírások szerint.
A Canon online szerviz- és javítási portálján keresztül megrendelheti a termék javítását, és segítséget kap a kérelme benyújtásához.
A hálózatunkba tartozó összes szervizhelyszín postai úton/futárszolgálattal vagy személyesen fogadja a javításra beküldött terméket.
Amennyiben a termékre a Canon kereskedelmi jótállása vonatkozik, az elvégzett javítások ingyenesek lesznek (a jótállási központon keresztül elérhető vonatkozó feltételek szerint). Amennyiben a termékre nem vonatkozik a Canon kereskedelmi jótállása, az elvégzett javítások térítéskötelesek.
Lehetősége van továbbá a termékek értékesítésére vonatkozó, törvény által biztosított jogainak érvényésítésére, és kapcsolatba léphet a viszonteladóval, akitől a terméket vásárolta, hogy megvitassák az általuk biztosítható támogatási lehetőségeket.
K: A termékem hibás, és nem vonatkozik rá a Canon kereskedelmi jótállása. Mennyibe kerül a javítás?
V: Ha a Canon kereskedelmi jótállása lejárt, vagy a hiba jellege nem tartozik a jótállás hatálya alá, a Canon professzionális szervizközpontok a termék(ek)től függően különböző térítésköteles javítási lehetőségeket kínálnak:
Minden térítés ellenében történő javítási szolgáltatásra a Szervizelési és javítási feltételek vonatkoznak.
Amennyiben az Ön által igénybe vehető szervizhelyszín a Canon hivatalos szervizpartnere, szintén felajánlhatnak Önnek térítés ellenében történő javítást. Az Ön számára ténylegesen elérhető lehetőségek azonban eltérőek lehetnek, és a Canon hivatalos szervizpartnereinek használati feltételei vonatkoznak rájuk.
K: A termékem hibás, van lehetőség cserére javítás helyett?
V: A termék javításának módját a Canon professzionális szervizközpontjai és a Canon hivatalos szervizpartnerei saját belátásuk szerint határozzák meg.
Másik lehetőségként kapcsolatba léphet a viszonteladóval, akitől a terméket vásárolta, hogy megvitassák az általuk biztosítható támogatási lehetőségeket.
K: A javításra küldött termékhez a tartozékokat is mellékeljem?
V: A Canon online szerviz- és javítási portáljának használata során a hiba jellegétől függően tájékoztatjuk arról, hogy szükséges-e a javítani kívánt termék(ek) Canon tartozékát is elküldeni.
Ha például áramellátással kapcsolatos problémát tapasztal a termék használata során, a hibát az akkumulátor vagy a töltő is okozhatja, ezért előfordulhat, hogy megkérjük, küldje el ezeket a tartozékokat a termékkel együtt.
Ha azonban Ön szerint nincs kapcsolat a hiba és a Canon tartozék között, akkor általában azokat jobb megtartani, és csak a hibás terméket elküldeni.
K: Hogyan csomagoljam be a terméket, ha szervizelésre vagy javításra küldöm?
V: Győződjön meg arról, hogy a termék biztonságosan be van csomagolva, és tekintse meg a speciális szállítási utasításokat a felhasználói kézikönyvben. A helytelen szállítás során további sérülések keletkezhetnek.
A nyomtatók esetében a következő lépéseket javasoljuk:
A fotós és videós termékek esetében a következő lépéseket javasoljuk:
K: Kihez fordulhatok a javítás vagy a szerviz állapotának ellenőrzéséhez?
V: Ha a terméket egy Canon professzionális szervizközpontba küldte, a Canon online szerviz- és javítási portálján keresztül ellenőrizheti a javítás vagy szervizelés állapotát.
Ha termékét hivatalos Canon szervizpartnernek küldte, kérjük, közvetlenül a partnerünkkel vegye fel a kapcsolatot az állapot lekérdezése érdekében.
K: Mit tehetek, ha a terméknél a javítás után is fennáll a hiba?
V: Abban a valószínűtlen esetben, ha a javítás befejezése után is problémát tapasztal, vegye fel a kapcsolatot a Canon professzionális szervizközponttal, mivel a javításaink garantáltan hibamentesek (erre a >Szervizelési és javítási feltételek vonatkoznak).
Ha termékét hivatalos Canon szervizpartnernek küldte el, közvetlenül a partnerünkkel vegye fel a kapcsolatot.
K: Vásárolhatok pótalkatrészeket Canon termékemhez?
V: Azt javasoljuk, hogy a javításokat kizárólag a Canon professzionális szervizközponttal vagy a Canon hivatalos szervizpartnereivel végeztesse el, mivel a termék biztonságos javításához speciális eszközökre és szoftverre lehet szükség.
Szükség esetén azonban eredeti Canon pótalkatrészek vásárolhatók a Canon hivatalos szervizpartnerein vagy a pótalkatrész-forgalmazókon keresztül az alábbiak szerint:
Camera Kft.
Somogyi Béla u. 19
1085 Budapest
Tel.: +36 1 266 8085
Weboldal: http://www.camerakft.com
K: Mennyi ideig javítható egy termék a piacra dobást követően?
V: Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a termékeinkre elérhető fenntartható támogatást biztosítsunk a lehető leghosszabb ideig. Miután egy terméket eltávolítunk a Canon kínálatból, igyekszünk elérhető pótalkatrészeket biztosítani a következő időszakokban:
VÁLASZTÉK | MODELL | ÉV |
DSLR | EOS 1D sorozat, EOS 5D sorozat | 7 |
Egyéb EOS sorozatok | 5 | |
TÜKÖR NÉLKÜLI | EOS R sorozat | 7 |
EOS M sorozat | 5 | |
OBJEKTÍVEK | EF-L sorozat, RF-L sorozat, DO sorozat, TS-E sorozat és CN-E sorozat | 7 |
Az összes egyéb objektívsorozat | 5 | |
VAKU | Az összes Speedlite vakutípus | 5 |
KOMPAKT FÉNYKÉPEZŐGÉP | PowerShot G sorozat | 5 |
PowerShot D30, PowerShot S120, PowerShot SX60HS, PowerShot SX70HS, PowerShot SX520HS, PowerShot SX530HS, PowerShot SX740 HS | 5 | |
VIDEÓ | LEGRIA sorozat; X sorozat (XF; XA; XL; XH; XC); ME sorozat; ML sorozat és Cinema EOS sorozat | 7 |
Tartozékok: RC-V100, EVF-V70, SG-1, OU-700, SU-15, MO-4E, MO-4P, MA-400, CT-V1, SP-V1, WM-V1, WP-V1, WP-V2, WP-V3, DM-100, SM-V1 | 7 | |
PROJEKTOR | XEED sorozat, LV sorozat és LX sorozat | 7 |
TÁVCSŐ | Az összes távcső | 5 |
NYOMTATÓK | PIXMA és MAXIFY sorozat (az alább felsorolt típusok kivételével) | 5 |
i-SENSYS sorozat | 7 | |
LAPOLVASÓ | CanoScan sorozat | 5 |
EGYÉB TERMÉKEK | Minden fényképezőgép-kiegészítő; objektívek (csak az EF50 F1.8 STM; EF-M 22MM f/2.0; EF-M 15-45MM F/3.5-6.3 IS STM); PowerShot sorozat (a fent felsorolt típusok kivételével); IXUS sorozat; videótartozékok és -objektívek (a fent felsorolt típusok kivételével); projektortartozékok és -objektívek; számológépek; PIXMA nyomtatók (MG2xxx; MG3xxx; MG5xxx; MX4xx; MX5xx; TR45xx; TS3xxx és TS5xxx); SELPHY CP sorozat; Zoemini sorozat, IVY REC és lapolvasók (CanonScan Lide sorozat és P 2XX sorozat) | Nincsenek alkatrészek |
Amennyiben ezen időszak alatt nem tudjuk beszerezni a szükséges pótalkatrészt, alternatív megoldást kínálunk ügyfeleinknek.
A Covid-19 világjárvány miatt folyamatosan az alkalmazottaink, ügyfeleink és partnereink jóllétének megóvásához igazítjuk munkamódszereinket.
Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a szerviz- és javítási kérelmeket a megszokott módon teljesítsük. A Canon professzionális szervizközpontjaink és hivatalos szervizpartnereink nyitva tartanak, és minden óvintézkedést megteszünk, hogy biztosítsuk az Ön és munkatársaink biztonságát. Folyamatosan követjük a kormány és az Egészségügyi Világszervezet útmutatásait és tanácsait.
Szeretnénk megköszönni Önnek, munkatársainknak és partnereinknek a folyamatos támogatást.
A friss információkért látogasson el erre az oldalra. Telefonos és e-mail támogatási szolgáltatásunk aktív marad, így amennyiben segítségre van szüksége, vegye fel velünk a kapcsolatot.