Hero image

Termékjavítás

Itt minden, a termékjavításra küldésével kapcsolatos információt megtalál. Ide tartozik a hivatalos szervizpartnerek keresése, a javítás megszervezésének lépései, valamint egy sor GYIK, amelyek segítenek megválaszolni esetlegesen felmerülő kérdéseit.


Szervizelési és javítási folyamat

Mi a teendő, ha a Canon termékem szervizelésre szorul?

Ha fix áras szolgáltatást szeretne igénybe venni (pl. karbantartási vagy frissítési szolgáltatások), a Canon online szerviz- és javítási portálján keresztül megrendelheti a termék szervizelését, és segítséget kap a kérelme benyújtásához.

Mivel országonként lehetnek kisebb különbségek, kérjük, hogy az országválasztó segítségével tekintse meg a tartózkodási helye szerinti ország támogatási oldalát.

Mi a teendő, ha nem működik a Canon termékem?

Először is azt javasoljuk, hogy látogasson el a terméktámogató oldalunkra, ahol olyan információkat talál, amelyek segíthetnek megoldani a problémáját. Az adott termék kiválasztása után megtekintheti a gyakran ismételt kérdéseket, a használati útmutatókat, az illesztőprogramokat, a készülékszoftverekhez és egyéb szoftverekhez kapcsolódó letöltéseket.

Másik lehetőségként a Canon online szerviz- és javítási portálján keresztül megrendelheti a termék javítását, és segítséget kap a kérelme benyújtásához, illetve hibaelhárítási tanácsot is kap (ha szükséges).

Mivel országonként lehetnek kisebb különbségek, kérjük, hogy az országválasztó segítségével tekintse meg a tartózkodási helye szerinti ország támogatási oldalát.

Mik a következő lépések, ha a Canon termékem szervizelést vagy javítást igényel?

1 – Kérjen szervizelést vagy javítást

Kérjük, a kérelem leadásához használja a Canon online szerviz- és javítási portáljának Szervizelés megrendelése vagy Javítás megrendelése lehetőségét.

Végigvezetjük a szükséges lépéseken, hogy minden fontos információt megadjon (pl. kérelem típusa, hibainformáció, vásárlási bizonylat stb.), és további termékeket is hozzáadhat a kérelméhez (ha van).

Tájékoztatjuk az Ön által igénybe vehető szervizhelyszínről – a termékek szervizelését végző Canon professzionális szervizközpontról vagy a Canon hivatalos szervizpartneréről. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Canon hivatalos szervizpartnerei független szervezetek, ezért saját szerződési feltételekkel rendelkeznek. Ezért a további részletekért érdemes felvenni velük a kapcsolatot, mielőtt a terméket szervizbe vagy javításra küldené.

Terméktől függően átirányítjuk a támogatási csapatunkhoz, akik további segítséget nyújthatnak.


2 – A szerviz- és/vagy javítási kérelem benyújtásakor nyomtassa ki és csatolja a rendelési összesítőt, hogy azzal együtt küldhesse vissza a terméket

A kérelem benyújtását követően kinyomtathatja a „rendelési összesítőt”, és másolatot küldünk róla e-mailben (amennyiben később szeretné kinyomtatni). A „Rendelési összesítő” tartalmazza a kérelem minden részletét, és a szervizhelyszínre (Canon professzionális szervizközpont vagy a Canon hivatalos szervizpartnere) történő elküldéskor mellékelni kell a termékhez. Így a szervizhelyszín vissza tudja igazolni a termék(ek) átvételét, és az összesítőn található információk segítenek a kérelem teljesítésében.


3 – Győződjön meg róla, hogy a termék biztonságosan be van csomagolva szállításhoz

Ha a terméket a Canon professzionális szervizközpontba vagy a Canon hivatalos szervizpartneréhez küldi, nem a Canonnal köt szerződést, ezért a Canon nem vállal felelősséget a szállítás során bekövetkező veszteségekért vagy károkért.

Javasoljuk, hogy a terméket biztonságosan csomagolja be. További utasításokat a szállítással kapcsolatban a felhasználói kézikönyvben találhat. A helytelen szállítás során további sérülések keletkezhetnek. A termék értékétől függően érdemes megfontolnia azt is, kössön-e biztosítást a szállítmányra. Termékét/termékeit személyesen is elviheti a Canon professzionális szervizközpontba vagy a Canon hivatalos szervizpartneréhez.


4 – Mi történik azután, hogy beküldtem a termékemet szervizelésre vagy javításra?

Ha a terméket a Canon professzionális szervizközpontba küldte el:

A terméket az átvételkor regisztráljuk a rendszerünkben, és küldünk Önnek egy átvételi visszaigazolást.

A megrendelés feldolgozását és a termék(ek) előzetes megvizsgálását követően vagy azonnal folytatjuk a kért szolgáltatás elvégzését (a Szervizelési és javítási feltételekre szerint), vagy ha szükséges, felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy a folytatáshoz a jóváhagyását kérjük (pl. idő- és költségalapú árajánlat esetén).

A megrendelés elfogadása és a szervizelési és javítási szerződés teljesítése a kért szerviz vagy javítás megkezdésekor történik, kivéve, ha értesítettük a megrendelés visszautasításáról. A szerződés feltételeit eltároljuk, és a rendelés visszaigazolásával együtt másolatot küldünk róla Önnek.

A Canon online szerviz- és javítási portálján ellenőrizheti kérelme állapotát, és szükség esetén kapcsolatba léphet a Canon professzionális szervizközponttal.

Ha a terméket a Canon hivatalos szervizpartnerének küldte el:

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Canon hivatalos szervizpartnerei független szervezetek, ezért saját szerződési feltételekkel és folyamatokkal rendelkeznek. Ezért a további részletekért érdemes felvenni velük a kapcsolatot, mielőtt a terméket szervizbe vagy javításra küldené.

Megjegyzés: A fenti információk kizárólag ügyféltanácsadásra szolgálnak, és nem minősülnek a Canon és az ügyfél közötti megállapodásnak. A Canon professzionális szervizközpont vagy a Canon hivatalos szervizpartnerek saját feltételei elsőbbséget élveznek az ezen az oldalon található információkkal szemben.

Vissza az elejére



Szervizelésre és javításra vonatkozó GYIK

K: Szervizszolgáltatást szeretnék igénybe venni, milyen lehetőségeim vannak?

V: Ha Canon termékéhez szervizszolgáltatást szeretne igénybe venni, a Canon professzionális szervizközpontok a termékétől/termékeitől függően számos fix áras szolgáltatási lehetőséget kínálnak:

A Canon online szerviz- és javítási portálján keresztül megrendelheti a termék szervizelését, és segítséget kap a kérelme benyújtásához.

A hivatalos Canon szervizpartnereink adott esetben azonos típusú vagy hasonló szolgáltatást kínálhatnak.


K: A termékem hibás, milyen lehetőségeim vannak?

V: Amennyiben Canon terméke meghibásodik, szervizhálózatunk (Canon professzionális szervizközpontok és Canon hivatalos szervizpartnerek) rendelkezésére áll, ahol örömmel megjavítják a terméket az eredeti Canon előírások szerint.

A Canon online szerviz- és javítási portálján keresztül megrendelheti a termék javítását, és segítséget kap a kérelme benyújtásához.

A hálózatunkba tartozó összes szervizhelyszín postai úton/futárszolgálattal vagy személyesen fogadja a javításra beküldött terméket.

Amennyiben a termékre a Canon kereskedelmi jótállása vonatkozik, az elvégzett javítások ingyenesek lesznek (a jótállási központon keresztül elérhető vonatkozó feltételek szerint). Amennyiben a termékre nem vonatkozik a Canon kereskedelmi jótállása, az elvégzett javítások térítéskötelesek.

Lehetősége van továbbá a termékek értékesítésére vonatkozó, törvény által biztosított jogainak érvényésítésére, és kapcsolatba léphet a viszonteladóval, akitől a terméket vásárolta, hogy megvitassák az általuk biztosítható támogatási lehetőségeket.


K: A termékem hibás, és nem vonatkozik rá a Canon kereskedelmi jótállása. Mennyibe kerül a javítás?

V: Ha a Canon kereskedelmi jótállása lejárt, vagy a hiba jellege nem tartozik a jótállás hatálya alá, a Canon professzionális szervizközpontok a termék(ek)től függően különböző térítésköteles javítási lehetőségeket kínálnak:

  • Fix áras javítás: A termék(ek) Canon professzionális szervizközpontba történő elküldése előtt fix áras ajánlatot kap. Ezt a fix árat a normál elhasználódás okozta hibák esetén alkalmazzuk, és tartalmazza az összes szükséges pótalkatrész költségét, a munkadíjat és a visszaszállítás költségét. Ha a hibát más körülmények (pl. ütődés vagy folyadékkár) okozzák, felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy idő- és költségalapú árajánlatot adjunk Önnek.
  • Javítási határérték: A termék(ek) Canon professzionális szervizközpontba történő elküldése előtt beállíthatja a javítási határértéket (azaz a maximális javítási díjat), azonban a minimális érték adott. Ezzel Ön felhatalmaz minket arra, hogy árajánlat küldése nélkül elindítsuk a javítási folyamatot. Ha a javítás a megadott javítási határértéknél alacsonyabb díj ellenében is elvégezhető, akkor csak az alacsonyabb összeg kerül felszámításra. A javítási határérték megadása gyorsabb javítási átfutási időt eredményezhet, és a javításra nem szabható ki visszautasítási díj (idő- és költségalapú árajánlat esetén).
  • Idő- és költségalapú árajánlat: Kérhet idő- és költségalapú árajánlatot, amelynek során a Canon professzionális szervizközpont a termék átvételét követően műszaki diagnosztikát végez. Ezt követően árajánlatot adunk Önnek, amely részletesen leírja a termék(ek) javításának várható költségeit, és a javítási munkák megkezdése előtt lehetősége van az árajánlat elfogadására vagy elutasítására. Ha elutasítja az ajánlatunkat, a vizsgálat költségeinek fedezésére visszautasítási díj kerül felszámításra.

Minden térítés ellenében történő javítási szolgáltatásra a Szervizelési és javítási feltételek vonatkoznak.

Amennyiben az Ön által igénybe vehető szervizhelyszín a Canon hivatalos szervizpartnere, szintén felajánlhatnak Önnek térítés ellenében történő javítást. Az Ön számára ténylegesen elérhető lehetőségek azonban eltérőek lehetnek, és a Canon hivatalos szervizpartnereinek használati feltételei vonatkoznak rájuk.


K: A termékem hibás, van lehetőség cserére javítás helyett?

V: A termék javításának módját a Canon professzionális szervizközpontjai és a Canon hivatalos szervizpartnerei saját belátásuk szerint határozzák meg.

Másik lehetőségként kapcsolatba léphet a viszonteladóval, akitől a terméket vásárolta, hogy megvitassák az általuk biztosítható támogatási lehetőségeket.


K: A javításra küldött termékhez a tartozékokat is mellékeljem?

V: A Canon online szerviz- és javítási portáljának használata során a hiba jellegétől függően tájékoztatjuk arról, hogy szükséges-e a javítani kívánt termék(ek) Canon tartozékát is elküldeni.

Ha például áramellátással kapcsolatos problémát tapasztal a termék használata során, a hibát az akkumulátor vagy a töltő is okozhatja, ezért előfordulhat, hogy megkérjük, küldje el ezeket a tartozékokat a termékkel együtt.

Ha azonban Ön szerint nincs kapcsolat a hiba és a Canon tartozék között, akkor általában azokat jobb megtartani, és csak a hibás terméket elküldeni.


K: Hogyan csomagoljam be a terméket, ha szervizelésre vagy javításra küldöm?

V: Győződjön meg arról, hogy a termék biztonságosan be van csomagolva, és tekintse meg a speciális szállítási utasításokat a felhasználói kézikönyvben. A helytelen szállítás során további sérülések keletkezhetnek.

A nyomtatók esetében a következő lépéseket javasoljuk:

  • Kapcsolja ki a nyomtatót a be-/kikapcsoló gomb megnyomásával, hogy a nyomtatófej a megfelelő helyzetben legyen.
  • Húzza ki az összes kábelt, és csomagolja őket külön műanyag zacskóba.
  • Távolítson el minden papírt a nyomtatóból, és csukja be a papírtálcákat.
  • Néhány ragasztószalag segítségével rögzítse a tálcákat.
  • A tintapatronokat (még üres állapotban is) a nyomtatóban kell hagyni (ellenkező esetben a nyomtatófej károsodhat, és érvénytelenné válik a Canon kereskedelmi jótállása).
  • Ha még megvan az eredeti csomagolása, csomagolja abba a nyomtatót, ügyelve arra, hogy buborékfóliával vagy papírral ki legyen párnázva a készülék, hogy ne tudjon mozogni a dobozon belül, majd ragassza le a dobozt.
  • Másik lehetőségként, ha az eredeti csomagolás már nem áll rendelkezésére, helyezze a nyomtatót egy dupla falú (vastag) dobozba, és buborékfóliával vagy papírral párnázza ki úgy, hogy ne tudjon mozogni a dobozban.
  • A termékhez mellékelje a „rendelési összesítőt”.
  • Erős ragasztószalaggal ragassza le a dobozt. Az extra tartás érdekében duplán ragassza le a doboz tetejét és alját.

A fotós és videós termékek esetében a következő lépéseket javasoljuk:

  • A csomagolás előtt mentse el a beállításokat (ha vannak), mivel előfordulhat, hogy a javítás során vissza kell állítani a terméket az alapértelmezett gyári beállításokra.
  • Távolítsa el a tartozékokat, például az akkumulátorokat, memóriakártyákat, akkumulátortöltőket, kábeleket (kivéve, ha kapcsolódnak a készülék meghibásodásához).
  • Gondoskodjon róla, hogy a vázat/objektívsapkát mindig felhelyezze a termékre, és hogy a fényképezőgép-/videókamera-vázakat és objektíveket külön csomagolja be (azaz ne legyenek felszerelve), hogy szállítás közben védje azokat. Továbbá ne feledje, hogy a javítás/szerviz befejezését követően nem adhatunk ingyenesen új vázat/objektívet.
  • Ha még megvan az eredeti csomagolása, csomagolja abba a terméket, ügyelve arra, hogy buborékfóliával vagy papírral ki legyen párnázva a készülék, hogy ne tudjon mozogni a dobozon belül, majd ragassza le a dobozt.
  • Másik lehetőségként, ha az eredeti csomagolás már nem áll rendelkezésére, helyezze a terméket egy dupla falú (vastag) dobozba, és buborékfóliával vagy papírral párnázza ki úgy, hogy ne tudjon mozogni a dobozban.
  • A termékhez mellékelje a „rendelési összesítőt”.
  • Erős ragasztószalaggal ragassza le a dobozt. Az extra tartás érdekében duplán ragassza le a doboz tetejét és alját.

K: Kihez fordulhatok a javítás vagy a szerviz állapotának ellenőrzéséhez?

V: Ha a terméket egy Canon professzionális szervizközpontba küldte, a Canon online szerviz- és javítási portálján keresztül ellenőrizheti a javítás vagy szervizelés állapotát.
Ha termékét hivatalos Canon szervizpartnernek küldte, kérjük, közvetlenül a partnerünkkel vegye fel a kapcsolatot az állapot lekérdezése érdekében.


K: Mit tehetek, ha a terméknél a javítás után is fennáll a hiba?

V: Abban a valószínűtlen esetben, ha a javítás befejezése után is problémát tapasztal, vegye fel a kapcsolatot a Canon professzionális szervizközponttal, mivel a javításaink garantáltan hibamentesek (erre a >Szervizelési és javítási feltételek vonatkoznak).

Ha termékét hivatalos Canon szervizpartnernek küldte el, közvetlenül a partnerünkkel vegye fel a kapcsolatot.


K: Vásárolhatok pótalkatrészeket Canon termékemhez?

V: Azt javasoljuk, hogy a javításokat kizárólag a Canon professzionális szervizközponttal vagy a Canon hivatalos szervizpartnereivel végeztesse el, mivel a termék biztonságos javításához speciális eszközökre és szoftverre lehet szükség.
Szükség esetén azonban eredeti Canon pótalkatrészek vásárolhatók a Canon professzionális szervizközpontjain vagy a pótalkatrész-forgalmazókon keresztül az alábbiak szerint:

Camera Kft.

Somogyi Béla u. 19
1085 Budapest

Tel.: +36 1 266 8085
Weboldal: http://www.camerakft.com


K: Mennyi ideig javítható egy termék a piacra dobást követően?

V: Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a termékeinkre elérhető fenntartható támogatást biztosítsunk a lehető leghosszabb ideig. Miután egy terméket eltávolítunk a Canon kínálatból, igyekszünk elérhető pótalkatrészeket biztosítani a következő időszakokban:

VÁLASZTÉK MODELL ÉV
DSLR EOS 1D sorozat, EOS 5D sorozat 7
Egyéb EOS sorozatok 5
TÜKÖR NÉLKÜLI EOS R sorozat 7
EOS M sorozat 5
OBJEKTÍVEK EF-L sorozat, RF-L sorozat, DO sorozat, TS-E sorozat és CN-E sorozat 7
Az összes egyéb objektívsorozat 5
VAKU Az összes Speedlite vakutípus 5
KOMPAKT FÉNYKÉPEZŐGÉP PowerShot G sorozat 5
PowerShot D30, PowerShot S120, PowerShot SX60HS, PowerShot SX70HS, PowerShot SX520HS, PowerShot SX530HS, PowerShot SX740 HS 5
VIDEÓ LEGRIA sorozat; X sorozat (XF; XA; XL; XH; XC); ME sorozat; ML sorozat és Cinema EOS sorozat 7
Tartozékok: RC-V100, EVF-V70, SG-1, OU-700, SU-15, MO-4E, MO-4P, MA-400, CT-V1, SP-V1, WM-V1, WP-V1, WP-V2, WP-V3, DM-100, SM-V1 7
PROJEKTOR XEED sorozat, LV sorozat és LX sorozat 7
TÁVCSŐ Az összes távcső 5
NYOMTATÓK PIXMA és MAXIFY sorozat (az alább felsorolt típusok kivételével) 5
i-SENSYS sorozat 7
LAPOLVASÓ CanoScan sorozat 5
EGYÉB TERMÉKEK Minden fényképezőgép-kiegészítő; objektívek (csak az EF50 F1.8 STM; EF-M 22MM f/2.0; EF-M 15-45MM F/3.5-6.3 IS STM); PowerShot sorozat (a fent felsorolt típusok kivételével); IXUS sorozat; videótartozékok és -objektívek (a fent felsorolt típusok kivételével); projektortartozékok és -objektívek; számológépek; PIXMA nyomtatók (MG2xxx; MG3xxx; MG5xxx; MX4xx; MX5xx; TR45xx; TS3xxx és TS5xxx); SELPHY CP sorozat; Zoemini sorozat, IVY REC és lapolvasók (CanonScan Lide sorozat és P 2XX sorozat) Nincsenek alkatrészek

Amennyiben ezen időszak alatt nem tudjuk beszerezni a szükséges pótalkatrészt, alternatív megoldást kínálunk ügyfeleinknek.

Vissza az elejére

További ajánlatok…

Feedback