Hero image

Termékjavítás

Itt minden, a termékjavításra küldésével kapcsolatos információt megtalál. Ide tartozik a hivatalos szervizpartnerek keresése, a javítás megszervezésének lépései, valamint egy sor GYIK, amelyek segítenek megválaszolni esetlegesen felmerülő kérdéseit.

Hivatalos szervizpartnerek

A Canon terméke megjavítására leginkább alkalmas, hivatalos szervizpartner megtalálásához válassza ki a terméket a keresési feltételek megadásával.

A terméket elviheti közvetlenül a hivatalos szervizpartnerhez, vagy megszervezheti elszállítását is. További információért tekintse meg a javítási eljárást ismertető részt.



Megjegyzés – Amennyiben imageRUNNER C1225iF, PIXMA PRO-1, imagePROGRAF PRO-1000 vagy adott MAXIFY vagy i-SENSYS nyomtatóval rendelkezik, tartózkodási országától függően garanciális helyszíni szervizre jogosult. Amennyiben nyomtatója a Canon European Warranty System (EWS) jótállására jogosult, először tekintse meg a jogosult készülékeket, és amennyiben az Ön terméke is a listán szerepel, a garanciális helyszíni szerviz megszervezésével kapcsolatban lépjen velünk kapcsolatba. Amennyiben nem jogosult a helyszíni szervizre, alább keressen hivatalos szervizpartner.



Javítási eljárás

Mi a teendő, ha nem működik a Canon termékem?

Először is azt javasoljuk, hogy látogasson a fogyasztói terméktámogató oldalunkra, ahol olyan információkat talál, amelyek segíthetnek megoldani a problémáját. Az adott termék kiválasztása után megtekintheti a gyakran ismételt kérdéseket, a használati útmutatókat, az illesztőprogramokat, a készülékszoftverekhez és egyéb szoftverekhez kapcsolódó letöltéseket. Egyéb hasznos információkat is megtalál, így például feltüntetjük, hogyan érheti el támogató részlegünket telefonon vagy e-mailen keresztül.

Amennyiben ezeken a lehetőségeken keresztül nem oldódik meg a problémája, és a termék javítására van szükség, kérjük, kövesse az alábbi eljárást. Mivel országonként lehetnek kisebb különbségek, kérjük, hogy az országválasztó segítségével tekintse meg a tartózkodási helye szerinti ország támogatási oldalát.


Mik a következő lépések, ha a Canon termékem javítást igényel?

1 – Töltse és nyomtassa ki a szabványos Canon javítási űrlapot, amelyet a termékkel együtt kell majd visszaküldenie

Ezen az űrlapon szerepel minden olyan információ, amelyre szükségünk van ahhoz, hogy kezeljük a termékével kapcsolatos problémát, hogy megjavítsuk a terméket, és tájékoztatni tudjuk Önt a javítás állásáról. Amennyiben nem tudja kinyomtatni az űrlapot, kérjük, hogy az űrlapon szereplő információt írja meg levélben, amelyet elküld nekünk a termékkel együtt.

2 – Keresse meg a legközelebbi hivatalos szervizpartnerünket

A legközelebbi hivatalos szervizpartnerünkkel kapcsolatos részletekért használja hivatalos szervizpartner-kereső eszközünket.

3 – Győződjön meg róla, hogy minden szükséges információt mellékelt a visszaküldendő termékhez

Amennyiben garanciális javítást igényel, a termékkel együtt a vásárlást igazoló, dátummal ellátott számlát is el kell küldenie. A Canon nem vállal garanciális javítást, amennyiben nem kapja meg a szükséges igazoló dokumentációt.

4 – Győződjön meg róla, hogy a termék biztonságosan be van csomagolva szállításhoz

Mivel a Canon nem vállal felelősséget a szállítás során bekövetkező sérülésekért és veszteségekért, javasoljuk, hogy a terméket biztonságosan csomagolja be. A termék értékétől függően érdemes megfontolnia azt is, kössön-e biztosítást a szállítmányra.

Természetesen arra is van lehetőség, hogy személyesen vigye be a terméket a hivatalos szervizpartnerhez. A nyitvatartási idő, a cím és egyéb hasznos információk megtalálhatók a fent megadott „ hivatalos szervizpartnerek elérhetősége” hivatkozáson keresztül.


Mi történik azután, hogy beküldtem a termékemet javításra?

Amikor a termék megérkezik a hivatalos szervizpartner, regisztráljuk a szervizrendszerünkben, és küldünk Önnek egy visszaigazolást.

Amennyiben garanciális javítást kér, először ellenőrizzük, hogy érvényes-e a garancia. Amennyiben garanciális javításra jogosult, a termék bekerül a normál javítási folyamatba, és amikor elkészül, elküldjük Önnek vagy átveheti nálunk a terméket.

Amennyiben valamilyen okból nem érvényes a garancia, tájékoztatjuk a termék garancián kívüli javításának hozzávetőleges költségeiről. Elképzelhető, hogy a felmérés elvégzéséért felszámítunk egy jelképes összeget, ezzel kapcsolatban azonban előzetesen egyeztetjük Önnel. Az árajánlatunkban egyértelműen feltüntetjük, hogy a javítás belefér-e a „fix áras szerviz” kategóriába, ellenkező esetben árajánlatot adunk az előreláthatóan szükséges alkatrészek és munkaórák alapján.

A Canon által adott árajánlatot az ügyfélnek jogában áll elfogadni vagy visszautasítani. Amennyiben az ügyfél nem fogadja el az adott árajánlatot, a Canon visszaküldi a terméket. Amennyiben az ügyfél elfogadja a ajánlatot, a termék bekerül a javítási folyamatunkba, és amikor elkészül, elküldjük Önnek vagy átveheti nálunk a terméket.

A Canon feltett szándéka, hogy biztosítsa az ügyfelek személyes adatainak védelmét. A Canon a megadott személyes adatokat kizárólag a javítási eljárás végrehajtásához használja fel. Személyes adatait a Canon biztonságosan tárolja, és egyéb célokra nem használja fel. Ezen kategória egyes adatai nem minősülnek személyes adatnak (pl. Beállítások), és ezen adatokat a Canon termékek és szolgáltatások nyújtása, karbantartása, védelme és fejlesztése, valamint újak kifejlesztése céljából használja. A Canon adatvédelmi szabályzatával kapcsolatosan további részleteket itt talál: Általános szerződési feltételek.

Vissza az elejére



Gyakori kérdések a javításról

Ha terméke javításra szorul, segítségért tekintse meg a GYIK listáját.

Kérjükfigyelembe venni, hogy ezek az adatok csak Consumer termékek javítására vonatkoznak.


Kérdés: Mennyibe fog kerülni a javítás?

Válasz: Műszaki felmérés nélkül lehetetlen válaszolni erre a kérdésre, ezért kérjük, küldje el termékét hivatalos szervizpartnerünkhöz.



Kérdés: Termékem röviddel a vásárlás után meghibásodott, mi a teendőm?

Válasz: A Canon csak a garanciában foglaltak alapján végzi el terméke javítását, ellenkező esetben forduljon az eladóhoz további segítségért.



Kérdés: Termékem meghibásodott, mi a teendőm?

Válasz: A Canon 12 hónap garanciát biztosít a termék vásárlásának időpontjától számítva az alkatrészekre és a működőképességre. A garancia csak a vásárlást bizonyító számlával együtt érvényesíthető. Ez nem befolyásolja az Ön, mint vásárló, törvény által biztosított jogait. Egyéb esetben forduljon az eladóhoz segítségért.

A javítás a garanciális időszak után térítést von maga után, kérjük, részletes tájékoztatásért forduljon a hivatalos szervizpartnerhez. A javítások a garanciában leírt feltételek szerint történnek.



Kérdés: Ha termékem meghibásodott, kicserélhető a garancia alapján?

Válasz: A Canon csak a garanciában foglalt feltételek alapján végez javítást.



Kérdés: Személyesen elvihetem termékemet a hivatalos szervizpartnerhez?

Válasz: Általában azt ajánljuk, hogy termékét csomagküldő szolgálattal (pl. Magyar Posta) küldje el nekünk. Ha személyesen szeretné eljuttatni hozzánk, kérjük, lépjen kapcsolatba a hivatalos szervizpartnerrel, hogy a nyitvatartási időről tájékozódhasson.



Kérdés: Kit keressek, ha a javítás állapotáról szeretnék érdeklődni?

Válasz: Kérjük, lépjen kapcsolatba azzal a hivatalos szervizpartnerrel, ahová elküldte termékét.

Vissza az elejére



Javítási űrlap

Täytä tämä lomake ennen laitteen lähettämistä Hivatalos szervizpartner, ja lähetä se laitteesi mukana. Tietojen avulla valitsemasi Hivatalos szervizpartner voi käsitellä huoltosi mahdollisimman nopeasti. Hivatalos szervizpartner käytännöt ja hinnat vaihtelevat. Täydelliset tiedot tietyn Hivatalos szervizpartner ja lisäehdoista saat suoraan kyseisestä Hivatalos szervizpartnerennen laitteen lähettämistä.

További ajánlatok…