A close-up of a Canon EOS 7D body showing the sensor inside

Canon professzionális szervizközpont

Közelgő rendszerátállás

Célunk, hogy a legjobb és leghatékonyabb szolgáltatást nyújtsuk Önnek, amikor javításra és szervizelésre van szüksége. Ezért a közelmúltban elindítottunk egy programot, amelynek célja a modernizálás és az új, kategóriájukban legjobb rendszerek bevezetése a Canon professzionális/gyári szervizközpontjaiba.


Jelenleg is zajlik átállásunk erre az új rendszerre, és a kérések teljesítése valamivel tovább tarthat. Javasoljuk, hogy amennyiben kérése nem sürgős, fontolja meg, hogy ezen átmeneti időszak alatt elhalasztja a termék elküldését. 


Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy a szerviz- és javítási kéréseket a lehető leghamarabb teljesítsük, és szeretnénk megköszönni türelmét az átállás során. 

A friss információkért látogasson el erre az oldalra. Nagyra értékeljük az Ön megértését és együttműködését ebben az átmeneti időszakban, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy ezt a folyamatot a lehető legzökkenőmentesebbé tegyük.

Ha sürgős támogatásra van szüksége, vagy tájékozódni kíván a saját esetével kapcsolatban, támogatási csapatunk mindig elérhető. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.

Miért érdemes a Canon professzionális szervizközpontjait használni?

A Canon professzionális szervizközpontok (PSC) a Canon szakszervizei. A Canon termékek gyártójaként úgy véljük, hogy az ügyfeleink megérdemlik a legjobb ügyfélszolgálatot és támogatást.

Minden Canon PSC magasan képzett technikusokkal, a legújabb eszközökkel és berendezésekkel rendelkezik, és korszerű létesítményként működik, amelyek mindegyike a Canon termékskálájának széles körű szolgáltatásait biztosítja.

Javítás

Attól függően, hogy Ön üzleti ügyfél vagy fogyasztó, a következő módon javíttathatja a termékét:

Ha Ön üzleti ügyfél:
  • Ahhoz, hogy szervizelési vagy javítási kérelmet küldhessen be a Canonnak, aktív Üzleti fiókkal kell rendelkeznie.
  • Regisztrálhat egy új Üzleti fiókot, vagy bejelentkezhet, ha már rendelkezik Üzleti fiókkal.
  • Miután bejelentkezett az Üzleti fiókjába, kezdeményezheti a szervizelési vagy javítási kérelmét.

Ha Ön fogyasztó:

Amennyiben a Canon kereskedelmi jótállási időtartama lejárt, vagy a hiba jellege nem tartozik a garancia hatálya alá, a termék(ek)től függően különböző, számlázható javítási lehetőségeket kínálunk (fix áras javítás, javítási határérték vagy idő- és költségalapú árajánlat).

  • Fix áras javítás: A termék(ek) Canon professzionális szervizközpontba történő elküldése előtt fix áras ajánlatot kap. Ez a fix ár tartalmazza az összes szükséges pótalkatrész költségét, a munkadíjat és a visszaküldés költségeit.
  • Javítási határérték: A termék(ek) Canon professzionális szervizközpontba történő elküldése előtt beállíthatja a javítási határértéket (azaz a maximális javítási díjat), azonban a minimális érték adott. Ezzel Ön felhatalmaz minket arra, hogy árajánlat küldése nélkül elindítsuk a javítási folyamatot. Ha a javítás a megadott javítási határértéknél alacsonyabb díj ellenében is elvégezhető, akkor csak az alacsonyabb összeg kerül felszámításra. A javítási határérték megadása gyorsabb javítási átfutási időt eredményezhet, és a javításra nem szabható ki visszautasítási díj (idő- és költségalapú árajánlat esetén).
  • Idő- és költségalapú árajánlat: Kérhet idő- és költségalapú árajánlatot, amelynek során a Canon professzionális szervizközpont a termék átvételét követően műszaki diagnosztikát végez. Ezt követően árajánlatot adunk Önnek, amely részletesen leírja a termék(ek) javításának várható költségeit, és a javítási munkák megkezdése előtt lehetősége van az árajánlat elfogadására vagy elutasítására. Ha elutasítja az ajánlatunkat, a vizsgálat költségeinek fedezésére visszautasítási díj kerül felszámításra.

Minden térítés ellenében történő javítási szolgáltatásra a Szervizelési és javítási feltételek vonatkoznak.

Az általunk kínált szolgáltatások

A termékek, amelyek szervizeléséről gondoskodunk

A Canon professzionális szervizközpontjai a Canon termékek széles választékával foglalkoznak, például:

  • Fényképezőgépek és objektívek (EOS, IXUS, PowerShot)
  • Videokamerák és objektívek (Cinema EOS, LEGRIA, XA/XF/ME sorozat)
  • Televízió objektívek
  • Professzionális kijelzők
  • Távoli PTZ
  • Távcsövek
  • Kivetítők
  • Egyéb termékek (Zoemini, számológépek, prezenterek stb.)

Ne feledje, hogy egyes termékekhez nem kínálunk bizonyos szervizeket, például ha a pótalkatrészek már nem állnak rendelkezésre.

Elérhetőségek

Canon Deutschland GmbH
Professional Service Center
Europark Fichtenhain A10
47807 Krefeld

Tel: +49 (0)2151 / 345 222

Csak javítással kapcsolatos problémák esetén – további hasznos információkért látogasson el a támogatási webhelyünkre .

Canon Professional Services
Canon Professional Services

Nyitvatartási idő és közlekedési kapcsolatok


H - Cs: 8.00 - 17.00 Uhr
Péntek: 8.00 - 14.00 Uhr

Feltételek

Mielőtt elküldené a terméket a Canon egyik professzionális szervizközpontjába, olvassa el a Szervizelési és javítási feltételek című dokumentumunkat.

Ha érdekel a lehetőség, hogy terméket kölcsönözz tőlünk, olvasd el a kölcsönzési szolgáltatás használati feltételeit.

További ajánlatok…