Ezen az oldalon információkat talál az Apple AirPrint szolgáltatással történő vezeték nélküli nyomtatással kapcsolatban iPad, iPhone vagy iPod touch készülékekről Canon PIXMA nyomtatón keresztül.
Az AirPrint azonnali fénykép-, e-mail, weboldal- és dokumentumnyomtatást tesz lehetővé iPad, iPhone és iPod touch készülékekről illesztőprogram telepítése vagy szoftver letöltése nélkül. Egyszerűen válasszon ki egy AirPrint nyomtatót és már nyomtathat is.

Az AirPrint használatához Apple AirPrint kompatibilis PIXMA nyomtató szükséges, valamint a következő Apple iOS operációs rendszerrel működő Apple készülékek egyike.

  • Bármely iPad készülék
  • iPhone 3GS vagy újabb
  • 3. generációs iPod touch vagy újabb

A használni kívánt Apple készüléket és PIXMA nyomtatót ugyanahhoz a vezeték nélküli (vagy WLAN) hálózathoz kell csatlakoztatni. PIXMA nyomtatója csatlakoztatásához tekintse meg az Útmutatók a vezeték nélküli kapcsolat beállításához PIXMA készülékeken című részt.

Nyomtatás iOS készüléken:

Megjegyzés: A következő képernyőképek többsége iOS7 rendszerű iPhone készülék használata közben készült. Az használt készülék és a telepített iOS verzió függvényében az elrendezés kis mértékben eltérhet az Ön által látott képernyőn lévőtől, a működési elv azonban ugyanaz marad.

  • Ellenőrizze, hogy Canon PIXMA nyomtatója be van-e kapcsolva, és ugyanahhoz a vezeték nélküli (vagy WLAN) hálózathoz csatlakozik-e, mint Apple készüléke. PIXMA nyomtatója csatlakoztatásához tekintse meg az Útmutatók a vezeték nélküli kapcsolat beállításához PIXMA készülékeken című részt.
  • A menüopciók megjelenítéséhez készüléke egy alkalmazásában érintse meg a [ , vagy ] gombot (a telepített iOS verziótól függően), majd érintse meg a [Print/Nyomtatás] ikont.
  • A [Printer Options/Nyomtatási opciók] lapon válassza ki az Ön által használt PIXMA nyomtató típusát. Megjegyzés: Győződjön meg róla, hogy a nyomtató hatótávolságán belül tartózkodik. A hatótávolságon belül található összes AirPrint funkcióval rendelkező nyomtató megjelenik.
  • Válassza ki a nyomtatandó példányszámot, ha szükséges, váltson kétoldalas nyomtatásra, ha pedig készen áll, a nyomtatás megkezdéséhez érintse meg a [Print/Nyomtatás] gombot.

Fontos:

Bizonyos alkalmazások nem támogatják a AirPrint szolgáltatást, így lehet, hogy a nyomtatási opciók nem jelennek meg. Ha egy alkalmazáson keresztül nem fér hozzá a nyomtatási opciókhoz, az alkalmazásból történő nyomtatás nem lehetséges.

Kérjük, vegye figyelembe a következőket:

A megjelenő nyomtatási opciók a használt alkalmazástól és nyomtatótól függnek. Ha megnyomja a nyomtatás elemet, és kiválasztja a megfelelő nyomtatótípust, az alábbi opciók egy részét (vagy mind a négy opciót) láthatja:

  • Printer/Nyomtató: Válassza ki a vezeték nélküli vagy WLAN hálózatán keresztül használható nyomtató típusát.
  • Copies/Példányszám: Annak beállítása, hogy hány példányban legyen kinyomtatva a dokumentum
  • Double-sided Printing/Kétoldalas nyomtatás: Ha a nyomtatótípus támogatja a kétoldalas nyomtatást, választhat az On/Be és Off/Ki lehetőségek között
  • Tartomány: Ezt a beállítást csak bizonyos alkalmazásoknál és fájltípusoknál (például PDF-fájlok) használhatja


Papírméret

Az AirPrint alkalmazás – az Apple eszközön használt alkalmazásnak és az AirPrint régióbeállításának megfelelően – automatikusan állítja be a papírméretet.
Ha az Apple fényképkezelő alkalmazását használja, az alapértelmezett papírméret 4”×6” vagy KG.
Ha az Apple Safari böngészőjéből nyomtat dokumentumot, az alapértelmezett európai papírméret A4.

Fontos:
A papírméret alkalmazásonként eltérő lehet.

Ha az Apple AirPrint szolgáltatás használata közben PIXMA nyomtatója nem működik megfelelően, információért lépjen kapcsolatba velünk.


A nyomtatási állapot ellenőrzése

Nyomtatás közben a legutóbb használt alkalmazások listájában a [Print Centre/Nyomtatási központ] ikon jelenik meg, amelynek segítségével ellenőrizheti a nyomtatás állapotát.

  1. A legutóbb használt alkalmazások listájának megjelenítéséhez nyomja meg duplán a [Home/Kezdőképernyő] gombot az Apple készüléken. A [Print Centre/Nyomtatási központ] ikon a [Home/Kezdőképernyő] képernyő alján jelenik meg. Megjegyzés: A Nyomtatási központ csak a nyomtatás közben érhető el.
  2. A [Print Summary/Nyomtatási összegzés] megjelenítéséhez érintse meg a [Print Centre/Nyomtatási központ] ikont.

Ha az Apple AirPrint szolgáltatás használata közben PIXMA nyomtatója nem működik megfelelően, információért lépjen kapcsolatba velünk.


Nyomtatási feladat törlése

Ha az AirPrint alkalmazásban törölni szeretné a nyomtatási feladatok egyikét, azt a következő két módon teheti meg:

  1. A nyomtatón keresztül: Ha nyomtatóján LCD monitor található, a nyomtatási feladat visszavonásához használja a kezelőpanelt. Ha nyomatója nem rendelkezik LCD monitorral, a nyomtatási feladat visszavonásához nyomja meg a [Stop] gombot.
  2. Apple készüléken keresztül: Az alább látható [Print Summary/Nyomtatási összegzés] megjelenítéséhez nyomja meg kétszer a [Home/Kezdőképernyő] gombot, majd érintse meg a [Print Centre/Nyomtatási központ] ikont.
  3. A folyamatban lévő nyomtatási feladat törléséhez [Print Summary/Nyomtatási összegzés] képernyőn érintse meg a [Cancel Printing/Nyomtatás törlése] lehetőséget.

Ha az Apple AirPrint szolgáltatás használata közben PIXMA nyomtatója nem működik megfelelően, információért lépjen kapcsolatba velünk.


AirPrint hibaelhárítás

Ha AirPrint nyomtatója nem szerepel a listában:

  • Előfordulhat, hogy a nyomtató csak a bekapcsolása után pár perccel képes kommunikálni a vezeték nélküli hálózati (vagy WLAN) kapcsolaton keresztül. Ellenőrizze, hogy a nyomtató csatlakozott-e a vezeték nélküli hálózathoz, majd próbáljon nyomtatni. PIXMA nyomtatója csatlakoztatásához tekintse meg az Útmutatók a vezeték nélküli kapcsolat beállításához PIXMA készülékeken című részt.
  • Ha a nyomtató Bonjour szolgáltatása le van tiltva, az AirPrint nem működik. Ellenőrizze nyomtatója LAN beállításait, és engedélyezze a Bonjour szolgáltatást (a Bonjour szolgáltatás gyári alapbeállítás szerint engedélyezve van). A Bonjour szolgáltatás állapotát nyomtatóján a hálózati beállítási információk kinyomtatásával ellenőrizheti. A művelet végrehajtása típusonként eltérő, ezért az utasításokat olvassa el a kezelési kézikönyvben. Ha nem áll rendelkezésre kezelési kézikönyv, a PIXMA termékcsalád oldaláról kiválasztva a terméket letölthet egyet.
  • Ellenőrizze, hogy iOS készüléke a legújabb iOS verzióval rendelkezik, és hogy a nyomtatáshoz használt alkalmazás is a legfrissebb verziójú. További információért látogasson el az Apple támogatási oldalára.
  • Bizonyos készülékekhez az AirPrint használata előtt készülékszoftver-frissítés szükséges. Annak ellenőrzésére, hogy AirPrint kompatibilis PIXMA nyomtatója a legújabb készülékszoftver verzióval rendelkezik, a kezelési kézikönyvben leírtak szerint nyomtasson ki fúvóka-ellenőrzési mintát. Ha nem áll rendelkezésre kezelési kézikönyv, a PIXMA termékcsalád oldaláról kiválasztva a terméket letölthet egyet. Hasonlítsa össze a fúvóka-ellenőrzési mintán található verziót a Canon támogatási oldalán elérhető legújabb készülékszoftverrel. Ehhez válassza ki készülékét a PIXMA termékcsalád oldaláról, majd kattintson a „Firmware” (Készülékszoftver) lehetőségre. Ha a kinyomtatott mintán nem szerepel verziószám, nyomtatója készülékszoftverét egyértelműen frissíteni kell. A legújabb készülékszoftvert letöltheti a PIXMA termékcsalád oldaláról, ha a termék kiválasztása után a „Firmware” (Készülékszoftver) lehetőségre kattint.

Ha az eszköz a dokumentumot nem nyomtatja ki, járjon el a következők szerint:

  • Ellenőrizze, hogy a nyomtató és az iOS készülék ugyanahhoz a vezeték nélküli (vagy WLAN) hálózathoz csatlakozik-e. PIXMA nyomtatója csatlakoztatásához tekintse meg az Útmutatók a vezeték nélküli kapcsolat beállításához PIXMA készülékeken című részt.
  • Ellenőrizze, hogy van-e a nyomtatóban elegendő papír és tinta.
  • Ha nyomtatóján LCD-monitor található, ellenőrizze, hogy megjelent-e hibakód/üzenet. Ha hibakódot/üzenetet lát, tekintse meg az Útmutatók a vezeték nélküli kapcsolat beállításához PIXMA készülékeken című részt.
  • Ha a probléma továbbra is fennáll, számítógép segítségével próbálja meg végrehajtani a nyomtatást, és ellenőrizze, hogy a nyomtató rendesen kinyomtatja-e a dokumentumot. Ha a dokumentumot nem lehet kinyomtatni, olvassa el a megfelelő kezelési kézikönyvet. A kezelési kézikönyvet a termék kiválasztása után letöltheti a PIXMA termékcsalád oldaláról.


Ha az Apple AirPrint szolgáltatás használata közben PIXMA nyomtatója továbbra sem működik megfelelően, információért lépjen kapcsolatba velünk.


Kompatibilis PIXMA nyomtatók

Ol Apple AirPrint szolgáltatással kompatibilis PIXMA nyomtatókat az alábbi lista tartalmazza.

Ha PIXMA készüléke nem szerepel a fenti listában, akkor nem kompatibilis az Apple AirPrint szolgáltatással.

Bővebb tájékoztatásért a termék fenti listából való kiválasztása után tekintse meg a GYIK részt. Ha pedig az Apple AirPrint szolgáltatás használata közben PIXMA nyomtatója nem működik megfelelően, információért lépjen kapcsolatba velünk.

Az iPad, az iPhone, az iPod és az iPod touch az Apple Inc. Egyesült Államokban és más országokban bejegyzett védjegye. Az AirPrint™ és az AirPrint logó az Apple Inc. bejegyzett védjegye.

Feedback

A szolgáltatásunk fejlesztéséhez kérjük, töltse ki a Canon támogatási oldalunkkal kapcsolatos rövid kérdőívünket.

Szeretnék részt venni Nem, köszönöm