A munkavégzés módja gyorsan változik. Azok a vállalatok, amelyeknél a munkavégzés egészen a közelmúltig teljes mértékben irodai közegben zajlott, igyekeznek több lehetőséget keresni munkavállalóik számára.
Az ügyfeleinkkel folytatott beszélgetések alapján négy gyakori, a vállalatok által Európa-szerte – gyakran „hibrid” munkakörnyezetként kombinálva – használt munkakörnyezet-típust határoztunk meg. Ezek a következők: a „vállalati központ” (központi iroda vagy fiókiroda), a „közösségi központ” (például egy megosztott közösségi iroda), az „otthoni központ” (amely az otthoni munkavégzést jelenti) és a „mobil központ” (munkavégzés menet közben).
A hibrid munkavégzéshez való alkalmazkodás azonban nem mindig egyszerű. Mivel a csapatok különböző helyszíneken dolgoznak, létfontosságú, hogy a vállalatoknak szilárd tervük legyen a biztonságos és hatékony üzleti tevékenységek fenntartására.
Az alábbi cikkben öt olyan tippet mutatunk be részletesen, amelyek segítenek a hibrid munkavégzést bevezetni szándékozó vállalkozásoknak abban, hogy azt már a kezdetektől fogva jól csinálják.