A hagyományos értelemben vett „irodai dolgozók” kifejezéssel mostanáig nem csupán az emberek munkavégzési helyére, hanem arra is utaltunk, hogy milyen típusú munkát folytatnak – vagyis: információalapú, és (az elmúlt két évtizedben) számítógépen végzett munkát.
Az utóbbi években az irodai munka fogalma ismét átalakult. A szervezetek ahelyett, hogy egy helyhez lennének kötve, egyre inkább lehetővé teszik az alkalmazottak számára, hogy bárhol dolgozzanak, feltéve, hogy fenn tudják tartani a produktivitásukat.
Sok ügyfelünk hosszú távon e hibrid munkamodell felé mozdul el, amely többféle munkakörnyezetet kombinál, például a központi és a fiókirodai központokat, az alkalmazottak otthonát, a megosztott közösségi irodákat, vagy éppen utazás során a vasúti kocsikat és az indulási várótermeket.
Ahogy a hibrid munkavégzés egyre inkább elterjed, az informatikai vezetők számára a kérdés egyre inkább az irodán kívüli munkavégzés lehetővé tételéről annak optimalizálására irányul, hogy ez a fajta munkavégzés a lehető legproduktívabb legyen.
Az alábbiakban négy olyan gyakran feltett kérdést vizsgálunk meg, amelyeket olyan szervezetek tesznek fel, amelyek hibrid munkakörnyezetben szeretnék fenntartani és felgyorsítani a produktivitást, és elmagyarázzuk, a Canon hogyan segíthet ebben.