EOS Services

EOS Service szolgáltatások

Járj mindig egy lépéssel előrébb!

Bizonyára szeretnéd, hogy a képeid minősége a lehető legjobb legyen, és ezért a felszerelésed optimális állapotáról is gondoskodnál. Ez azonban munkát igényel – és ezt a munkát a legjobban képzett szakemberek tudják elvégezni, akik tényleg kívül-belül jól ismerik a felszerelést.

Biztos kezekben

EOS Service szolgáltatásaink beállítási és ellenőrzési eljárások átfogó választékát kínálják funkció-ellenőrzésekkel és képelemzési lehetőségekkel, amelyek gondoskodnak róla, hogy fényképezőgépeid és objektívjeid a gyári specifikációknak megfelelően legyenek karbantartva. Az optimális képminőség és működés érdekében a szolgáltatások teljesítmény-/toleranciatesztek elvégzésére is kiterjednek.

Amint az elvárható, a Canon szerviz- és javítási központokban mindent kiválóan képzett szakemberek végeznek.

In safe hands

Kategóriáink

EOS fényképezőgéped számára 2 kategóriában áll rendelkezésre többpontos ellenőrzési szolgáltatás.

EOS Service – Standard

• A képérzékelő, a tükör (ha van), a fókuszképernyő (ha van), a külső LCD-felületek és a fényképezőgépváz tisztítása

• A mozgó alkatrészek (gombok, tárcsák, reteszek), a vakupapucs működése, a belső vaku, a memóriakártya behelyezése és eltávolítása, az objektív felhelyezése és eltávolítása, a fényképezőgép-/objektívkommunikáció, a csatlakozók és aljzatok működése, a belső hibaüzenetek, a külső csavarok vastagsága és a videofunkciók ellenőrzése. Az expozíció és a záridő egy képteszttel szintén ellenőrzésre kerül.

• A fényképezőgép zárműködéseinek száma és a készülékszoftver-verzió ellenőrzése. A készülékszoftver frissítése csak szükség esetén történik meg, ha kéred.

EOS Service – Standard

EOS Service – Premier

A Standard szolgáltatás minden elemét tartalmazza, valamint:

• Képpont-feltérképezést a forró vagy halott pixelekhez
• Az AF alapértelmezett értékre állítását egy Canon Tool objektívvel

EOS Service – Premier

Fontos információ

Amennyiben a terméken a kért karbantartási szolgáltatás során meghibásodást azonosítanak, a Canon szerviz- és javítási központja felveszi veled a kapcsolatot, hogy a vásárlás bizonylatának egy példányát bemutatva érvényesítsd a Canon jótállást (ha még nem tetted meg), illetve ha a termékre már nem vonatkozik a Canon jótállás, hogy megbeszéljétek a térítés ellenében igénybe vehető javítási lehetőségeket (fix áras szerviz, javítási határ, illetve becsült idő és költség).

A karbantartási szolgáltatás során nem azonosított és azt követően jelentkező meghibásodásokra nem vonatkozik javítási jótállás.

Important information

Árazási útmutató

Fényképezőgép-sorozat EOS Service – Standard EOS Service – Premier
EOS ###D, EOS ####D 67,23 euró 83,19 euró
EOS ##D, EOS 7D, EOS 7D Mark II 83,19 euró 108,4 euró
EOS #D 96,64 euró 133,61 euró
EOS R rendszer 96,64 euró Nem áll rendelkezésre
EOS M Nem áll rendelkezésre Nem áll rendelkezésre

*Az árak nem tartalmazzák az áfát, valamint a beérkező szállítás és a visszaküldés költségeit. Az árak előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. A CPS-tagok ingyenes normál visszaküldésre és a tagsági szintnek megfelelő Fast Track átfutási időre jogosultak.

Ezek a szoláltatások a Canon szerviz- és javítási központjaiban érhetők el – kérdés esetén írj e-mailt a cps.services@canon.de címre. A hivatalos helyi CPS-szervizpartnerek adott esetben azonos típusú vagy hasonló szolgáltatást ajánlhatnak fel.
Kattints a gombra, majd a javítási eljárást követve találd meg a hozzád legközelebb eső Canon szervizközpontot.

A következő is érdekelhet

Canon Professional Services

A tagok hozzáférést kapnak a CPS elsőbbségi támogatáshoz, mind helyben, mind pedig nagyobb eseményeken; elsőbbségi Fast Track szervizt és – a tagságuk szintjétől függően – ingyenes cserekészüléket és visszaküldést, valamint karbantartási kedvezményeket kapnak. Emellett az exkluzív tagsági ajánlatokat is igénybe vehetik.

Csatlakozás

További információk

Canon Professional Services