Az ENGIE az energiaipar globális szereplője, amely úttörő szerepet tölt be az energetikai átállásban. A 31 országban működő vállalat közel 100 000 alkalmazottat foglalkoztat. Az ENGIE Netherlands Retail a hollandiai B2C piac energiaszolgáltatója, amely segít az ügyfeleknek megtenni a következő lépést a fenntarthatóság felé azáltal, hogy információkat és személyes, jól hasznosítható tanácsokat nyújt számukra a teljes ügyfélút során.
Az ENGIE a Canon segítségével átalakítja ügyfélkommunikációját
Cél
Az ENGIE-nek a dokumentumkezelési folyamatok egyszerűsítésére és központosítására volt szüksége az ügyfélkommunikációs anyagok létrehozása és a dokumentumok szerkesztésének felgyorsítása érdekében.
Kihívás
A meglévő dokumentumkezelési munkafolyamatok több korábbi rendszerre támaszkodtak, amelyek jelentős informatikai terhet és hosszú átfutási időt igényeltek a kommunikáció módosításakor.
Megközelítés
Az ENGIE szorosan együttműködött a Canonnal egy új dokumentum-előállítási rendszer bevezetésében, amely a meglévő megoldásokkal integrálva központi vezérlést biztosít.
Mi szól a Canon mellett?
Az ENGIE a Canont választotta partnernek ehhez a projekthez, mert:
- A Canon több évtizedes tapasztalattal rendelkezik a korábbról megörökölt megoldásokkal végzett komplex megvalósítási és összehangolási projektekben.
- A Canon képes rugalmasan dolgozni, még akkor is, ha a projekt követelményei időközben megváltoznak.
- A Canon tanácsadói szemlélete biztosítja, hogy a teljes körű megoldás kidolgozása során megértse partnerei üzleti igényeit.
Megközelítés
Teljesen integrált ügyfélkommunikáció
A Canon egy átfogó, személyre szabott megoldás bevezetésével és összehangolásával segítette az információk jobb áramlását az ENGIE-nél.
Előnyök
Az ENGIE korábban úgy találta, hogy a dokumentumok módosítása túl sokáig tart, és túl sok költséggel jár. Emellett a szélesebb körű dokumentumkezelési infrastruktúra fenntartása jelentős mértékben leterhelte az informatikai erőforrásokat. A Canon ügyfélkommunikációs megoldásával az ENGIE hatalmas lépéseket tett a kommunikáció kezelésével járó erőfeszítések csökkentése érdekében.
Kapcsolódó termékek és megoldások
További információk...
Ügyfélkommunikáció
Segítse ügyfelei kommunikációját, hogy kitűnhessenek a tömegből.
Dokumentumgyártás-automatizálás
Automatizálja és központosítsa az üzleti szempontból kritikus dokumentumok előállítását.
Quadient Inspire
Hozzon létre, kezeljen és biztosítson zökkenőmentes ügyfélkommunikációt minden csatornán keresztül.
Therefore
Gyors és hatékony információáramlás, biztonságos hozzáférés, tárolás, rögzítés, szerkesztés és feldolgozás, amikor csak szüksége van rá.
További információk
Az ügyfélélmény javítása digitalizálással
Egy multinacionális energiavállalatnak segítségre volt szüksége a jelentős mennyiségű papíralapú munkafolyamat és az ügyfélélmény racionalizálásához.
Kimutatás: A kommunikáció optimalizálása az ügyfélközpontúság korában
Alakítsa át műszaki és taktikai megközelítését az ügyfélélmény terén