Az ENGIE a Canon segítségével átalakítja ügyfélkommunikációját

Az ENGIE a Canonnal együttműködve egy egyszerűbb és rugalmasabb dokumentumkezelési megközelítést dolgozott ki a többcsatornás kifelé irányuló kommunikáció felé tett stratégiai lépés részeként.

Az ENGIE az energiaipar globális szereplője, amely úttörő szerepet tölt be az energetikai átállásban. A 31 országban működő vállalat közel 100 000 alkalmazottat foglalkoztat. Az ENGIE Netherlands Retail a hollandiai B2C piac energiaszolgáltatója, amely segít az ügyfeleknek megtenni a következő lépést a fenntarthatóság felé azáltal, hogy információkat és személyes, jól hasznosítható tanácsokat nyújt számukra a teljes ügyfélút során.

Cél

Az ENGIE-nek a dokumentumkezelési folyamatok egyszerűsítésére és központosítására volt szüksége az ügyfélkommunikációs anyagok létrehozása és a dokumentumok szerkesztésének felgyorsítása érdekében.

Kihívás

A meglévő dokumentumkezelési munkafolyamatok több korábbi rendszerre támaszkodtak, amelyek jelentős informatikai terhet és hosszú átfutási időt igényeltek a kommunikáció módosításakor.

Megközelítés

Az ENGIE szorosan együttműködött a Canonnal egy új dokumentum-előállítási rendszer bevezetésében, amely a meglévő megoldásokkal integrálva központi vezérlést biztosít.

Mi szól a Canon mellett?

Az ENGIE a Canont választotta partnernek ehhez a projekthez, mert:

  • A Canon több évtizedes tapasztalattal rendelkezik a korábbról megörökölt megoldásokkal végzett komplex megvalósítási és összehangolási projektekben.
  • A Canon képes rugalmasan dolgozni, még akkor is, ha a projekt követelményei időközben megváltoznak.
  • A Canon tanácsadói szemlélete biztosítja, hogy a teljes körű megoldás kidolgozása során megértse partnerei üzleti igényeit.

egy szemüveges nő egy képernyőt néz

Megközelítés

Teljesen integrált ügyfélkommunikáció

A Canon egy átfogó, személyre szabott megoldás bevezetésével és összehangolásával segítette az információk jobb áramlását az ENGIE-nél.

Az ügyfélkommunikáció központosítása

A dokumentumokat korábban számos különböző megoldás segítségével szerkesztették és kezelték, így most lehetőség nyílt a platformok összevonására.

Többcsatornás ügyfélkommunikáció

A rugalmasabb ügyfélkommunikációs megoldás azt jelentette, hogy a marketingosztály a fizikai levelezést is be tudta emelni a kommunikációs csatornák közé, ami korábban túlzott költségekkel járt volna.

Jövőbiztos rendszer kiépítése

A Canon a zökkenőmentes integrációval segített az ENGIE-nek szilárd alapot építeni a megoldások és szolgáltatások rugalmas, folyamatosan fejlődő ökoszisztémájához.

sötét helyen táblagépet használó férfi

Előnyök

Az ENGIE korábban úgy találta, hogy a dokumentumok módosítása túl sokáig tart, és túl sok költséggel jár. Emellett a szélesebb körű dokumentumkezelési infrastruktúra fenntartása jelentős mértékben leterhelte az informatikai erőforrásokat. A Canon ügyfélkommunikációs megoldásával az ENGIE hatalmas lépéseket tett a kommunikáció kezelésével járó erőfeszítések csökkentése érdekében.

Dinamikus kommunikáció

Az új rendszerrel az ENGIE marketingszakemberei bármilyen szerkesztést végrehajthatnak a kommunikációs anyagaikban, és integrálhatják munkafolyamataikat az ügyfélkommunikációs megoldásokkal.

Alacsonyabb költségek

A dokumentum-munkafolyamatok automatizálásával és integrálásával az ENGIE csökkenti a nyomtatott kommunikáció előállításával és terjesztésével kapcsolatos költségeket, miközben javítja a végfelhasználók termelékenységét.

Az informatikai terhek csökkentése

Az IT-csapatnak többé nem kell a több régebbi rendszert érintő kommunikációs kimenetek következetlen és eseti működésével foglalkoznia.

Kapcsolódó termékek és megoldások

További információk...

Ügyfélkommunikáció

Segítse ügyfelei kommunikációját, hogy kitűnhessenek a tömegből.

Dokumentumgyártás-automatizálás

Automatizálja és központosítsa az üzleti szempontból kritikus dokumentumok előállítását.

Quadient Inspire

Hozzon létre, kezeljen és biztosítson zökkenőmentes ügyfélkommunikációt minden csatornán keresztül.

Therefore

Gyors és hatékony információáramlás, biztonságos hozzáférés, tárolás, rögzítés, szerkesztés és feldolgozás, amikor csak szüksége van rá.

További információk

Az ügyfélélmény javítása digitalizálással

Egy multinacionális energiavállalatnak segítségre volt szüksége a jelentős mennyiségű papíralapú munkafolyamat és az ügyfélélmény racionalizálásához.

Kimutatás: A kommunikáció optimalizálása az ügyfélközpontúság korában

Alakítsa át műszaki és taktikai megközelítését az ügyfélélmény terén

Beszéljen szakértőinkkel