Visszatérés a munkába
Ha a nyomtatóberendezés hosszú ideje nem csatlakozik a uniFLOW Online rendszerhez, előfordulhat, hogy újra kell aktiválni a hivatkozást. Az alábbi hivatkozás bemutatja, hogy hogyan állapíthatja meg azt, hogy a hivatkozást vissza kell-e állítani, és hogy hogyan teheti ezt meg Ön vagy az IT-rendszergazda.
A uniFLOW Online rendszerrel kapcsolatos további információkért látogasson el a következő weboldalakra: uniFLOW Online útmutató az első lépésekhez
Az alábbiakban a használaton kívüli készülékeket érintő néhány gyakori probléma és lehetséges megoldásuk olvasható.
A papír természetes anyagból készült termék, ezért érzékeny a levegő páratartalmának ingadozásaira. A környezeti hőmérséklet hirtelen változása következtében – különösen a központi fűtés ki- és bekapcsolásakor – a készülékben lévő papír párásodhat. Ez pedig papírelakadást eredményezhet.
Végezze el a következő lépéseket:
Az utasításokért töltse le a kézikönyvet a támogatási oldalunkról.
Előfordulhat, hogy a minőség nem olyan jó, mint a készülék első használatakor. Lehetséges, hogy a használaton kívüli időszakban páralecsapódás képződött, amely a színes eszközökön a leginkább megfigyelhető. Előfordulhat, hogy a probléma megoldásához a készüléket néhány órán át normál használaton kell akklimatizálni.
Ha a probléma továbbra is fennáll, kövesse az alábbi lépéseket:
Lehetséges, hogy megszakadt a kapcsolat; indítsa újra a készüléket. Várjon 15–45 percet, hogy meggyőződhessen arról, hogy a kapcsolat teljesen létrejött-e, és ellenőrizze, hogy ez megoldja-e a problémát.
Ezt követően a „Communications successful” (Sikeres kommunikáció) üzenetnek kell megjelennie. Amennyiben hibakód jelenik meg, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
További segítségért látogasson el támogatási weboldalunkra.
Ellenőrizze és tisztítsa meg a lapadagolót.
Ha a készülék továbbra sem kapcsol be, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Az egyéb megjelenő hibakódokkal és üzenetekkel kapcsolatos segítségért látogasson el a hibakódok oldalára.
Az egyéb megjelenő hibakódokkal és üzenetekkel kapcsolatos segítségért látogasson el a hibakódok oldalára.
Standard támogatási folyamatunk részeként technikusaink mindig gondoskodnak arról, hogy az eszközt a későbbiekben, a szigorú szabványoknak megfelelően alaposan megtisztítsák. Ezt követően javasoljuk a készülék kézikönyvében található tisztítási irányelvek követését. (A kézikönyvek másolatait a támogatási oldalunkról töltheti le.)
A jelenlegi helyzetben számos ügyfél bevált gyakorlati tanácsokat kért tőlünk az eszközök közös érintkezési területeinek megtisztításával kapcsolatban. Javasoljuk, hogy kövesse az alábbi utasításokat. Ne feledje azonban, hogy ezek a tisztítási irányelvek nem garantálják a koronavírussal szembeni hatékonyságot. Az alkoholalapú tisztítószerek hatékonyságáról azok gyártójánál érdeklődhet.
Ha továbbra is problémák állnak fenn, vagy netán üzleti igényei megváltoztak a munkába való visszatéréskor, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot további támogatásért.
A megnövekedett hívásmennyiség miatt a szokásosnál valamivel hosszabb várakozási idő lehetséges. Megértését kérjük szolgáltatásaink nyújtásával kapcsolatban ezen rendkívüli körülmények mellett.
Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen keresztül.
Találja meg terméke sorozatszámát.
Tudjon meg többet a Canon tintapatron-újrahasznosítási programjáról