eMaintenance – Készülékcsatlakozás

Ez a Csatlakoztatási központ, ahol alapvető információkat és átfogó útmutatókat talál készülékei csatlakoztatásához. Használja ki az intelligens, távoli diagnosztikát és az adatközpontú ismereteket, amelyek célja az üzleti műveletek javítása és a hatékonyság növelése.

Áttekintés

Az eMaintenance megoldással kezelheti a készülékkezeléssel és adminisztrációval kapcsolatos időigényes feladatokat. Az automatizált mérőleolvasás, a távoli diagnosztika, az azonnali eseményértesítések, a fogyóeszközök fejlett kezelése és a készülékek egyszerűbb telepítése mind hozzájárul a vállalkozása hatékonyabbá tételéhez.


Ha a készülék/kiszolgáló nem kommunikál az eMaintenance szolgáltatással, akkor hogy nem tudjuk pontosan rögzíteni a mérőállásokat, nem tudjuk elindítani az automatikus fogyóeszköz-utánpótlást, illetve nem tudunk proaktív támogatási szolgáltatásokat nyújtani készülékéhez, ami a fennakadásokat okozhat az Ön szolgáltatásaiban.


A csatlakozási problémák megoldásához további útmutatásért kattintson a készülék kezelőpaneljének megfelelő képre.

Kezelőpanel kiválasztása

Kattintson a készülék kezelőpaneljének megfelelő képre. Ha a kezelőpanel nem jelenik meg, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Kezelőpanel 1. lehetőség

Oktatóvideó a kommunikációs teszthez

Kétféle kommunikációs módszer van használatban. Tekintse meg ezt a videót az aktuális kommunikációs módszerrel kapcsolatos útmutatásért. Ha az első videó nem fedi az Ön által tapasztaltakat, tekintse meg a korábbi kommunikációs módszerről szóló második videót.

Ha a fenti videó nem fedi az Ön által tapasztaltakat, tekintse meg ezt a videót, amely a korábbi kommunikációs módszerről szól.

  • Az alábbiakban azt mutatjuk be, hogyan végezheti el a kommunikációs tesztet a Canon imageRUNNER ADVANCE DX készüléken


    1. Nyomja meg az 123 gombot

    1. lépés


    2. Válassza ki a Monitoring Service (Felügyeleti szolgáltatás) elemet a menüből

    2. lépés


    3. Nyomja meg a Communication Test/Comm. Test (Kommunikációs teszt/Komm. teszt) gombot.
    (Ez a készülék szoftververziójától függően eltérhet. Az alábbi 3 képernyő egyikét fogja látni.)

    3a lépés 3b lépés 3c lépés

    4. Ha megjelenik a Start Test (Teszt indítása) gomb, nyomja meg azt, majd nyomja meg a Yes (Igen) gombot a kommunikációs teszt elvégzéséhez.
    Egyes készülékeken ezt nem kell elvégeznie, ebben az esetben ugorjon az 5. lépésre.

    4a lépés 4b lépés

    5. Ekkor lefut a kommunikációs teszt, mialatt az alábbi képernyők egyikét fogja látni.

    5a lépés 5b lépés

    6. A kommunikációs teszt befejezése után a következő üzenet jelenik meg: Communication was successful/Communication Test result > All successful (Sikeres kommunikáció/A kommunikációs teszt eredménye > Minden teszt sikeres).

    6a lépés 6b lépés

    7. Ha bármilyen hibát észlel, szervezetének IT-részlegével kell felvennie a kapcsolatot, hogy meggyőződjön arról, hogy készüléke képes kommunikálni a Canonnal.

    7a lépés 7b lépés

Kezelőpanel 2. lehetőség

Oktatóvideó a kommunikációs teszthez

Kétféle kommunikációs módszer van használatban. Tekintse meg ezt a videót az aktuális kommunikációs módszerrel kapcsolatos útmutatásért. Ha az első videó nem fedi az Ön által tapasztaltakat, tekintse meg a korábbi kommunikációs módszerről szóló második videót.

Ha a fenti videó nem fedi az Ön által tapasztaltakat, tekintse meg ezt a videót, amely a korábbi kommunikációs módszerről szól.

  • Ez az útmutató azt mutatja be, hogyan végezhet kommunikációs tesztet a Canon imageRUNNER ADVANCE készüléken


    1. Nyomja meg az 123 gombot

    1. lépés


    2. Válassza ki a Monitoring Service (Felügyeleti szolgáltatás) elemet a menüből

    2. lépés


    3. Nyomja meg a Communication Test (Kommunikációs teszt) gombot.

    3. lépés


    4. Nyomja meg a Start Test (Teszt indítása) gombot.

    4. lépés


    5. Sikeres teszt esetén a következő megerősítő üzenet jelenik meg.

    5. lépés


    6. Ha bármilyen hibát észlel, szervezetének IT-részlegével kell felvennie a kapcsolatot, hogy meggyőződjön arról, hogy készüléke képes kommunikálni a Canonnal.

    6. lépés

Kezelőpanel 3. lehetőség

Oktatóvideó a kommunikációs teszthez

Kétféle kommunikációs módszer van használatban. Tekintse meg ezt a videót az aktuális kommunikációs módszerrel kapcsolatos útmutatásért. Ha az első videó nem fedi az Ön által tapasztaltakat, tekintse meg a korábbi kommunikációs módszerről szóló második videót.

Ha a fenti videó nem fedi az Ön által tapasztaltakat, tekintse meg ezt a videót, amely a korábbi kommunikációs módszerről szól.

  • Ez az útmutató azt mutatja be, hogyan végezhet kommunikációs tesztet a Canon imageFORCE készüléken


    1. Nyomja meg az 123 gombot

    1. lépés


    2. Válassza ki a Monitoring Service (Felügyeleti szolgáltatás) elemet a menüből

    2. lépés


    3. Nyomja meg a Communication Test/Comm. Test (Kommunikációs teszt/Komm. teszt) gombot.
    (Ez a készülék szoftververziójától függően eltérhet. Az alábbi 2 képernyő egyikét fogja látni.)

    3a lépés 3b lépés


    4. Ha megjelenik a Start Test (Teszt indítása) gomb, nyomja meg azt, majd nyomja meg a Yes (Igen) gombot a kommunikációs teszt elvégzéséhez.
    Egyes készülékeken ezt nem kell elvégeznie, ebben az esetben ugorjon az 5. lépésre.

    4a lépés 4b lépés


    5. Ekkor lefut a kommunikációs teszt, mialatt az alábbi képernyők egyikét fogja látni.

    5a lépés 5b lépés


    6. A kommunikációs teszt befejezése után a következő üzenet jelenik meg: Communication was successful/Communication Test result > All successful (Sikeres kommunikáció/A kommunikációs teszt eredménye > Minden teszt sikeres).

    6a lépés 6b lépés

    7. Ha bármilyen hibát észlel, szervezetének IT-részlegével kell felvennie a kapcsolatot, hogy meggyőződjön arról, hogy készüléke képes kommunikálni a Canonnal.

    7a lépés 7b lépés 7c lépés

eMaintenance GYIK

  • Kövesse az alábbi lépéseket: Jegyezze fel a hibakódot

    Ellenőrizze, hogy a készülék kábellel vagy Wi-Fi-n keresztül csatlakozik-e a hálózathoz

    Ha tud nyomtatni a készülékkel, és a számítógép nem csatlakozik közvetlenül hozzá kábellel, akkor a nyomtató hálózati kapcsolatot használ

    Lépjen kapcsolatba szervezete informatikai támogatási részlegével annak ellenőrzése érdekében, hogy a készülék rendelkezik-e hozzáféréssel a belső hálózaton kívül, hogy elérhesse a mi rendszereinket. Ehhez szükség lesz a következő kérdésben található adatokra: „Szükségem van a készülék által az eMaintenance szolgáltatással való kommunikációhoz használt URL-címek adataira”

  • A Cloud Connection Agent (CCA) a legújabb kommunikációs módszerünk, amely a jelenlegi portfóliónk nagy részével használatos

    CCA
    hbp-ec1l.srv.ygles.com – 443-as port
    kinesis.eu-central-1.amazonaws.com – 443-as port
    cognito-identity.eu-central-1.amazonaws.com – 443-as port
    a2etju7iem1tgc-ats.iot.eu-central-1.amazonaws.com – 443-as vagy 8883-as port
    rgt.srv.ygles.com – 443-as port
    camapi.srv.ygles.com – 443-as port
    camapi-ec1.srv.ygles.com – 443-as port
    hbpm-ec1l.srv.ygles.com – 443-as port

    A Remote Device Management Service (RDMS) távoli eszközkezelési szolgáltatás az a kommunikációs módszerünk, amely biztosítja a készülékfirmware frissítését

    RDMS
    device.c-cdsknn.net – 443-as port
    device02.c-cdsknn.net – 443-as port
    a02.c-cdsknn.net – 443-as port

    Az Embedded Remote Diagnostic Service (eRDS) beágyazott távoli diagnosztikai szolgáltatás a korábbi kommunikációs módszerünk

    eRDS
    b01.ugwdevice.net – 443-as port

    Kattintson ide az „Informatikai biztonság a Canon eMaintenance szolgáltatásában” letöltéséhez. Ez az eMaintenance szolgáltatással kapcsolatos műszaki információkat tartalmaz.

  • Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol adatai megadását követően a megfelelő szolgáltatási csoporthoz irányítják a beállítási folyamat elvégzéséhez.

  • Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol adatai megadását követően a megfelelő szolgáltatási csoporthoz irányítják a beállítási folyamat elvégzéséhez.

  • Ha a kommunikációs teszt elvégzésekor a nincs regisztrált bérlő üzenet jelenik meg, a készüléket nem regisztrálták a helyi értékesítési vállalatnál. A szükséges kulcs beszerzéséhez forduljon a helyi értékesítési vállalathoz. Adja meg ezt a kulcsot a készüléken, és a kommunikációs teszt automatikusan lefut. További részletekért tekintse meg a videót.

Önkiszolgáló Portál

Data-Driven Decision Making in progress

Önkiszolgáló Portálunkat a felhasználó élmény javítása érdekében úgy alakítottuk ki, hogy Ön problémamentesen kezelhesse fiókjait és termékeit. A portálon létrehozhat és nyomon követhet támogatási jegyeket, beküldheti a mérőállást, kérheti a termékek áthelyezését vagy eltávolítását, valamint frissítheti a fiók- és termékadatokat. Emellett rendelkezésre állunk a fiókjával kapcsolatos kérdésekben is, így mindig hatékony és kényelmes támogatásban részesülhet.

További ajánlatok…

Kapcsolat

Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen keresztül.

Sorozatszám

Találja meg terméke sorozatszámát.

Újrafelhasználás

Tudjon meg többet a Canon tintapatron-újrahasznosítási programjáról