Szolgáltatások

Feltáró és tervezési szolgáltatások

Minden menedzselt szolgáltatási megoldás általában valamelyik értékelési szolgáltatásunkkal kezdődik, amely részletes elemzést nyújt az Ön nyomtatási és szkennelési infrastruktúrájáról, és javaslatokat tesz az optimalizálásra, míg tervezési szolgáltatásaink segítenek optimalizálni műszaki megoldásait.
  • Kiértékelési szolgáltatások

    Kiértékelési szolgáltatásaink részletes infrastruktúra-elemzést nyújtanak a hatékony nyomtatás és szkennelés érdekében.

    Feltáró kiértékelés:
    Részletes, távoli elemzés, mely a nyomtatási és szkennelési infrastruktúrában rejlő hatékonyságnövelési és fejlesztési lehetőségekre vonatkozik.

    A vizsgálat részeként a Canon olyan jelentéseket nyújt be, amelyek bevált gyakorlatok alapján tartalmaznak ajánlásokat és optimalizálási lehetőségeket, és egyértelműen megalapozzák a döntéshozatalt; a jelentés a következőket tartalmazza:

    • A nyomtatási eszközök lebontása
    • Mennyiségi elemzés
    • Fekete-fehér és színes nyomtatások lebontása
    • Végfelhasználók nyomtatási magatartása (opcionális)
    • Potenciális pénzügyi optimalizálási területek azonosítása


    Speciális feltáró kiértékelés
    Ugyanazokat tartalmazza, mint a standard kiértékelés, továbbá a következőkre terjed ki:
    • Teljes tulajdonlási költség (TCO) és környezetvédelmi számítások
    • A felhasználói magatartás felmérése az érdekelt felek visszajelzéseivel együtt
    • A flotta optimalizálása annak érdekében, hogy, amennyiben lehetséges, a kapacitás és a funkcionalitás elérhető legyen a végfelhasználók számára


    Informatikai szolgáltatáskezelés feltáró kiértékelése
    A menedzselt nyomtatási szolgáltatásokkal kapcsolatos jelenlegi informatikai szolgáltatáskezelési folyamatok magas szintű elemzése, amely következtetéseket és ajánlásokat tartalmaz a további fejlesztésekre vonatkozóan.

    Az informatikai szolgáltatáskezelési kiértékelés célja, hogy elemezze az összes kulcsfontosságú ITIL-funkciót (Information Technology Infrastructure Library) és szolgáltatásnyújtási folyamatot. Megvizsgálja és részletesen elemzi a nyomtatási és szkennelési infrastruktúra összes releváns területét. Ezek a következők lehetnek:
    • Ügyfélszolgálat kezelése és integrációja.
    • Működési folyamatok (pl. fogyóeszközök kezelése).
    • Szolgáltatási irányelvek (pl. változáskezelés).
    • Szolgáltatási szintek kezelése.
    • Létesítménykezeléssel kapcsolatos és harmadik fél által nyújtott szolgáltatások.
    • Szerepkörök, felelősségek és függőségi viszonyok feltérképezése.
    • Szolgáltatásirányítás és jelentéstétel.
    • Átvilágítási workshopok a legfontosabb érdekeltekkel.

  • Tervezési szolgáltatások

    Tervezési szolgáltatásaink segítenek optimalizálni az Ön új Canon megoldását, hogy az a lehető leghatékonyabban működhessen.

    Megoldásokkal kapcsolatos tanácsadási és tervezési szolgáltatás

    Személyre szabott tervezési megoldások az Ön üzleti és működési céljainak megfelelően.

    A megoldásokkal kapcsolatos tanácsadási és tervezési szolgáltatás célja:

    • Lehetővé teszi, hogy hozzáférjen a Canon műszaki és üzleti folyamataihoz, legjobb gyakorlati példáihoz és szakértelméhez, egyetlen kapcsolattartó ponttal, aki felelős a megoldás tervezéséért.
    • A Canon műszaki hátterének és üzleti folyamatokkal kapcsolatos ismereteinek köszönhetően a szervezet igényeit megvalósításra kész megoldássá alakítani
    • Következetes és egyértelmű dokumentációval segíteni a zökkenőmentes bevezetést és üzembe helyezést


    Szerviztanácsadási és tervezési szolgáltatás
    Egyedi szolgáltatástervek az új Canon megoldások optimalizálásához.

    A szerviztanácsadási és tervezési szolgáltatás célja:
    • Az üzleti követelményekkel összehangolt, optimalizált tervezésnek köszönhetően megnövekedett szolgáltatási hatékonyság
    • Jobb szolgáltatásnyújtás a megállapodott, dokumentált és integrált támogatási folyamatoknak köszönhetően
    • A kiszervezett szolgáltatásoknak és az integrált támogatási folyamatoknak köszönhetően csökkenteni a belső erőforrások iránti igényt, ami lehetővé teszi az ügyfél számára, hogy az alapvető üzleti/informatikai tevékenységekre összpontosítson
    • Gyorsabb, egyszerűbb hozzáférés a Canon által nyújtott szervizhez és támogatáshoz, beleértve a harmadik feleket is
    • Jobb beszállítókezelés a jobb irányításnak köszönhetően
    • Fokozott dokumentumbiztonsági felügyelet
    • Optimalizált nyomtatási költségek
    • Elégedettebb végfelhasználók
    • A nyomtatási és szkennelési infrastruktúra fenntarthatóságának javítása a jelentések láthatóságának köszönhetően

Kapcsolódó szolgáltatások

Ha egy nyomtatási flottát több helyszínen kell működtetni, az kihívást jelenthet. Menedzselt szolgáltatásaink segítenek az optimális teljesítmény elérésében.

Kapcsolódó termékek és megoldások

SEGÍTSÉGRE VAN SZÜKSÉGE?

Ismerje meg, hogy a Canon vállalati szolgáltatásai milyen előnyöket nyújthatnak vállalata számára