A Canon European Warranty System jótállással kapcsolatos információk

Amennyiben egy Canon termék meghibásodik, ügyfeleink a Canon European Warranty System (Canon európai jótállás - EWS) alá tartoznak, amelynek keretében ügyfeleink a vásárlás után meghatározott ideig ingyenes javítási szolgáltatást vehetnek igénybe (a jótállási feltételek értelmében).

A Canon Európai Jótállási Rendszerrel kapcsolatos információk

Az EWS két különböző szolgáltatást foglal magában. Azt, hogy Ön esetében melyik szolgáltatást nyújtják, az Ön lakóhelye és az Ön által megvásárolt termék határozza meg.


A legtöbb Canon fogyasztási cikkre a szervizszolgáltatás („RTB- „Return To Base”) biztosított; ez azt jelenti, hogy amennyiben egy terméknél gyártási hiba merül fel a jótállási időszak alatt, azt be kell vinni egy Canon által elfogadott márkaszervizbe, ahol ingyenesen megjavítják a Canon által meghatalmazott szakemberek. A kijavítást követően Ön a terméket visszakapja.


Helyszíni szolgáltatás biztosított az ezzel támogatott lézer és tintasugaras termékekre (csak bizonyos meghatározott országokban). A támogatott termékek listája lejjebb, a helyszíni szolgáltatási feltételek című részben található.


Amennyiben egy helyszíni szolgáltatással támogatott terméknél gyártási hiba merül fel a jótállási időszak alatt, jótállás keretében az alábbi helyszíni szolgáltatás valamelyike biztosított:

  • Helyszíni szerelés (szakember által)

  • Helyszíni csere (futár által)

Abban az esetben, ha a helyszíni szolgáltatásra vonatkozó jótállási feltételek nem szerepelnek az alábbi felsorolásban, az Ön országában a helyszíni szolgáltatás nem vehető igénybe. Ebben az esetben jótállás keretében csak a szervizszolgáltatás („RTB- „Return To Base”) biztosított.

Felhasználási feltételek

A garanciatípusokra vonatkozó teljes körű tájékoztatást lásd alább a megfelelő jótállási ajánlatot.

Normál EWS jótállás

Imaging Products European Warranty System (EWS)


A Canon és az EWS-tagok jótállást biztosítanak a hardveres részeinek működőképességéért a jótállási időszak alatt. Amennyiben hardverhiba jelentkezik a jótállási időszakon belül, az ingyenes hardverjavítás az EWS-tagállamok hivatalos Canon szervizközpontjaiban biztosított.

A szervizszolgáltatás minden, az Európai Gazdasági Térség (EGT), Svájc és az Egyesült Királyság területén értékesítésre szánt és ott értékesített Canon termékre érvényes.

Az EWS szolgáltatás csak a jelen jótállási jegy és az eladó által a felhasználó számára kiállított eredeti számla/bizonylat bemutatásával vehető ingyenesen igénybe. Továbbá akkor, ha a jótállási jegyen fel van tüntetve (a) a vásárló neve, (b) az eladó neve és címe, (c) a vásárolt termékmodell neve és sorozatszáma, amennyiben van ilyen, és (d) a termék vásárlásának dátuma. A Canon fenntartja a jogot a jótállási szolgáltatás megtagadására, amennyiben a megadott információk hiányosak, vagy azokat törölték, illetve módosították a fogyasztó által az eladótól történő megvásárlás óta.

A Canon a Canon-termékeket az új terméknek megfelelő teljesítményű és megbízhatóságú új vagy felújított alkatrészekkel, illetve termékekkel javíthatja meg vagy cserélheti ki. Az eredeti modell gyártásának megszüntetését követően a Canon kicserélheti a termékeket a korábbi terméknek megfelelő modellekkel. Afelújított alkatrészek vagy termékek csak akkor kerülnek felhasználásra, ha a jótállás igénybevételének országában a kötelezően alkalmazandó jogszabály azt megengedi.

  • Ez a garancia a termék vásárlásának dátumától számított két évig érvényes (projektorok esetén 3 év, projektorlámpák esetén 90 nap), a fent említett dokumentumok igazolása szerint.

    PIXMA G sorozat: két évig vagy 30 000 nyomtatás, amelyik korábban bekövetkezik.

    PIXMA G550/650:két évig vagy 10 000 nyomtatás, amelyik korábban bekövetkezik.

  • A jótállási szolgáltatás kizárólag a Canon által engedélyezett szervizközpontokban érhető el.

    A termék Canon szervizközpontba és onnan történő biztonságos szállításának költségei a az ügyfelet terhelik. Amennyiben a terméket egy olyan országba viszik, amelyikben nem érvényes az EWS, és amely nem fogadja el a jótállási jegyet, a jótállás igénybevételéhez a terméket vissza kell vinni abba az országba, ahol a vásárlás történt.

  • Az egyes országokra vonatkozó jótállási rendelkezések részleteiről érdeklődjön a vonatkozó EWS tagnál.

  • A Canon és az EWS-tagok nem biztosítanak jótállást a következő esetekre:

    • Az alkatrészek normál kopásból adódó időszakos ellenőrzése, karbantartása és javítása vagy cseréje.
    • Fogyóeszközök.
    • Szoftverek.
    • A jótállás nem vonatkozik a termék elhasználódó alkatrészeire (pl., videófejek, projektor optikai alkatrészei, elhasználttinta-párnák és vezetőgörgők) csakúgy, mint a termékhez használt tartozékokra és kiegészítőkre (pl., akkumulátorok és adatrögzítésre alkalmas hordozók) beleértve, de nem kizárólag a kazettákat, DVD-ket, memóriakártyát és hordozható merevlemezt.
    • A Canon jóváhagyása nélkül végrehajtott termékmódosításból eredő hibák elhárítása.
    • A termék adott ország műszaki illetve biztonsági előírásainak való megfelelés céljából történő módosítása miatti költségek vagy más, a termék leszállítása óta változott műszaki előírások miatti beállítások költsége a Canon-szervizközpontok felé.
    • Ha a terméket a vásárlás helyétől eltérő országban használják, és azért keletkezik kár, mert az nem felel meg az országos szabványoknak illetve előírásoknak.

    Nem kérhető garanciális javítás, amennyiben a következő okok valamelyike okozta a meghibásodást:

    • A termék felhasználói vagy kezelői kézikönyvnek és/vagy a vonatkozó dokumentumoknak nem megfelelő használata, túlzott használata, kezelése, illetve működtetése, például helytelen tárolás, leejtés, erős ütés, korrózió, szennyezés, víz vagy homok okozta kár.
    • Nem hivatalos Canon szervizközpontban végzett javítás, módosítás vagy tisztítás.
    • Közvetlenül a termékkel nem kompatibilis pótalkatrészek, szoftverek vagy fogyóeszközök (például tinták, papír, tonerek vagy akkumulátorok) használata által okozott károsodás. Az adott Canon projektorral való kompatibilitást a csomagoláson ellenőrizni kell, de biztosítható eredeti Canon pótalkatrészek, szoftverek és fogyóeszközök használatával, ezek ugyanis ellenőrzésen esnek át. Használat előtt ellenőrizze a kompatibilitást;
    • A termék a Canon által el nem fogadott berendezéshez történő csatlakoztatása.
    • A termék nem megfelelő csomagolása a Canon hivatalos szervizközpontjába történő visszaküldéskor.
    • A Canon hatáskörén kívül eső baleset, katasztrófa és egyéb történés (például villámcsapás, víz, tűz, zavargás, illetve elégtelen szellőzés) okozta károk.

  • A javítás késedelmét okozhatja, ha a javításra nem a termék vásárlási helyének megfelelő országban kerül sor, ugyanis előfordulhat, hogy a termék a javítás országában még nem kapható, vagy az adott országra vonatkozó specifikus megjelenéssel kapható. Ennek megfelelően előfordulhat, hogy a termék bizonyos alkatrészei a javítás országában nincsenek raktáron.A ügyfél felelőssége, hogy a javítás előtt biztonsági mentést készítsen minden szoftverfájlról és programról, és hogy a javítás után majd visszaállítsa azokat.

    A Canon nem vállal felelősséget a jelen jótállásban konkrétan nem említett egyéb igényért - beleértve, de arra nem korlátozva - a kép-, hang- és adathordozókban bekövetkezett veszteséget, valamint az esetleges adatveszteséget. Amennyiben a jótállás keretében történő javításra visszaküldi a terméket, kérjük, azt körültekintően csomagolja be, kössön rá biztosítást, mellékelje a vásárlást igazoló számlát, a javítási útmutatót és (szükség esetén) a készülékkel készített képek tárolásához használt hordozó mintáját. A jelen jótállás nem érinti a fogyasztónak a nemzeti jogszabályokon alapuló jogait, vagy a kereskedővel szemben, a vele kötött értékesítési/vásárlási szerződés alapján megillető jogait. Alkalmazandó nemzeti szintű jogszabály hiányában a jelen jótállás jelenti a fogyasztó egyedüli és kizárólagos jogorvoslati lehetőségét. Sem a Canon, sem leányvállalatai, illetve egyéb EWS-tagok sem felelnek a termékre vonatkozó kifejezett vagy hallgatólagos jótállási feltételek megsértéséből eredő járulékos vagy következményes károkért.

    A Canon által kínált fenti jótállási feltételek nem érintik azokat a további, törvényen alapuló jogokat, melyek Önt a fenti jótállás alá eső termékekkel kapcsolatban megilletik.

Helyszíni EWS jótállás

A Helyszíni Szolgáltatás (lézeres és tintasugaras termékek)


Az összes érintett típus megtekintése.


Köszönjük, hogy Canon irodai terméket vásárolt! Amennyiben a Helyszíni Szolgáltatást kívánja igénybe venni, az alábbi ffeltételek alkalmazandók. A Helyszíni Szolgáltatásra vonatkozó jótállás az Ön Canon irodai termékének eredeti vásárlásától számított 2 évig érvényes.

Ön a jelen jótállás keretében Canon támogatás igénybevételére az alábbiak szerint jogosult. Felhívjuk a figyelmét, hogy a Helyszíni Szolgáltatásra vonatkozó jótálláson belül valamennyi szolgáltatásra az itt található feltételek vonatkoznak. Felhívjuk a figyelmét, hogy a jelen Helyszíni Szolgáltatásra vonatkozó jótállás alkalmazható más olyan Canon jótállás mellett is, amelyre Ön az adott termékkel kapcsolatban jogosult, illetve amely Önt, mint fogyasztót az alkalmazandó helyi szintű jogszabály alapján megilletik. A jelen Helyszíni Szolgáltatásra vonatkozó jótállás csak bizonyos, az Európai Gazdasági Térségben (EGT), Svájcban és az Egyesült Királyság értékesített, illetve értékesítésre szánt Canon irodai termékekre is alkalmazhatók.

A jótállási idő alatt a Canon jótállást vállal ezen termék hardver részének működőképességéért.Amennyiben a hardver a jótállási időn belül meghibásodik, a Helyszíni Szolgáltatás az Ön Területen belül nyilvántartott lakóhelyén biztosított (az alábbiakban meghatározottak szerint).

A Helyszíni Szolgáltatásra vonatkozó jótállás ingyenesen kizárólag a termék vásárlásának időpontját tartalmazó, eredeti vásárlási igazolás bemutatása esetén vehető igénybe. A Canon jogosult arra, hogya Canon termékeket új vagy felújított alkatrészekkel javítsa meg, vagy olyan termékekre cserélje le, melyek teljesítményben és megbízhatóságban az újjal egyenértékűek. A Canon úgyszintén jogosult arra, hogy a terméket egy egyenértékű modellre cserélje le, ha az eredeti modell gyártása már befejeződött. Felújított alkatrészek vagy termékek csak abban az esetben kerülnek felhasználásra, ha a jótállás igénybevételének országában a kötelezően alkalmazandó jogszabály azt megengedi..

  • A helyszíni garancia az új Canon irodai termék vásárlásának dátumától számított 2 éven át érvényes, a vásárlást igazoló bizonylat szerint.

  • A helyszíni garanciális szolgáltatás a Canon ügyfélszolgálatán keresztül érhető el.

    A helyszíni jótállási szolgáltatást az alábbi módok egyikén biztosítjuk:

    • Helyszíni szerviz (szakember segítségével)*, amely minden kapcsolódó munkaköltséget (beleértve a kiszállási és a javítási költségeket), valamint minden cserealkatrész költségét tartalmazza.

    • Helyszíni csere (futárszolgálattal), amely fedezi a cseretermék költségét és az összes kapcsolódó szállítási költséget.

    A szerviz módját a termék típusa határozza meg, és a Canon ügyfélszolgálatának megkeresésekor értesítést kap a további lépésekről.

    *A helyszíni garancia keretében nyújtott szolgáltatásokat megfelelő képzettséggel rendelkező, felelős harmadik fél is végezheti a Canon megbízásából.

  • A Canon által biztosított jótállás nem vonatkozik az alábbiakra:

    • A termék rendszeres ellenőrzése, karbantartása, a természetüknél fogva gyorsan kopó, elhasználódó kiegészítők cseréje.
    • Kellékanyagok és kiegészítők, beleértve AC adapter.
    • Bármely szoftver.
    • Kopó alkatrészek, tartozékok és kiegészítők.
    • Canon jóváhagyás nélküli módosítás által okozott hiba.
    • A terméknek az adott ország műszaki, illetve biztonsági előírásainak való megfelelés céljából történő adaptálása vagy módosítása miatti költségek, vagy egyéb, a termék vásárlása óta megváltozott műszaki előírások miatti módosítások esetleges költségei.
    • Az olyan károk, amelyek abból származnak, hogy a terméket nem abban az országban használják, ahol azt vásárolták, és így az nem felel meg a vásárlás helyétől eltérő ország szabványainak, előírásainak.

    Jótállási szolgáltatás kizárt, ha a hibát, vagy a kárt az alábbiak okozták:

    • A termék nem rendeltetésszerű használata, vagy a terméknek nem a kezelési útmutatóban vagy lényeges használati dokumentumban foglalt utasításoknak megfelelő kezelése vagy működtetése esetén, - beleéértve – de arra nem korlátozva– a helytelen tárolást, leejtést, erős ütést, korrózió, kosz, víz, vagy homok által okozott meghibásodást;
    • Nem a Canon által engedélyezett szervizben végzett kijavítás, módosítás vagy tisztítás esetén;
    • A termékkel nem kompatibilis tartozék, szoftver vagy fogyóeszköz (pl. tinta, papír, toner vagy elem, nyomtatófej) használata következtében keletkezett kár esetén. A kompatibilitásra vonatkozó adatok feltüntetésre kerülnek a készülék dobozán, a megfelelő működés azonban csak eredeti Canon alkatrészek, szoftverek és fogyóeszközök használata esetén garantált. Javasoljuk, hogy használat előtt ellenőrizze a kompatibilitást!
    • A terméknek a Canon által jóvá nem hagyott berendezéssel való csatlakoztatásakor;
    • Baleset, szerencsétlenség vagy bármely egyéb, a Canon ellenőrzésén kívül eső ok miatt, ideértve – de nem kizárólag – a villámlást, a vizet, a tüzet, zavargásokat vagy a nem megfelelő szellőzést.

    A Helyszíni Szolgáltatást magában foglaló jótállás nem vonatkozik továbbá az alábbiakra:

    • Ha a termék meghibásodása visszavezethető a hibás üzembe helyezésre vagy a hálózathoz történt nem megfelelő csatlakoztatásra, abban az esetben, ha a készüléket nem a Canon helyezte üzembe;
    • A készülék hálózatba történő ki- és bekötéséhez szükséges munkálatokhoz, beleértve a termék biztonságos módon történő szállításához való előkészületekre, ha azt nem Canon vagy nem Canon megbízottja végzi;
    • A hivatalos munkaidőn (hétfőtől péntekig reggel 9 órától délután 5 óráig, kivéve a nemzeti ünnepek, munkaszüneti napok) kívüli munkavégzésre, kivéve, ha a Helyszíni Szolgáltatásra vonatkozó jótállás terv mást tartalmaz;

    Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a Helyszíni Szolgáltatás igénybevételének előfeltétele, hogy a készülék a Területen legyen. A helyszíni szolgáltatás feltétele, hogy Ön biztosítja a szerviz szakember / futár számára a szabad hozzáférést a készülékhez és megadja az észszerű támogatást ehhez.

    Amennyiben Ön a Helyszíni Szolgáltatásra vonatkozó jótállás tartama alatt a terméket az egyik címről egy másik címre kívánja vinni, Önnek értesítenie kell a Canont. Ezt Ön e-mailben is megteheti a területre vonatkozó kontakt e-mail-címre, (az e-mail-címek a Helyszíni Szolgáltatási jótállás elérhetőségi adatok között találhatók) Amennyiben a terméket egy másik országba viszi, kérjük, hogy ellenőrizze, az adott ország szerepel- e a Helyszíni Szolgáltatási jótállás elérhetőségi adatok között annak érdekében, hogy meggyőződhessen arról, a Canon az adott országban biztosít-e Helyszíni Szolgáltatást a jótállás keretében.

  • A helyszíni javítás vagy a helyszíni csere szolgáltatás elhúzódhat , ha nem abban az országban használja a terméket, ahol vásárolta. Ilyenkor előfordulhat, hogy a terméket az előbbi országban még nem értékesítik, vagy országspecifikus megjelenéssel árusítják.Ennek megfelelően előfordulhat, hogy a termék bizonyos alkatrészei a javítás országában nincsenek raktáron. Az ügyfél felelőssége, hogy a helyszíni javítás vagy a helyszíni csereszolgáltatás megkezdése előtt biztonsági mentéseket készítsen mind a használt szoftverről, mind pedig a használt programról, programokról, és hogy a a javítás/csere befejezését követően azokat vissza állítsa. A Canon nem vállal felelősséget a jelen jótállásban konkrétan nem említett egyéb igényekért, - beleértve, de arra nem korlátozva - a kép-, hang- és adathordozókban bekövetkezett veszteséget, valamint az esetleges adatveszteséget. A jelen jótállás nem érinti a fogyasztónak az alkalmazandó nemzeti szintű hatályos jogszabály alapján, vagy a kereskedővel szemben az adásvételi szerződés alapján megillető jogait. Alkalmazandó nemzeti szintű jogszabály hiányában a jelen jótállás jelenti a fogyasztó egyedüli és kizárólagos jogorvoslati lehetőségét. Sem a Canon, sem leányvállalatai nem felelnek a termékre vonatkozó kifejezett vagy hallgatólagos jótállási feltételek megsértéséből eredő járulékos vagy következményes károkért. Az egyes országokra vonatkozó helyszíni jótállási feltételek részleteivel kapcsolatban keresse a Canon helpdesket!

    A fent említetteknek megfelelően Ön beleegyezik abba, hogy a Canon nem felelős az egyéb munkálatok elvégzéséért, a veszteségekért és károkért, melyek az alábbi okokra vezethetők vissza:

    1. Ön a terméket nem megfelelő módon használta, tárolta, kezelte (beleértve, hogy nem biztosította a megfelelő környezeti körülményeket) vagy nem követte, nem tett eleget bármely, a Canon által adott, vagy a termék kezelési és használati útmutatójában, vagy a helyszíni szolgáltatásra vonatkozó jótállásban szereplő utasításoknak, ajánlásoknak;
    2. Ön nem telepítette valamely, a készülék megfelelő működéséhez és annak rendeltetésszerű használatához szükséges szoftver időközben a Canon vagy más illetékes harmadik személy szállító által elérhetővé vált frissítését,;
    3. Az Ön rendszerében fellépő vírus (vagy vírushoz hasonló), továbbá olyan termék hibája vagy követelménye, amely termékkel Ön a Canon terméket összekapcsolta, vagy amely egyébként a hátrányosan befolyásolja a Canon termék rendeltetésszerű használatát.,.
      A vásárló vagy annak képviselője kárt okozott a termékben , vagy azt módosította, más terméket csatlakoztatott hozzá vagy épített bele, vagy olyan rendszerhez csatlakoztatta, mely a termék működését hátrányosan befolyásolja.

    A Helyszíni Szolgáltatásra vonatkozó jótállásra mindig annak az országnak a joga az irányadó ahol a terméket használják és ahol a szolgáltatást biztosítják. Bármilyen, a helyszíni szolgáltatásra vonatkozó jótállással kapcsolatos jogvitára annak az országnak a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróságnak van joghatósága, ahol a terméket használják és ahol a szolgáltatást biztosítják.

Utoljára frissült: 2022. január 1.

EWS garancia – áttekintő GYIK

  • A következő országok területén vásárolt termékekre a Canon általában az Európai Jótállási Rendszert (EWS) alkalmazza:

    Ausztria, Belgium, Bulgária, Ciprus, Csehország, Dánia, Egyesült Királyság, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Hollandia, Horvátország, Izland, Írország, Lettország, Lengyelország, Litvánia, Luxemburg, Magyarország, Málta, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Románia, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország, Svájc és Svédország.

    Kérjük, tekintse meg a jótállásra vonatkozó teljes Felhasználási feltételeket.

  • Általánosságban elmondható, hogy a vásárlóknak nem kötelező regisztrálniuk a terméket a Canonnál az EWS jótállási rendszerben való érvényességhez. Ha egy terméket Canon iD azonosítón keresztül regisztrál a Canonnál, célzott promóciós anyagokat és frissítéseket küldhetünk a termékre vonatkozóan. Egyes alkalmi promóciós garanciák igénybe vételéhez regisztrálni kell a Canonnál, a promóció részletes szerződési feltételei azonban erre is kitérnek, amennyiben erre szükség van.

  • Azokban az országokban, ahol az Európai Jótállási Rendszer (EWS) érvényes, minden termék doboza általában egy EWS jótállási jegyet is tartalmaz. Ez az alábbi példákban láthatóhoz hasonlít: 

  • A European Warranty System (EWS) jótállási rendszerbe való regisztráláshoz nincs szükség dokumentáció visszaküldésére a Canon részére. Amennyiben kifejezetten garanciális javítást igényel a European Warranty System (EWS) jótállási rendszer keretében, a Canonnak mindig fel kell mutatnia az adott termék megvásárlását igazoló (az eredeti vásárlás dátumát tartalmazó) dokumentumot, amely mellett időnként a kitöltött jótállási kártya bemutatása is szükséges. A részletes követelményekkel kapcsolatban tekintse meg az adott országra vonatkozó információkat.

  • Amennyiben kifejezetten garanciális javítást igényel a European Warranty System jótállási rendszer keretében, a Canonnak mindig fel kell mutatnia az adott termék megvásárlását igazoló (az eredeti vásárlás dátumát tartalmazó) dokumentumot, amely mellett időnként a kitöltött jótállási kártya bemutatása is szükséges. A részletes követelményekkel kapcsolatban tekintse meg az adott országra vonatkozó információkat. A promóciós jótállási ajánlatok további követelményeket tartalmazhatnak, ezért ezzel kapcsolatban tekintse meg az adott promóciós ajánlat részletes szerződési feltételeit (ha van ilyen).

  • A vásárlókra általában nem vonatkoznak jogi követelmények a termékek EWS jótállási rendszerbe garancia céljából való regisztrálásával kapcsolatban. Amennyiben kifejezetten garanciális javítást igényel a European Warranty System jótállási rendszer keretében, a Canonnak mindig fel kell mutatnia az adott termék megvásárlását igazoló (az eredeti vásárlás dátumát tartalmazó) dokumentumot, amely mellett időnként a kitöltött jótállási kártya bemutatása is szükséges. A termék megvásárlását igazoló (az eredeti vásárlás dátumát tartalmazó) dokumentum felmutatása az ajándékba kapott termékek esetében is kötelező.

  • A Canon termékekre általában 2 éves European Warranty System garancia vonatkozik. Ez alól lehetnek, és vannak is kivételek, például ha a viszonteladók további promóciós garanciát kínálnak. Amennyiben kérdése van ezzel kapcsolatban, tekintse meg a Canon adott országra vonatkozó támogatási weboldalát, vagy forduljon viszonteladójához (viszonteladói garanciakiterjesztés esetén).

  • A termékekre vonatkozó speciális garancia részletei általában megtalálhatók a termék dobozában. A termékekre általában az adott eladási régióban érvényes garancia vonatkozik, a vásárlóknak pedig ebbe a régióba kell visszaküldeniük a garanciális javítást igénylő termékeket. A Canon általában nem nyújt általános jótállást, kivéve, ha egy adott termék/régió esetében ezt külön említik.

  • Igen, a Canon termékekre aktuális tulajdonosuktól függetlenül vonatkozik a European Warranty System (EWS) garancia. A garancia kezdő és záróidőpontja ugyanakkor az eredeti vásárlás időpontjára vonatkozik, nem pedig az azt követő eladásra. Amennyiben kifejezetten garanciális javítást igényel a European Warranty System (EWS) jótállási rendszer keretében, a Canonnak mindig fel kell mutatnia az adott termék megvásárlását igazoló (az eredeti vásárlás dátumát tartalmazó) dokumentumot, amely mellett időnként a kitöltött jótállási kártya bemutatása is szükséges. A részletes követelményekkel kapcsolatban tekintse meg az adott országra vonatkozó információkat.

  • A Canon garanciák gyakorlatilag csak azon régiókban érvényesek, amelyek területén a terméket eladták, és amelyekre az adott termék dobozában található garancia részletei vonatkoznak. A Canon általában nem nyújt általános jótállást, kivéve, ha egy adott termék/régió esetében ezt külön említik. A Canon ügyfeleinek ezért mindig azt javasoljuk, hogy vegyék fel a kapcsolatot a helyi Canon márkaképviselettel, és tájékozódjanak a segítségnyújtás módjáról. Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy a javítási szolgáltatásért először fizetnie kell, majd az összeget megpróbálhatja visszaigényelni a Canontól (ez csak akkor van így, ha a hiba az EWS hatálya alá tartozik – a nem rendeltetésszerű használat például nem), amikor visszatér a European Warranty System (EWS) régió területére. A visszaigényléshez minden esetben javasoljuk, hogy szerezze be a felmerülő költségekkel/elvégzett javításokkal kapcsolatos összes dokumentációt.

Elérhetőségek

Az alábbi táblázat azokat az országokat tünteti fel, amelyek a Canon Európai Jótállási Rendszerét (EWS) kínálják. Bővebb tájékoztatásért tekintse át a teljes Canon EWS felhasználási feltételeket. Mindegyik országnál megtalálja a kapcsolattartási adatokat és az elérhető szolgáltatási szintet.


Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ahol elérhető, a helyszíni jótállást kizárólag az erre jogosult termékekre biztosítjuk.


Ország Ügyfélszolgálat elérhetőségei
Ausztria Canon Ausztria
Belgium Canon Belgium (holland)
Canon Belgium (francia)
Bulgária Canon Bulgária
Ciprus Canon Ciprus
Csehország Canon Csehország
Dánia Canon Dánia
Észtország Canon Észtország
Finnország Canon Finnország
Franciaország Canon France
Németország Canon Németország
Görögország Canon Greece
Magyarország Canon Magyarország
Izland +354 533 34 11

Beco
Írország Canon Ireland
Olaszország Canon Olaszország
Lettország Canon Lettország
Litvánia Canon Litvánia
Luxemburg Canon Luxemburg
Málta Canon Málta
Norvégia Canon Norvégia
Lengyelország Canon Lengyelország
Portugália Canon Portugália
Románia Canon Románia
Szlovákia Canon Szlovákia
Szlovénia Canon Szlovénia
Spanyolország Canon Spanyolország
Svédország Canon Svédország
Svájc Canon Svájc (francia)
Canon Svájc (német)
Hollandia Canon Hollandia
Egyesült Királyság Canon UK

A Canon helyszíni jótállására jogosult modellek

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben az Ön terméke nem szerepel az alábbi listában, csak a normál garanciára jogosult, a helyszíni jótállásra nem.


Az Európai Jótállási Rendszer (EWS) tagországai, amelyek Canon helyszíni jótállást biztosítanak:


Ausztria Belgium Csehország Dánia Finnország
Franciaország Németország Magyarország Írország Olaszország
Luxemburg Hollandia Norvégia Lengyelország Portugália
Svájc Szlovákia Spanyolország Svédország Egyesült Királyság

 

A megfelelő modellre való ugráshoz alább válassza ki a termékcsaládot.


MAXIFY
i-SENSYS egyfunkciós nyomtató
i-SENSYS multifunkciós lézernyomtatók
i-SENSYS FAX
imageRUNNER
imagePROGRAF PIXMA  


Helyszíni csere

MAXIFY nyomtató  
MAXIFY iB4050 MAXIFY iB4150
MAXIFY MB5050 MAXIFY MB5150
MAXIFY MB5155 MAXIFY MB5350
MAXIFY MB5450 MAXIFY MB5455


Helyszíni javítás


PIXMA  
PIXMA PRO 1  

imagePROGRAF  
imagePROGRAF PRO-1000  

i-SENSYS FAX  
FAX-L100 FAX-L1000
FAX-L120 FAX-L2000
FAX-L2000IP FAX-L220
FAX-L295 i-SENSYS FAX-L3000
i-SENSYS FAX-L3000IP FAX-L380
FAX-L400  

i-SENSYS egyfunkciós nyomtató  
i-SENSYS LBP151dw i-SENSYS LBP212dw
i-SENSYS LBP214dw i-SENSYS LBP215dw
i-SENSYS LBP223dw i-SENSYS LBP226dw
i-SENSYS LBP251dw i-SENSYS LBP252dw
i-SENSYS LBP228x i-SENSYS LBP253x
i-SENSYS LBP233dw i-SENSYS LBP236dw
i-SENSYS LBP312x i-SENSYS LBP325x
i-SENSYS LBP351x i-SENSYS LBP352x
i-SENSYS LBP613Cdw i-SENSYS LBP621Cw
i-SENSYS LBP623Cdw i-SENSYS LBP653Cdw
i-SENSYS LBP663Cdw i-SENSYS LBP654Cx
i-SENSYS LBP664Cx i-SENSYS LBP673Cdw
i-SENSYS LBP710Cx i-SENSYS LBP712Cx
i-SENSYS LBP722Cdw i-SENSYS LBP852Cx
i-SENSYS LBP3200 i-SENSYS LBP3360
i-SENSYS LBP3370 i-SENSYS LBP3460
i-SENSYS LBP5000 i-SENSYS LBP5100
i-SENSYS LBP5200 i-SENSYS LBP5300
i-SENSYS LBP5360 i-SENSYS LBP6650dn
i-SENSYS LBP6670dn i-SENSYS LBP6680x
i-SENSYS LBP6750dn i-SENSYS LBP6780x
i-SENSYS LBP7200Cdn i-SENSYS LBP7210Cdn
i-SENSYS LBP7660Cdn i-SENSYS LBP7680Cx
i-SENSYS LBP7750Cdn i-SENSYS LBP7780Cx

i-SENSYS multifunkciós lézernyomtatók  
i-SENSYS MF411dw i-SENSYS MF416DW
i-SENSYS MF418x i-SENSYS MF419x
i-SENSYS MF421dw i-SENSYS MF426dw
i-SENSYS MF443dw i-SENSYS MF445dw
i-SENSYS MF428x i-SENSYS MF429x
i-SENSYS MF446x i-SENSYS MF449x
i-SENSYS MF453dw i-SENSYS MF455dw
i-SENSYS MF512x i-SENSYS MF515x
i-SENSYS MF522x i-SENSYS MF525x
i-SENSYS MF542x i-SENSYS MF543x
i-SENSYS MF552dw i-SENSYS MF553dw
i-SENSYS MF623Cn i-SENSYS MF628Cw
i-SENSYS MF631Cn i-SENSYS MF633Cdw
i-SENSYS MF635Cx i-SENSYS MF641Cw
i-SENSYS MF643Cdw i-SENSYS MF645Cx
i-SENSYS MF724Cdw i-SENSYS MF728Cdw
i-SENSYS MF729Cx i-SENSYS MF732Cdw
i-SENSYS MF734Cdw i-SENSYS MF735Cx
i-SENSYS MF742Cdw i-SENSYS MF744Cdw
i-SENSYS MF746Cx i-SENSYS MF752Cdw
i-SENSYS MF754Cdw i-SENSYS MF832Cdw
i-SENSYS MF3220 i-SENSYS MF4120
i-SENSYS MF4140 i-SENSYS MF4660PL
i-SENSYS MF4690PL i-SENSYS MF5840dn
i-SENSYS MF5880dn i-SENSYS MF5940dn
i-SENSYS MF5980dw i-SENSYS MF6140dn
i-SENSYS MF6180dw i-SENSYS MF6680dn
i-SENSYS MF8030cn i-SENSYS MF8040Cn
i-SENSYS MF8050cn i-SENSYS MF8080Cw
i-SENSYS MF8180C i-SENSYS MF8230Cn
i-SENSYS MF8280Cw i-SENSYS MF8330Cdn
i-SENSYS MF8340Cdn i-SENSYS MF8350Cdn
i-SENSYS MF8360Cdn i-SENSYS MF8380Cdw
i-SENSYS MF8450 i-SENSYS MF8540Cdn
i-SENSYS MF8550Cdn i-SENSYS MF8580Cdw
i-SENSYS MF9130 i-SENSYS MF9170
i-SENSYS MF9220Cdn i-SENSYS MF9280Cdn

imageRUNNER  
imageRUNNER C1225iF  

Azt javasoljuk, hogy ellenőrizze az Ön modelljére vonatkozó jótállási feltételeket a helyi képviselőknél, mert helyi korlátozások lehetnek érvényben.

További ajánlatok…

Kapcsolat

Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen keresztül.

Szerviz és javítás

Jegyezze elő szervizigényét, küldjön el egy terméket javításra, vagy tudjon meg többet szerviz- és javítási folyamatunkról

Újrafelhasználás

Tudjon meg többet a Canon tintapatron-újrahasznosítási programjáról

Canon-fiók

Regisztrálja termékét, és kezelje Canon-fiókját

Felmérés