Kapcsolat
Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen keresztül
Ez egy kereskedelmi vásárlóknak szóló jótállás, melyet a Canon Europa N.V., Bovernkerkerweg 59, 1185 XB, Amstelveen, Hollandia („Canon”) nyújt azon vásárlóinak, akik saját felhasználásra vásárolnak Canon távoli PTZ kamerát, de ezt annak az országnak a törvényei szerint, ahol a távoli PTZ kamerát megvásárolják, nem fogyasztóként teszik. Ha ön fogyasztónak minősül, nem jogosult erre a jótállásra, de az állam Önre érvényes fogyasztói jogai megilletik. Ezeket a feltételeket és az itt szereplő ajánlatokat Anglia és Wales törvényei szabályozzák, továbbá tekintetében Anglia és Wales bíróságai rendelkeznek kizárólagos joghatósággal.
A szolgáltatások kínálata a következő:
• Normál jótállás
Az Európai Gazdasági Térség („EGT” – azaz az EU, Izland, Lichtenstein, Norvégia), valamint Svájc és az Egyesült Királyság területén való értékesítésre gyártott és ott vásárolt minden Canon távoli PTZ kamerára a Canon távoli PTZ kamerákra vonatkozó európai jótállása vonatkozik. Amennyiben az új távoli PTZ kamera a vonatkozó jótállási időszak alatt meghibásodik, a Canon ingyenes hibajavítást garantál (a jótállási feltételek értelmében – lásd alább).
A jótállás nem terjed ki a vonatkozó jótállás feltételein és érvényességi idején kívül eső termékekre, megrongálódásokra és javításokra. A Canon azonban térítés ellenében javítási szolgáltatást kínál, melyet igényelhet a távoli PTZ kamera bármely hivatalos Canon szervizközpontba való visszaküldésével.
A jelen jótállási feltételek jelentik a fogyasztó kizárólagos jogorvoslati lehetőségét. Sem a Canon, sem leányvállalatai, sem a Canon távoli PTZ kamerákra vonatkozó európai jótállásának egyéb tagjai nem vonhatók felelősségre a termékre vonatkozó kifejezett vagy közvetett jótállási feltételek megsértéséből adódó véletlen vagy következményes károkért.
A Canon jótállást biztosít a távoli PTZ kamera hardveres részeinek működőképességéért a jótállási időszak alatt. Amennyiben hardverhiba jelentkezik a jótállási időszakon belül, az ügyfél „Vissza a gyártóhoz javításra” szolgáltatásra jogosult a tagállamok hivatalos Canon szervizközpontjaiban.
Ez a normál jótállás minden olyan Canon termékre érvényes, melyet az Európai Gazdasági Térség („EGT”), valamint Svájc és az Egyesült Királyság területén való értékesítésre szántak és ott értékesítettek.
Ez az ingyenes szolgáltatás csak a végfelhasználó részére az eladó által kiállított eredeti számla/bizonylat bemutatásával vehető igénybe.
Fenntartjuk továbbá a jogot a hibás távoli PTZ kamera más egyenrangú távoli PTZ kamerával való kicserélésére (javítás helyett), amennyiben annak minősége az eredeti termékével azonos vagy annál jobb.
1. Jótállási időszak
A jótállás a vásárlás dátumától – amit a vásárlást igazoló bizonylat támaszt alá – számítva 1 évig érvényes.
2. A jótállási szerviz érvényesítése
A jótállási szerviz kizárólag a Canon hivatalos szervizközpontjaiban érhető el.
A távoli PTZ kamera Canon szervizközpontba és onnan történő biztonságos szállításának költségei a végfelhasználót terhelik. Ha a távoli PTZ kamera olyan országba kerül, amely nem tartozik a Canon távoli PTZ kamerákra vonatkozó európai jótállásának hatálya alá, akkor a jótállási javítás érvényesítéséhez vissza kell szállítani a távoli PTZ kamerát abba az országba, melyben azt értékesítették.
3. A Canon távoli PTZ kamerákra vonatkozó európai jótállási szolgáltatásában részt vevő országok
A Canon távoli PTZ kamerákra vonatkozó európai jótállási szolgáltatásában azok az országok vesznek részt, amelyekben a normál jótállási szolgáltatások igényelhetők.
Amennyiben a jótállással kapcsolatban további kérdései vannak, lépjen kapcsolatba a távoli PTZ kamerákra vonatkozó jótállási szolgáltatás vonatkozó tagjával.
4. Korlátozások
A jótállás nem vonatkozik a következőkre:
A jótállási javításhoz nem tartozik rendszeres ellenőrzés és egyéb általános karbantartási szolgáltatás a távoli PTZ kamerára vonatkozóan.
5. Egyéb
A javítás késedelmét okozhatja, ha azt nem a vásárlás országában végzik, ahol a terméket még nem értékesítik vagy eltérő, országspecifikus kialakítással értékesítik. Ennek megfelelően előfordulhat, hogy a távoli PTZ kamera egyes pótalkatrészei nincsenek raktáron a javítási országban.
A Canon nem vállal semmilyen felelősséget az egyéb kárigényekért, beleértve többek közt az adatrögzítésre alkalmas hordozók illetve az adatok vesztését, melyet a jelen jótállás nem részletez.
Ha jótállási javításra küldi a távoli PTZ kamerát, körültekintően csomagolja be, kössön rá biztosítást, és mellékelje a vásárlást igazoló dokumentumot, valamint a hiba leírását.
Kérdés: Milyen garancia vonatkozik az Európa területén vásárolt Canon távoli PTZ termékekre?
Válasz: A következő országok területén vásárolt termékekre a Canon általában a távoli PTZ kamerákra vonatkozó európai jótállását alkalmazza: Ausztria, Belgium, Bulgária, Ciprus, Csehország, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Németország, Görögország, Magyarország, Izland, Írország, Olaszország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Málta, Norvégia, Lengyelország, Portugália, Románia, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország, Svédország, Svájc, Hollandia és az Egyesült Királyság. Kérjük, tekintse meg a jótállásra vonatkozó teljes Felhasználási feltételeket.
Kérdés: Canon termék vásárlása esetén a doboz milyen jótállásra vonatkozó információkat tartalmaz?
Válasz: A távoli PTZ kamerákra vonatkozó jótállásban részt vevő európai országokban általában minden termék doboza tartalmaz egy távoli PTZ kamerákra vonatkozó európai jótállási jegyet. Ez az alábbi példában láthatóhoz hasonlít:
Kérdés: Európai jótállásom regisztrálásához ki kell-e töltenem és vissza kell-e küldenem valamilyen dokumentumot a Canonnak?
Válasz: A távoli PTZ kamerákra vonatkozó európai jótállás rendszerébe való regisztráláshoz nincs szükség semmilyen dokumentum visszaküldésére. Amennyiben jótállási javítást igényel a távoli PTZ kamerákra vonatkozó európai jótállás hatálya alatt, be kell mutatnia a Canonnak a termék vásárlását igazoló eredeti bizonylatot (amely tartalmazza a vásárlás eredeti dátumát).
Kérdés: Milyen dokumentumokra van szükség a távoli PTZ kamerákra vonatkozó európai jótállás keretében történő javítás igényléséhez?
Válasz: Amennyiben jótállási javítást igényel a távoli PTZ kamerákra vonatkozó európai jótállás hatálya alatt, be kell mutatnia a Canonnak az adott távoli PTZ termék vásárlását igazoló eredeti bizonylatot (amely tartalmazza a vásárlás eredeti dátumát). A promóciós jótállási ajánlatok további követelményeket tartalmazhatnak, ezért ezzel kapcsolatban tekintse meg az adott promóciós ajánlat részletes szerződési feltételeit (ha van ilyen).
Kérdés: Általában mennyi ideig érvényes egy Canon távoli PTZ kamerákra vonatkozó európai jótállás?
A: A Canon távoli PTZ termékekre általában 1 év jótállási idő vonatkozik.
Kérdés: A Canon távoli PTZ termékemre akkor is érvényes a távoli PTZ kamerákra vonatkozó európai jótállás, ha azt egy olyan országban vásároltam, amelyben a Canon nem kínálja a távoli PTZ kamerákra vonatkozó európai jótállást, de én magam a távoli PTZ kamerákra vonatkozó európai jótállásban részt vevő országok valamelyikének a lakosa vagyok?
Válasz: A termékekre általában az adott eladási régióban érvényes jótállás vonatkozik, a vásárlóknak pedig ebbe a régióba kell visszaküldeniük a jótállási javítást igénylő termékeket. A Canon általában nem nyújt általános jótállást, kivéve, ha egy adott termék/régió esetében ezt külön említik.
Az alábbi táblázat azokat az országokat tünteti fel, amelyek a Canon európai PTZ jótállását kínálják. Bővebb tájékoztatásért tekintse át a Canon európai PTZ jótállásának feltételeit.
Az egyes országokhoz tartozó kapcsolati adatok alább olvashatók.
Ország | Ügyfélszolgálat elérhetőségei |
Ausztria | +43 1 360 277 45 67
Canon Ausztria |
Belgium | +32 (0)2 620 01 97
Canon Belgium (holland) Canon Belgium (francia) |
Bulgária | Cantek
+359 (0)2 8079 260 service@canon.bg Canon Bulgária |
Ciprus | +357 2 2314 719
Doros Neophytou |
Csehország | +420 296 335 619
Canon Csehország |
Dánia | +45 70 20 55 15
Canon Dánia |
Észtország | +372 630 0530
overall@overall.ee Általános |
Finnország | +358 (020) 366 466
(A hívásokért percenként 0,15 centet számolnak fel, amennyiben vezetékes vonalon telefonál. A hívásdíjak mobilszolgáltatónként eltérőek lehetnek. Kérjen további tájékoztatást telefonszolgáltatójától.) Canon Finnország |
Franciaország | +33 (0)1 70 48 05 00
Canon France |
Németország | 069 2999 3680
Canon Németország |
Görögország | Intersys SA
+302 10 969 6422 intersys@intersys.gr Canon Greece |
Magyarország | +36 (06)1 235 53 15
Canon Magyarország |
Izland | +354 533 34 11
Beco |
Írország | +353 16 990 990
Canon Ireland |
Olaszország | +39 02 3859 2000
Canon Olaszország |
Lettország | +371 67 38 75 10
info@ibs.canon.lv I B Serviss |
Litvánia | +370 5 239 5510
Orgsis |
Luxemburg | +352 27 302 054
Canon Luxemburg |
Málta | +356 2148 8800
info@avantech.com.mt Avantech |
Norvégia | +47 23 50 01 43
Canon Norvégia |
Lengyelország | +48 22 583 4307
Canon Lengyelország |
Portugália | +351 21 424 51 90
Canon Portugália |
Románia | +402 13246281
cristian.dorobantu@crisprofessionalservices.ro Canon Románia |
Szlovákia | +421 (0)250 102 612
Canon Szlovákia |
Szlovénia | (+386 1) 5461 000
3A Servis |
Spanyolország | +34 91 375 45 55
Canon Spanyolország |
Svédország | +46 (0)8 519 923 69
Canon Svédország |
Svájc | +41 22 567 58 58
Canon Svájc (francia) Canon Svájc (német) |
Hollandia | +31 (0)20 721 91 03
Canon Hollandia |
Egyesült Királyság | +44 (0)207 660 0186
Canon UK |