3 ÉVES LÁMPAGARANCIA*
Vásárolj és regisztrálj egy, a promócióban résztvevő Canon projektort, és vedd igénybe a Canon 3 éves projektorlámpa-garanciát.
*Az alábbiakban ismertetett, jogosult termékek esetében
Regisztráld 3 éves lámpagaranciádat
Ez a promóció lezárult, így a 2020.02.29. után vásárolt Canon termékek nem vesznek részt benne. Abban az esetben, ha Canon termékét 2020.02.29. előtt vásárolta, a vásárlást követő 60 nap során regisztrálhat a lenti linken
Résztvevő termékek
Megadott XEED projektorok
Az összes XEED orvosi modellre is érvényes.
Megadott LV projektorok
Gyakran ismételt kérdések:
Célunk, hogy az érvényes igény beérkezéstől számított 10 munkanapon belül megkapd a csere projektorlámpát.
Ha sikeresen regisztráltál a Canon 3 éves projektorpromóciójára, akkor minden további adatbekérést e-mailen keresztül fogunk kérni.
Bővebb információkért vagy ha valamilyen probléma merült fel az igényeddel kapcsolatban, kattints IDE, és használd az igény beérkezésekor küldött e-mailben található személyes belépési adatokat.
A Canon a következő dokumentumokat fogadja el vásárlási igazolásként: érvényes vásárlási nyugta, online rendelés vagy számla.
Kizárólag JPG, TIF és PDF fájlok tölthetők fel, amelyek mérete nem haladja meg a 4 MB-ot.
Ezzel kapcsolatban bővebb információkért tekintsd meg a Dokumentumok feltöltése című videónkat
Röviden összefoglalva a kizárások az alábbiakat foglalják magukban:
1. A nem promóciós termékek (a promóciós termékek teljes listáját fentebb találod)
2. A promóciós időszakon vagy területen kívül vásárolt termékek
3. Használt, felújított vagy újszerű termékek, illetve a Canon csoport vállalatainak szellemi tulajdonjogait valamilyen módon hamisító vagy megszegő termékek (a teljesség igénye nélkül például párhuzamos vagy „szürke” termékek, azaz olyan Canon termékek, amelyeket a célpiacon kívül, kedvezményes áron értékesítettek). Bővebb információkért lásd a lentebbi részt, ahol elérheted a sorozatszám-ellenőrzőt.
A teljes kizárások részleteit az Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák.
A sorozatszám megkereséséhez kattints ERRE A HIVATKOZÁSRA, ahol megtudhatod, hogy az adott terméke(ke)n hol található(k). Ne keverd össze a sorozatszámot az EAN-/vonalkóddal. A sorozatszám a termék vázán található.
Ennek több oka is lehet:
• Azokat a belépési adatokat használd, amelyeket az igény benyújtásakor e-mailben küldtünk. Ha nem kaptad meg az e-mailt, nézd meg a spam mappád.
• A belépési adatok érzékenyek a kis- és nagybetűkre, ezért ellenőrizd, hogy pontosan írtad-e be (kis- és nagybetűkkel).
• Ha elfelejtetted a jelszavad, akkor ITT állíthatod vissza.