XEED 4K600STZ Still Lens Promo
alt text goes here

3 ÉVES LÁMPAGARANCIA*

Vásárolj és regisztrálj egy, a promócióban résztvevő Canon projektort, és vedd igénybe a Canon 3 éves projektorlámpa-garanciát.

*Az alábbiakban ismertetett, jogosult termékek esetében

*Általános szerződési feltételek érvényesek

Regisztráld 3 éves lámpagaranciádat

Ez a promóció lezárult, így a 2020.02.29. után vásárolt Canon termékek nem vesznek részt benne. Abban az esetben, ha Canon termékét 2020.02.29. előtt vásárolta, a vásárlást követő 60 nap során regisztrálhat a lenti linken

REGISZTRÁCIÓ

*Általános szerződési feltételek érvényesek

Résztvevő termékek

Megadott LX projektorok

Gyakran ismételt kérdések:

Kérdés: Mikor kapom kézhez a csere projektorlámpát?

Célunk, hogy az érvényes igény beérkezéstől számított 10 munkanapon belül megkapd a csere projektorlámpát.

Kérdés: Honnan tudom meg, hogy az igénylésem nem megfelelő vagy hiányzó adatok miatt halasztásra került?

Ha sikeresen regisztráltál a Canon 3 éves projektorpromóciójára, akkor minden további adatbekérést e-mailen keresztül fogunk kérni.

Bővebb információkért vagy ha valamilyen probléma merült fel az igényeddel kapcsolatban, kattints IDE, és használd az igény beérkezésekor küldött e-mailben található személyes belépési adatokat.

Kérdés: Mi számít elfogadható vásárlási igazolásnak?

A Canon a következő dokumentumokat fogadja el vásárlási igazolásként: érvényes vásárlási nyugta, online rendelés vagy számla.

Kérdés: Milyen formátumokban lehet feltölteni a regisztrációs folyamathoz szükséges dokumentumokat, és van-e bármilyen méretkorlátozás?

Kizárólag JPG, TIF és PDF fájlok tölthetők fel, amelyek mérete nem haladja meg a 4 MB-ot.

Ezzel kapcsolatban bővebb információkért tekintsd meg a Dokumentumok feltöltése című videónkat

Kérdés: Milyen tranzakciók/termékek nem vesznek részt a garanciára vonatkozó ajánlatban?

Röviden összefoglalva a kizárások az alábbiakat foglalják magukban:
1. A nem promóciós termékek (a promóciós termékek teljes listáját fentebb találod)
2. A promóciós időszakon vagy területen kívül vásárolt termékek
3. Használt, felújított vagy újszerű termékek, illetve a Canon csoport vállalatainak szellemi tulajdonjogait valamilyen módon hamisító vagy megszegő termékek (a teljesség igénye nélkül például párhuzamos vagy „szürke” termékek, azaz olyan Canon termékek, amelyeket a célpiacon kívül, kedvezményes áron értékesítettek). Bővebb információkért lásd a lentebbi részt, ahol elérheted a sorozatszám-ellenőrzőt.

A teljes kizárások részleteit az Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák.

Kérdés: Hol találom meg a termék sorozatszámát?

A sorozatszám megkereséséhez kattints ERRE A HIVATKOZÁSRA, ahol megtudhatod, hogy az adott terméke(ke)n hol található(k). Ne keverd össze a sorozatszámot az EAN-/vonalkóddal. A sorozatszám a termék vázán található.

Kérdés: Miért nem tudok bejelentkezni a webhelyre, hogy nyomon kövessem az igényem?

Ennek több oka is lehet:
• Azokat a belépési adatokat használd, amelyeket az igény benyújtásakor e-mailben küldtünk. Ha nem kaptad meg az e-mailt, nézd meg a spam mappád.
• A belépési adatok érzékenyek a kis- és nagybetűkre, ezért ellenőrizd, hogy pontosan írtad-e be (kis- és nagybetűkkel).
• Ha elfelejtetted a jelszavad, akkor ITT állíthatod vissza.


-->