Webinar időpontok:
május 6. 10:30 – 11:15
május 12. 14:00 – 14:45
május 14. 10:00 – 10:45
Vállalkozásában naponta keletkeznek dokumentumok, amelyek elektronikus feldolgozása gyorsítja a kapcsolódó munkafolyamatokat és felszabadítja a munkaidőt.
Segítünk üzleti folyamatainak egyszerűsítésében és automatizálásában. Ismerje meg a Canon bevált megoldásait, miként segíti a vállalkozás mindennapjait a gyors, pontos dokumentumkezelés, és a távolról folytatható ügyintézés.
Meghívjuk Önt webinarunkra, ahol bemutatjuk a működő rendszereket, amelyek lehetővé teszik a vállalkozás rugalmas, akár távolról folytatott irányítását és működtetését. Szerződések, számlák kezelése fennakadások nélkül, HR folyamatok gyors és pontos ügyintézése személyre szabott rendszerekkel.
Webinar jelentkezés: Itt várjuk regisztrációját
Kérdése van? Tegye fel nekünk: webinar@canon.hu