Ételmennyország
Képzeld el álmaid konyháját. Nagy eséllyel ott lesz benne valamilyen Miele termék. A díjnyertes, csúcskategóriás készülékeiről híres családi tulajdonú Miele vállalatot 1899 óta jelentős nemzetközi gyártóként tartják számon. Egy 100 éves márka számára, amely kiemelkedő hírnévre tett szert a formatervezés terén, a képi világ rendkívüli fontossággal bír az ügyfelekkel való érintkezés minden pontján, saját szerkesztésű online programjaikat is beleértve.
Annak érdekében, hogy digitális tartalomkészítési képességeik terén szintet lépjenek, a svájci gasztronómiai csapat olyan, több epizódból álló élő közvetítéseket szeretett volna bemutatni, amelyekből az ügyfelek megtudhatják, hogyan hozhatják ki a legtöbbet termékeikből a főzéssel kapcsolatos bemutatók és oktatóanyagok segítségével – nagyjából úgy, ahogy azt a tévében is láthatjuk. Mivel professzionális helyszíni stúdiójuk egy meghitt hangulatról gondoskodó élő közönségnek is helyet adott, olyan tartós, többkamerás megoldásra volt szükségük, amelyet nem műszaki személyzet is működtetni tud, ugyanis a teljes gyártást házon belülre kívánták áttenni.
Amikor korábban tartalmakat akartak készíteni, például főzéssel kapcsolatos bemutatókat és termékbemutatókat, olyan ügynökségeket vettek igénybe, amelyekkel a közös munka magas költségeket, összetett stúdióátszervezéseket és hosszú átfutási időket jelentett.
„A Canonnal rátaláltunk a tökéletes megoldásra, amely megfelel a videókészítési és fotózási elvárásainknak” – mondja Barbara Märkli, a Miele AG kulináris élményekért felelős vezetője. „Több tízezer eurót tudunk megtakarítani az ügynökségi költségeken, és arra számítunk, hogy három éven belül megtérül a stúdió beruházása.”
Ügyfél: Miele AG
Helyszín: Spreitenbach, Svájc