Kalandozás a nyomtatás jövőjében
Feltérképezzük, hogyan alakítják a jövőbeli trendeket a jelenlegi fogyasztói magatartások, választások és technológiák, és hogyan használhatják fel a nyomdai szolgáltatók ezeket a tanulságokat a jelenre és a jövőre szóló terveikben.
Ismerje meg szakértőinket
Benjamin Talin
Benjamin Talin a MoreThanDigital alapítója, amely a világ 15 legnagyobb üzleti platformjának egyike. Benjamin a Google-t, valamint világszerte 16 kormányt és minisztériumot is az ügyfelei között tudhat, és jelenleg három uniós bizottságban is helyet foglal.
Murray Grubb
Murray Grubb több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik az üzleti átalakítás és a digitalizálás terén, és széles körű ismeretekkel bír az informatika és kommunikáció számos szakterületén. Murray számos mesterséges intelligenciával foglalkozó intézmény tanácsadójaként a technológiai modernizáció, a jövőalapú technológia és az üzleti átalakítás legkülönfélébb formáival kapcsolatban nyújt tanácsadást.
Beate van Loo-Born
Beate van Loo-Born a pénzügyi szolgáltatások területén tölt be vezető szerepet. Az adatokkal és az éghajlattal kapcsolatos pénzügyekkel foglalkozik, és több mint 20 éves tapasztalatot szerzett Európa, Ázsia és az Egyesült Államok pénzügyi központjaiban végzett munkája során. Beate elkötelezett a szervezetek, az emberek és a bolygó számára pozitív globális hatások ösztönzése iránt, és a fenntarthatóság, a pénzügyek és az adatok terén szerzett szakértelmét kihasználva kínál stratégiai megoldásokat.
Rafael Rodrigues
Rafael Rodrigues a digitális nyomdagépek egyik vezető gyártójánál szerzett tapasztalataira támaszkodik, ahol a termékmenedzsmentért felelős munkatársként a nyomtatás jövőjével kapcsolatos új üzleti kezdeményezéseket dolgozott ki. A közelmúltban Rafael e-kereskedelmi platformokat és MI-alapú megoldásokat fejlesztett ki, és jelenleg egy fogyasztói elektronikai cikkeket gyártó vállalat jövőbeli stratégiáján dolgozik.
A nyomtatás jövője betekintő cikk – Áttekintés
Mathew Faulkner (Canon Europe) bemutatja az együttműködésben részt vevő jövőkutatóinkat és azokat a témákat, amelyeket közösen vizsgálunk meg, hogy útmutatást és tájékoztatást nyújthassunk a jelenlegi és jövőbeli döntések megalapozásához.
Olvassa el a nyomtatás jövőjéről szóló tanulmányt
Adja meg alapvető elérhetőségi adatait, és mi ingyenesen és minden további kötelezettség nélkül biztosítjuk ezt a tartalmat. Elkötelezettek vagyunk a digitális nyomtatás terén végzett üzleti és technológiai innováció ösztönzése és támogatása iránt.
Fő témák
A nyomtatás egyedi értékesítési tulajdonságai a digitális világban
Arról, hogyan lehet és kell kihasználni a nyomtatás egyedi tulajdonságait és erősségeit új lehetőségek és bevételi források megteremtésére annak ellenére, hogy a kommunikáció látszólag megállíthatatlanul terelődik át a digitális platformokra.
Nyomtatás, identitás és státusz
Hogyan tud a nyomtatott kommunikáció kapcsolatot teremteni a fogyasztókkal, és hogyan elégítheti ki a releváns és megbízható információk iránti igényeiket – a fizikai és a digitális világ közös terében.
A mesterséges intelligencia jelentősége
A mesterséges intelligencia jelenlegi és jövőbeli szerepének objektív értékelése, különösen abban a tekintetben, hogy hogyan javíthatja a nyomdai szolgáltatók által gyűjtött adatok monetizálását annak révén, ahogyan a nyomtatott anyagok figyelmet generálnak és ösztönzik az emberi kapcsolatokat.
A fenntarthatóság fenntartása
Arról, hogy mennyire fontos a digitális nyomtatás fenntarthatóságának előmozdítása, valamint hogy a legjobb környezetvédelmi megfontolások és a legjobb gyakorlat révén hogyan takaríthatnak meg időt és pénzt a szervezetek.
Partnerség, együttműködés és támogatás
Arról, hogy a nyomdai szolgáltatóknak és ügyfeleiknek az együttműködésre kell összpontosítaniuk a kölcsönös előnyök elérése érdekében, valamint hogy a Canon hogyan járul hozzá aktívan törekvéseikhez a teljes értékláncban számos gyakorlati kezdeményezéssel.