A Canon Európai Jótállási Rendszerrel kapcsolatos információk
Az EWS két különböző szolgáltatást foglal magában. Azt, hogy Ön esetében melyik szolgáltatást nyújtják, az Ön lakóhelye és az Ön által megvásárolt termék határozza meg.
A legtöbb Canon fogyasztási cikkre a szervizszolgáltatás („RTB- „Return To Base”) biztosított; ez azt jelenti, hogy amennyiben egy terméknél gyártási hiba merül fel a jótállási időszak alatt, azt be kell vinni egy Canon által elfogadott márkaszervizbe, ahol ingyenesen megjavítják a Canon által meghatalmazott szakemberek. A kijavítást követően Ön a terméket visszakapja.
Helyszíni szolgáltatás biztosított az ezzel támogatott lézer és tintasugaras termékekre (csak bizonyos meghatározott országokban). A támogatott termékek listája lejjebb, a helyszíni szolgáltatási feltételek című részben található.
Amennyiben egy helyszíni szolgáltatással támogatott terméknél gyártási hiba merül fel a jótállási időszak alatt, jótállás keretében az alábbi helyszíni szolgáltatás valamelyike biztosított:
-
Helyszíni szerelés (szakember által)
-
Helyszíni csere (futár által)
Abban az esetben, ha a helyszíni szolgáltatásra vonatkozó jótállási feltételek nem szerepelnek az alábbi felsorolásban, az Ön országában a helyszíni szolgáltatás nem vehető igénybe. Ebben az esetben jótállás keretében csak a szervizszolgáltatás („RTB- „Return To Base”) biztosított.
