Eszköz újracsatlakoztatása

Product security

Ha az eszköz/kiszolgáló nem kommunikál az eszközkezelési szolgáltatással, akkor hogy nem tudjuk pontosan rögzíteni a mérőolvasási adatokat, nem tudjuk elindítani az automatikus kellékanyag-utántöltést, illetve nem tudunk proaktív támogatási szolgáltatásokat nyújtani az eszközéhez, ami a szolgáltatások megszakadását okozza.


Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy biztosítsuk az eszközkezelési szolgáltatás zavartalan működését és javítsuk a felhasználói élményt. Kérjük az együttműködését, hogy az eszközei mindig kapcsolatban maradjanak.


A kiszolgálón található érintett RDS-verzió vagy az eszköz sorozatszáma a kapott e-mailben fog szerepelni.


Ha az eszköz nem kommunikál velünk, kövesse az alábbi „Az eszköz nem kommunikál” című részben található utasításokat.


Ha a kiszolgáló nem kommunikál velünk, kövesse az alábbi „A kiszolgáló nem kommunikál” című részben található utasításokat.


Ha bármilyen kérdése van, forduljon a Canon ügyfélszolgálatához

Az eszköz nem kommunikál

Kommunikációs teszt elvégzése az eszközön

A kiszolgáló nem kommunikál

A CDCA nem tud kommunikálni az UGW-vel (a kiszolgáló-rendszergazda számára)

Az IWMC-RDS nem kommunikál az eszközökkel (a kiszolgáló- és eszközadminisztrátor számára)

Az IWMC-RDS nem tud kommunikálni az UGW-vel (a kiszolgáló-rendszergazda számára)

További ajánlatok…

Felmérés