Ha az eszköz/kiszolgáló nem kommunikál az eszközkezelési szolgáltatással, akkor hogy nem tudjuk pontosan rögzíteni a mérőolvasási adatokat, nem tudjuk elindítani az automatikus kellékanyag-utántöltést, illetve nem tudunk proaktív támogatási szolgáltatásokat nyújtani az eszközéhez, ami a szolgáltatások megszakadását okozza.
Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy biztosítsuk az eszközkezelési szolgáltatás zavartalan működését és javítsuk a felhasználói élményt. Kérjük az együttműködését, hogy az eszközei mindig kapcsolatban maradjanak.
A kiszolgálón található érintett RDS-verzió vagy az eszköz sorozatszáma a kapott e-mailben fog szerepelni.
Ha az eszköz nem kommunikál velünk, kövesse az alábbi „Az eszköz nem kommunikál” című részben található utasításokat.
Ha a kiszolgáló nem kommunikál velünk, kövesse az alábbi „A kiszolgáló nem kommunikál” című részben található utasításokat.
Ha bármilyen kérdése van, forduljon a Canon ügyfélszolgálatához
Ha a „Communication was successful” (Sikeres volt a kommunikáció) üzenet jelenik meg, az eszköz most már kommunikál az eMaintenance kiszolgálóval, és nincs szükség további beavatkozásra.
Ha a kommunikáció sikertelen, egy hibakód jelenik meg. Lépjen a „Communication Test has resulted in error” (Kommunikációs teszt hibát eredményezett) részhez.
Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, lépjen kapcsolatba velünk
Ha a „Communication was successful” (Sikeres volt a kommunikáció) üzenet jelenik meg, az eszköz most már kommunikál az eMaintenance kiszolgálóval, és nincs szükség további beavatkozásra.
Ha a kommunikáció sikertelen, egy hibakód jelenik meg. Lépjen a „Communications Test has resulted in error” (Kommunikációs teszt hibát eredményezett) részhez.
Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, lépjen kapcsolatba velünk
Ha az eszköz nem tud kommunikálni a Canonnal, a kommunikációs teszt hibakódot fog adni.
Ha bármilyen módosítást végzett az eszközön vagy a hálózaton, indítsa újra az eszközt, és végezzen el egy újabb kommunikációs tesztet.
Várjon 5 percet, majd próbálja újra a tesztet. Ha ugyanaz a hiba jelentkezik, indítsa újra az eszközt, és próbálja újra a tesztet.
Ha a dátum és az idő nem megfelelő, az eszköz nem tud kommunikálni az eszközkezelési szolgáltatással.
Advance-sorozat: https://oip.manual.canon/USRMA-6097-zz-CS-3800-enGB/contents/devu-mcn_mng-rui-strt.html#319_h1_01
LBP-sorozat: https://oip.manual.canon/USRMA-0699-zz-SS-enGB/contents/SS352_remoteui_122startingremoteui.html#10010000
Ha az eszköz elérhető
Ha a tűzfal beállítása megváltozott, állítsa be a tűzfalon a következő URL-cím eléréséhez szükséges engedélyt: b01.ugwdevice.net
Ha az eszköz nem érhető el
Végezzen kommunikációs tesztet annak ellenőrzésére, hogy az eszköz normál kapcsolati állapota helyreáll-e.
Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, lépjen kapcsolatba velünk
https://IPadresses kiszolgáló vagy FQDNofCDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Az eszközök újracsatlakoztatásához tekintse meg az alábbi eseteket.
Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, lépjen kapcsolatba velünk
https:// IPAddresseServer vagy FQDN CDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Futtassa le a kommunikációs tesztet
Ha nem rendelkezik proxykiszolgálóval:
Ha rendelkezik proxykiszolgálóval:
Ellenőrizze a proxybeállításokat is (ha használatban van), hogy a proxykonfiguráció, a port száma és a hitelesítési beállítások biztosan megfelelőek legyenek.
Végezze el újra a kommunikációs tesztet, és ellenőrizze az eredményt
Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, lépjen kapcsolatba velünk
https://FQDNofCDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Végezze el újra a kommunikációs tesztet, és ellenőrizze az eredményt
Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, lépjen kapcsolatba velünk
Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, kövesse a megfelelő alábbi lépéseket
(Ellenőrizze az eszközlistában, hogy az eszköz elérhető-e)
(Ellenőrizze az eszközlistában, hogy az eszköz(ök) elérhető(k)-e)
Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, lépjen kapcsolatba velünk
Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, lépjen kapcsolatba velünk
Ha az eszköz(ök) nem regisztrál(nak), vagy a kommunikációs teszt nem fejeződött be, ellenőrizze az eszközök hálózati állapotát
Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, lépjen kapcsolatba velünk
Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, lépjen kapcsolatba velünk
http://FQDNofiWMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx
Proxybeállítások (ha vannak megadva): Ellenőrizze, hogy a proxykonfiguráció, a port száma és a hitelesítési beállítások biztosan megfelelőek legyenek.
Végezze el újra a kommunikációs tesztet, és ellenőrizze az eredményt.
Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, lépjen kapcsolatba velünk
http://FQDNof iWMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx
Ugyanebben a menüben próba e-mailt is küldhet
Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, lépjen kapcsolatba velünk
Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen keresztül.
Találja meg terméke sorozatszámát.
Tudjon meg többet a Canon tintapatron-újrahasznosítási programjáról