A Canon hálózati kamerák jótállásával kapcsolatos információk

Minden, az Európai Gazdasági Terület („EGT” – azaz az EU, Izland, Lichtenstein, Norvégia), valamint Svájc területén történő használatra gyártott és ott vásárolt Canon hálózati kamerára a Canon hálózati kamera jótállása vonatkozik. Amennyiben az új termék a vonatkozó jótállási időszak alatt meghibásodik, a Canon ingyenes hibajavítást garantál (a jótállási feltételek értelmében – lásd alább).

A Canon hálózati kamerák jótállása különböző szolgáltatásokat tartalmaz. Az Önre vonatkozó ajánlat a vásárlás helyétől, valamint a vásárlás idejétől és a megvásárolt terméktől függ. A szolgáltatások a következők:

  • • 1 éves normál garancia
  • • 3 éves normál garancia
  • • 3 éves helyszíni cseregarancia

A jótállás nem terjed ki a vonatkozó jótállás feltételein és érvényességi idején kívül eső termékekre, valamint megrongálódásokra és javításokra. A termék Canon hivatalos hálózatikamera-szervizbe való visszaküldésével azonban, térítés ellenében igénybe vehető a javítási szolgáltatás.

Az ingyenes garanciális szolgáltatások csak a végfelhasználó részére kiállított eredeti számla/bizonylat ellenében vehetők igénybe. A Canon fenntartja a jogot a garanciális szolgáltatás megtagadására, amennyiben a megadott információk hiányosak, vagy azokat törölték, illetve módosították a végfelhasználó által történt eredeti vásárlás óta.

A Canon hálózati kamerákra vonatkozó jótállást áttekintő GYIK


Kérdés: Milyen garancia vonatkozik az Európa területén vásárolt Canon hálózati kamerákra?

Válasz: Minden, az Európai Gazdasági Terület („EGT” – azaz az EU, Izland, Lichtenstein, Norvégia), valamint Svájc területén történő használatra gyártott és ott vásárolt Canon hálózati kamerára a Canon hálózati kamera jótállása vonatkozik.

A Canon hálózati kamerák jótállása különböző szolgáltatásokat tartalmaz. Az Önre vonatkozó ajánlat a vásárlás helyétől, valamint a vásárlás idejétől és a megvásárolt terméktől függ. A szolgáltatások a következők:

  • • 1 éves normál garancia
  • • 3 éves normál garancia
  • • 3 éves helyszíni cseregarancia

Tekintse meg a jótállás teljes felhasználási feltételeit.


Kérdés: Milyen dokumentumok szükségesek a hálózati kamerák garanciális javításának vagy cseréjének igényléséhez?

Válasz: Amennyiben kifejezetten garanciális javításra vagy helyszíni cserére van szüksége a hálózati kamera jótállásának hatálya alatt, rendszerintegrátorának vagy Önnek a Canon részére mindig be kell mutatnia a termék vásárlását igazoló eredeti bizonylatot (amely tartalmazza a vásárlás eredeti dátumát).


Kérdés: Termékemre normál garancia vonatkozik. Hová küldjem, ha meghibásodik?

Válasz: Amennyiben termékére 1 vagy 3 éves normál garancia vonatkozik, a garanciális reklamációhoz a terméket a Canon egyik szervizébe kell visszaküldeni a vásárlást igazoló bizonylattal.


Kérdés: Ki kezdeményezheti a hálózati kamera garanciális helyszíni cseréjét?

Válasz: A termék meghibásodása esetén a vásárló, illetve a rendszerintegrátor is kezdeményezheti az eljárást. A cseretermék a hibás termék azonosítását követően (a felhasználási feltételek hatálya alatt) kerül szállításra.


Kérdés: A termék meghibásodása esetén a hálózati kamera garanciális helyszíni cseréjének kezdeményezéséhez kivel vegyem fel a kapcsolatot?

Válasz: A vásárlók, illetve rendszerintegrátoraik a megfelelő helyi Canon ügyfélszolgálattal vehetik fel a kapcsolatot (az Elérhetőségek lapra mutató hivatkozás). Az elsődleges támogatásról az AXIS Communications gondoskodik, amely minden releváns információt (azaz hibaadatot) rögzít, és elsőfokú vizsgálatot végez a hiba lehetséges okáról. Amennyiben a hiba továbbra is fennáll, az AXIS Communications megszervezi, hogy a Canon másodlagos szintű ügyfélszolgálata felvegye a kapcsolatot a vásárlóval vagy a rendszerintegrátorral. Amennyiben a Canon hibás diagnózist igazol, és a termék cseréjére van szükség, az eredeti termékkel megegyező (vagy jobb specifikációjú) terméket szállítunk ki.


Kérdés: Mennyi ideig tart a cseretermék kiszállítása?

Válasz: Ahol csak lehetséges, a csereigény benyújtását követő napon csereterméket biztosítunk, amennyiben a hibás diagnózist 11:00 óra előtt azonosítják, 11:00 óra után, hétvégén vagy munkaszüneti napokon azonosított hibás diagnózis esetén pedig két nappal később.


Kérdés: Hová szállítják a csereterméket?

Válasz: A cseretermékek a rendszerintegrátorhoz vagy közvetlenül a vásárlóhoz kerülnek szállításra (amennyiben a vásárló megfelelő technikai tudással rendelkezik a telepítés végrehajtásához).


Kérdés: Mi történik, miután megkapom a csereterméket?

Válasz: A cseretermék kézhez kapását követően a hibás terméket a rendszerintegrátornak, illetve a vásárlónak kell visszaküldenie a Canon részére. A hibás termék visszaküldéséhez szállítási címkét biztosítunk. A hibás termék 5 napon belül történő elszállításának megszervezése érdekében vegye fel a kapcsolatot a szállítási céggel. A szolgáltatás igénybevétele során felmerülő összes szállítási költség a Canont terheli.


Kérdés: Ki a felelős a hibás hálózati kamera eltávolításáért és a cseretermék telepítéséért?

Válasz: A Canon nem vállal felelősséget sem az eredeti termék eltávolításáért, sem pedig a csereteremék telepítéséért. Ez a vásárló, illetve a rendszerintegrátor felelőssége.

Feedback

A szolgáltatásunk fejlesztéséhez kérjük, töltse ki a Canon támogatási oldalunkkal kapcsolatos rövid kérdőívünket.

Szeretnék részt venni Nem, köszönöm