Fogyasztói terméktámogatás

    Visszajelzés

    A szolgáltatásunk fejlesztéséhez kérjük, töltse ki a Canon támogatási oldalunkkal kapcsolatos rövid kérdőívünket.

    Szeretnék részt venni

    Nem, köszönöm

    CANON iMAGE GATEWAY fiók frissítése

    2014. augusztus 5-től fontos változások történnek CANON iMAGE GATEWAY szolgáltatásunkban, és ahhoz, hogy ezek a változtatások érvénybe lépjenek, mihamarabb be kell lépnie a CANON iMAGE GATEWAY fiókjába.

    Legközelebbi bejelentkezésekor automatikusan létrehozunk egy új, egyedi fiókot, amely kifejezetten a CANON iMAGE GATEWAY szolgáltatásaihoz kapcsolódik, mint például az online fotóalbumhoz (OPA), a wifis fényképezőgépek beállításaihoz és a Canon OPA okostelefon-alkalmazáshoz. Jelenlegi Canon iD-fiókja (melyet My Canon vagy You Connect néven ismerhet) továbbra is aktív marad régi adataival, és az említett változások nem érintik.      

    Kövesse az alábbi két egyszerű lépést egyedi fiókja létrehozásához. A művelet mindössze pár percet vesz igénybe, és javasoljuk, végezze el minél előbb:- 

    1. Jelentkezzen be az új CANON iMAGE GATEWAY szolgáltatásba jelenlegi e-mail címével és jelszavával.

    2. Hajtson végre néhány egyszerű lépést a CANON iMAGE GATEWAY szolgáltatás használati feltételeinek és adatvédelmi szabályzatának elolvasásához és elfogadásához. 

    Már el is készült egyedi CANON iMAGE GATEWAY fiókja. Innentől kezdve az alább látható módon két különálló fiókkal fog rendelkezni. Bejelentkezési adatai kezdetben mindkét fiókhoz megegyezőek lesznek, de a jövőbeni változtatások nem lesznek érvényesek mindkét fiókra:-

    • Bejelentkezés a CANON iMAGE GATEWAY fiókba 

    • Meglévő Canon iD-fiókját a Canon más szolgáltatásaihoz, például az Irista tárhelyhez is használjuk, valamint Canon profilja kezeléséhez termékregisztráláshoz vagy hírlevelek küldéséhez.  

    Ha 365 napig nem jelentkezik be, úgy értelmezzük, hogy a továbbiakban nem kívánja használni CANON iMAGE GATEWAY fiókját, és ebben az esetben fiókját bezárjuk, és minden tárolt képe elveszik.

    Ezt követően ismételten létre kell hoznia a kapcsolatot a CANON iMAGE GATEWAY és az Ön webszolgáltatásai között, hogy folytathassa képei megosztását az interneten, közvetlenül fényképezőgépéről vagy videokamerájáról. Ne aggódjon – a szolgáltatások minden megosztási beállítását megőrizzük. 

    Amennyiben konfigurálta a Képszinkronizálás vagy a Küldés Kiszolgálón funkciókat, akkor azokat a kapcsolatokat is újra létre kell hoznia. 

    Válasszon az alábbi lapok közül a folyamat elvégzésével kapcsolatos információk megtekintéséhez.

    Ha fényképezőgépén megjelenik valamelyik hibaüzenet az alábbiak közül, kövesse az alábbi utasításokat wifis fényképezőgépe és a webszolgáltatások közötti kapcsolat újbóli létrehozásához. Akkor is megoldható a kapcsolat a webhelyen keresztül, a fényképezőgép számítógéphez csatlakoztatása nélkül, ha a következő hibaüzenet jelenik meg: „Szg-hez csatl., a tartozék szoftverrel alaphelyzetbe áll.”  - 

    [MASTER] Picture_Error-Message-1[MASTER] Picture_Error-Message-2
                            [Nem lehet bejel. a webszolg.-ba] 
    [Szg-hez csatl.,
     a tartozék szoftverrel alphelyzetbe áll.]
           
     
    1. Látogasson el a CANON iMAGE GATEWAY oldalára, és jelentkezzen be felhasználónevével és jelszavával.

          [MASTER] Picture_Web-Services-1 

    2. Válassza ki a webszolgáltatásokkal használni kívánt wifis fényképezőgépet.

          [MASTER] Picture_Web-Services-2
       
    3. Válassza ki a [Web Service Settings/Webszolgáltatás beállításai] lehetőséget a bal oldalon található menüből.

          [MASTER] Picture_Web-Services-3 

    4. Válassza ki a [Settings/Beállítások] lehetőséget a csatlakoztatni kívánt webszolgáltatáshoz. A példában a Facebook szolgáltatást használjuk.
      Ha csupán e-mailen vagy a CANON iMAGE GATEWAY szolgáltatáson keresztül kíván megosztani képeket, a beállítás automatikusan visszaállítható az oldal újbóli meglátogatásával. Nincsenek további tennivalók.  

          [MASTER] Picture_Web-Services-4 

    5. A beállítások képernyőn a webszolgáltatásokhoz válassza a megfelelő gombot a kívánt webszolgáltatás eléréséhez. Pl.: [To Facebook/Facebookhoz]

          [MASTER] Picture_Web-Services-5 

    6. Fiókja hitelesítéséhez jelentkezzen be a webszolgáltatásba.

          [MASTER] Picture_Web-Services-6 

    7. Ha hitelesítette fiókját, létrejött a kapcsolat wifis fényképezőgépe és a webszolgáltatás között. A korábban jóváhagyott összes beállítás visszaállítva.

          [MASTER] Picture_Web-Services-7 


    Ezt a műveletsort minden csatlakoztatni kívánt webszolgáltatáshoz meg kell ismételnie.

    Ha továbbra is észlel csatlakoztatási hibákat wifis fényképezőgépe és a webszolgáltatások között, további tájékoztatásért forduljon hozzánk.

    Ha az alábbi hibaüzenet jelenik meg fényképezőgépén, kövesse az alábbi utasításokat, hogy elindítsa a Képszinkron. vagy a Küldés Kiszolgálón funkciókat  –


    [MASTER] Picture_Error-Message-3

    [Képszinkronizáláshoz töltse le a szoftvert a számító-
    gépre, és állítsa be]



    1. Nyissa meg a Képszinkron. funkciót az Image Transfer Utility (Képátviteli eszköz) ikonnal számítógépe tálcáján, majd válassza az [Add new camera…/Új fényképezőgép hozzáadása...] lehetőséget.
      Ha eredetileg beállítja ezt a szolgáltatást, azzal telepíti az „Image Transfer Utility” (Képátviteli eszköz) funkciót számítógépén.

           [MASTER] Picture_Image-Sync-1 

    2. Jelentkezzen be a CANON iMAGE GATEWAY szolgáltatásba felhasználónevével és jelszavával.

          [MASTER] Picture_Image-Sync-2 

    3. Válassza ki a fényképezőgépet, amelyet konfigurálni kíván a Képszinkron. vagy a Küldés Kiszolgálón funkcióval, majd válassza az [OK] lehetőséget a folyamat befejezéséhez.

          [MASTER] Picture_Image-Sync-3 


    Ha továbbra is hibákat észlel a Képszinkron. vagy a Küldés Kiszolgálón funkciók konfigurálásakor, további tájékoztatásért forduljon hozzánk.