Eszköz újracsatlakoztatása

Work professional strengthening security and compliance

Ha az eszköz/kiszolgáló nem kommunikál az eszközkezelési szolgáltatással, akkor hogy nem tudjuk pontosan rögzíteni a mérőolvasási adatokat, nem tudjuk elindítani az automatikus kellékanyag-utántöltést, illetve nem tudunk proaktív támogatási szolgáltatásokat nyújtani az eszközéhez, ami a szolgáltatások megszakadását okozza.


Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy biztosítsuk az eszközkezelési szolgáltatás zavartalan működését és javítsuk a felhasználói élményt. Kérjük az együttműködését, hogy az eszközei mindig kapcsolatban maradjanak.


A kiszolgálón található érintett RDS-verzió vagy az eszköz sorozatszáma a kapott e-mailben fog szerepelni.


Ha az eszköz nem kommunikál velünk, kövesse az alábbi „Az eszköz nem kommunikál” című részben található utasításokat.


Ha a kiszolgáló nem kommunikál velünk, kövesse az alábbi „A kiszolgáló nem kommunikál” című részben található utasításokat.


Ha bármilyen kérdése van, forduljon a Canon ügyfélszolgálatához

Az eszköz nem kommunikál

Kommunikációs teszt elvégzése az eszközön

    1. Nyomja meg az [123] gombot, amely a készülék kezelőpaneljén vagy főképernyőjén található.

      Embedded_device_image02

      Embedded_device_image02

    2. Válassza ki a [Monitoring Service] (Felügyeleti szolgáltatás) lehetőséget

      Embedded_device_image03

    3. Válassza a [Communication Test/ Kommunikációs teszt] lehetőséget

      Embedded_device_image04

    4. Válassza a [Start Test] (Teszt indítása) lehetőséget

      Embedded_device_image05

    Ha a „Communication was successful” (Sikeres volt a kommunikáció) üzenet jelenik meg, az eszköz most már kommunikál az eMaintenance kiszolgálóval, és nincs szükség további beavatkozásra.

    Ha a kommunikáció sikertelen, egy hibakód jelenik meg. Lépjen a „Communication Test has resulted in error” (Kommunikációs teszt hibát eredményezett) részhez.

    Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, lépjen kapcsolatba velünk

    1. Az eszköz képernyőjén válassza ki a [Check Counter/Számláló ellenőrzése] lehetőséget

      Embedded_device_image06

    2. A Monitoring Service (Felügyeleti szolgáltatás) menüben válassza ki a [Communication test/Kommunikációs teszt] lehetőséget

      Embedded_device_image07

      Embedded_device_image08

    3. Amikor a rendszer megkérdezi, hogy engedélyezi-e az adatok küldését a kiszolgálónak, válassza a [Yes/Igen] lehetőséget

      Embedded_device_image09

      Ha a „Communication was successful” (Sikeres volt a kommunikáció) üzenet jelenik meg, az eszköz most már kommunikál az eMaintenance kiszolgálóval, és nincs szükség további beavatkozásra.

      Ha a kommunikáció sikertelen, egy hibakód jelenik meg. Lépjen a „Communications Test has resulted in error” (Kommunikációs teszt hibát eredményezett) részhez.

    Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, lépjen kapcsolatba velünk

  • Ha az eszköz nem tud kommunikálni a Canonnal, a kommunikációs teszt hibakódot fog adni.

    Ha bármilyen módosítást végzett az eszközön vagy a hálózaton, indítsa újra az eszközt, és végezzen el egy újabb kommunikációs tesztet.

    Az eszköz foglalt (a hibakód 0304-gyel vagy 2000-rel végződik)

    Várjon 5 percet, majd próbálja újra a tesztet. Ha ugyanaz a hiba jelentkezik, indítsa újra az eszközt, és próbálja újra a tesztet.

    Ellenőrizze a dátumot és az időt az eszközön

    Ha a dátum és az idő nem megfelelő, az eszköz nem tud kommunikálni az eszközkezelési szolgáltatással.

    Kérje meg az informatikai részleget, hogy ellenőrizze a hálózati kapcsolatot

    1. Hajtson végre egy ping parancsot a Parancssorból („ping 'device IPADDRESS”)
    2. Csatlakozzon a távoli felhasználói felülethez (RUI) a böngésző „hivatkozásán” keresztül

    Advance-sorozat: https://oip.manual.canon/USRMA-6097-zz-CS-3800-enGB/contents/devu-mcn_mng-rui-strt.html#319_h1_01
    LBP-sorozat: https://oip.manual.canon/USRMA-0699-zz-SS-enGB/contents/SS352_remoteui_122startingremoteui.html#10010000

    Ha az eszköz elérhető

    1. Ellenőrizze a beállításokat az eszközön a RUI-n keresztül (Gateway – DNS – Proxy and Authentication (Átjáró – DNS – Proxy és hitelesítés, ha használatban van))
    2. Csatlakozzon a RUI-hoz böngészőn keresztül rendszergazdaként
    3. Válassza a Setting/Registration (Beállítás/Regisztráció) lehetőséget
    4. Válassza ki a Network Setting (Hálózati beállítások) elemet
    5. Válassza a Network IPv4 Settings (Hálózati IPv4-beállítások) lehetőséget
    6. Ellenőrizze a Gateway (Átjáró) és a DNS Settings (DNS-beállítások) értékeit, hogy megfelelőek-e
    7. Válassza a Proxy Settings (Proxybeállítások) lehetőséget (ha használatban van)
    8. Ellenőrizze, hogy a „Use Proxy” (Proxy használata) be van-e állítva, illetve hogy „ON” (BE) érték van-e megadva
    9. Ellenőrizze, hogy a Proxy Addresses (Proxycímek) és a Port értékei megfelelőek-e
    10. Ellenőrizze, hogy a Proxy Authentication (Proxyhitelesítés) (ha használva van) megfelelő-e
    11. Ha bármilyen beállítást módosított, indítsa újra az eszközt

    Ha a tűzfal beállítása megváltozott, állítsa be a tűzfalon a következő URL-cím eléréséhez szükséges engedélyt: b01.ugwdevice.net

    Ha az eszköz nem érhető el

    1. Ha az eszköz ki van kapcsolva, akkor kapcsolja be újra.
    2. Ha a hálózati kábel nincs csatlakoztatva, akkor csatlakoztassa újra az eszközhöz.
    3. Ha az eszköz be van kapcsolva, ellenőrizze, hogy az IP-Subnet-Gateway (IP-cím – Alhálózat – Átjáró) címek megfelelőek-e.
    4. Végezzen kommunikációs tesztet annak ellenőrzésére, hogy az eszköz normál kapcsolati állapota helyreáll-e.

    Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, lépjen kapcsolatba velünk

A kiszolgáló nem kommunikál

    1. Jelentkezzen be a CDCA-ban a böngészőn (Chrome – Edge – Firefox) keresztül rendszergazdaként

      https://IPadresses kiszolgáló vagy FQDNofCDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F

    2. Device_Administrator_image1

    3. Az alábbi képernyőképen egy példát láthat a CDCA-hoz csatlakoztatott eszközökre.
      1. Az állapotjelző fény zölden világít = az eszköz bekapcsolva és a kommunikáció rendben van
      2. Az állapotjelző fény sárgán világít = nincs válasz. Ellenőrizze a kapcsolatot (lehet, hogy a hálózat nem érhető el/az eszköz ki van kapcsolva/az IP-cím megváltozott/az eszköz ki lett cserélve)
      3. Az állapotjelző fény szürkén világít = az eszköz ki van kapcsolva

    Device_Administrator_image2

    Device_Administrator_image3

    Az eszközök újracsatlakoztatásához tekintse meg az alábbi eseteket.

    1. eset: az eszköz IP-címe megváltozott.

    1. Válassza ki a [Devices/Eszközök] opciót.
    2. Válassza ki a [Device Communication Settings/Eszközkommunikációs beállítások] lehetőséget.

      Device_Administrator_image

    3. Válassza ki a [Authentication Information/Hitelesítési információk] lehetőséget.
    4. Ellenőrizze, hogy helyes-e a hitelesítési módszer.

      Device_Administrator_image

    5. Válassza ki az [Devices/Eszközök][Discover Devices/Eszközök felfedezése] lehetőséget

      Device_Administrator_image6

    6. Adja meg a keresendő IP-tartományt vagy egy adott IP-címet, majd kattintson a [Discover/Felfedezés] gombra

      Device_Administrator_image7_1

    7. Az IP-cím(ek) helyesen fog(nak) lecserélődni az eszközlistán szereplő új(ak)ra.

      Device_Administrator_image8


    2. eset: Az eszköz(öke)t lecserélték azonos IP-címmel rendelkező új eszköz(ök)re.

    1. Válassza ki a [Manage Devices/Eszközök kezelése] opciót

      Device_Administrator_image9

    2. Válassza ki a lecserélt eszközöket, majd kattintson a [Remove from Management/Eltávolítás a kezelésből] elemre.

      Device_Administrator_image10

    3. Válassza ki a [Devices Removed from Management/Kezelésből eltávolított eszközök] menüt. Válassza ki az eltávolított eszközt, majd kattintson a [Delete/Törlés] gombra.

      Device_Administrator_image11

    4. Válassza ki az [Devices/Eszközök][Discover Devices/Eszközök felfedezése] lehetőséget

      Device_Administrator_image6

    5. Adja meg a keresendő IP-tartományt vagy egy adott IP-címet, majd kattintson a [Discover/Felfedezés] gombra.

      Device_Administrator_image7

    6. Az új eszköz(ök) helyesen fog(nak) lecserélődni az eszközlistán szereplő új(ak)ra.

      Device_Administrator_image12

    Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, lépjen kapcsolatba velünk

A CDCA nem tud kommunikálni az UGW-vel (a kiszolgáló-rendszergazda számára)

    1. Jelentkezzen be a CDCA-ban a böngészőn (Chrome – Edge – Firefox) keresztül rendszergazdaként

      https:// IPAddresseServer vagy FQDN CDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F

      CDCA_Image01

    2. Válassza ki a [System/Rendszer][Connection Settings/Csatlakozási beállítások] lehetőséget

      CDCA_Image02

      Futtassa le a kommunikációs tesztet

      Ha nem rendelkezik proxykiszolgálóval:

      CDCA_Image03

      Ha rendelkezik proxykiszolgálóval:

      CDCA_Image04

    3. Ha a kommunikációs teszt sikeres volt, akkor nincs szükség további intézkedésre

      CDCA_Image05

    4. Ha a kommunikációs teszt sikertelen, ellenőrizze a hálózati kiszolgálón, hogy a DNS-átjáró konfigurációja megfelelő-e, vagy hogy a tűzfal konfigurációja el tudja-e érni a következő URL-címet: b01.ugwdevice.net

      Ellenőrizze a proxybeállításokat is (ha használatban van), hogy a proxykonfiguráció, a port száma és a hitelesítési beállítások biztosan megfelelőek legyenek.

      CDCA_Image06

      Végezze el újra a kommunikációs tesztet, és ellenőrizze az eredményt

    Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, lépjen kapcsolatba velünk

    1. Jelentkezzen be a CDCA-ban a böngészőn (Chrome – Edge – Firefox) keresztül rendszergazdaként

      https://FQDNofCDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F

      CDCA_Image01

    2. Válassza ki a [System/Rendszer][Connection Settings/Csatlakozási beállítások] lehetőséget

      CDCA_Image02

    3. Kattintson a [Send Test email/Próba e-mail küldése] gombra

      CDCA_Image08

    4. Ha a kommunikációs teszt sikeres volt, akkor nincs szükség beavatkozásra

      CDCA_Image05

    5. Ha a kommunikációs teszt sikertelen, ellenőrizze az SMTP-konfigurációt, hogy az megfelelő-e

      CDCA_Image06

      Végezze el újra a kommunikációs tesztet, és ellenőrizze az eredményt

    Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, lépjen kapcsolatba velünk

Az IWMC-RDS nem kommunikál az eszközökkel (a kiszolgáló- és eszközadminisztrátor számára)

    1. Csatlakozzon a Console iWMC-hez rendszergazdaként a böngészőben.

      http://IPAddressesServer or FQDNofiWEMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx

      IWMC_RDS_image1

    2. Válassza az [e-Maintenance (HTTP or SMTP)/e-Maintenance (HTTP vagy SMTP)] lehetőséget
    3. Válassza ki a [Device Management (Service Representative Only)/Eszközkezelés (csak szervizképviselet)] elemet
    4. Válassza ki a [Monitored Device Management (Service Representative Only)/Felügyelt eszközkezelés (csak szervizképviselet)] elemet
    5. Ellenőrizze az eszköz állapotát.
    6. Válassza ki a kommunikációs hibát jelző eszközöket.

      IWMC_RDS_image002

    7. Ellenőrizze, hogy az IP-címek megfelelőek-e, és hogy az eszközök rendelkezésre állnak-e (be vannak-e kapcsolva)

      IWMC_RDS_image2

    8. Ha az IP-címek nem megfelelőek, válassza ki az eszköz(öke)t és az [Edit/Szerkesztés]lehetőséget. Ha az eszköz ki van kapcsolva, kapcsolja be újra.

      IWMC_RDS_image3

    9. Cserélje le az IP-címeket az új(ak)ra, majd nyomja meg az [Update/Frissítés] gombot, és futtassa le a [Communication test/Kommunikációs teszt] műveletet az eszköz(ök)ön

      IWMC_RDS_image4

      IWMC_RDS_image5

    Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, kövesse a megfelelő alábbi lépéseket

    1. Válassza a [Device/Eszköz] és a [Discovery/Felderítés] lehetőséget a menü tetején.

      IWMC_RDS_image6

    2. Válassza a [Discovery/Felderítés][Quick Discovery/Gyors felderítés] lehetőséget

      IWMC_RDS_image7

    3. Válassza ki az [SNMPv1 – Specified IP address discovery/SNMPv1 – Megadott IP-cím felderítése] lehetőséget

      IWMC_RDS_image8

    4. Adja meg az IP-címet, és kattintson a [Discover/Felderítés] gombra

      IWMC_RDS_image9

      IWMC_RDS_image10

      (Ellenőrizze az eszközlistában, hogy az eszköz elérhető-e)

    5. Kattintson a [Create Task to Discover Devices/Feladat létrehozása az eszközök felfedezéséhez] gombra. Válassza ki a protokollt, majd kattintson a [Next/Tovább]gombra

      IWMC_RDS_image11

    6. Adja meg az IP-címet, az IP-tartományt vagy válassza az Add from File (.txt)/Hozzáadás fájlból (.txt) lehetőséget

      IWMC_RDS_image12

    7. Kattintson a [Next/Tovább] gombra

      IWMC_RDS_image13

    8. Hozza létre a feladat nevét, és válassza ki az [Execute now/végrehajtás most] lehetőséget
    9. IWMC_RDS_image14

    10. Kattintson a [Regisztrálás] lehetőségre
    11. IWMC_RDS_image15

      IWMC_RDS_image16

      (Ellenőrizze az eszközlistában, hogy az eszköz(ök) elérhető(k)-e)

    Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, lépjen kapcsolatba velünk

    1. Válassza az [e-Maintenance (HTTP or SMTP)/e-Maintenance (HTTP vagy SMTP)] lehetőséget
    2. Kattintson az [Add Devices (Service Representative Only)/Eszközök hozzáadása (csak szervizképviselet)] elemre
    3. Regisztrálja az új eszközt IP-címmel és sorozatszámmal.
    4. Kattintson az [Add/Hozzáadás] elemre

      IWMC_RDS_image17

    Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, lépjen kapcsolatba velünk

    1. Válassza az [e-Maintenance (HTTP or SMTP)/e-Maintenance (HTTP vagy SMTP)] lehetőséget
    2. Kattintson az [Add Devices (Service Representative Only)/Eszközök hozzáadása (csak szervizképviselet)] elemre
    3. Válassza ki az [Add from Device List/Hozzáadás az eszközlistából] lehetőséget

      IWMC_RDS_image18

    4. Válassza ki a talált eszköz(öke)t (az eszközlistából)

      IWMC_RDS_image19

    5. Válassza ki az [Add to Target Devices/Hozzáadás a céleszközökhöz] lehetőséget, majd kattintson az [Add/Hozzáadás] gombra

      IWMC_RDS_image20

    6. Válassza ki újra az eszköz(öke)t, és kattintson az [Add/Hozzáadás] gombra, majd ellenőrizze a [Status/Állapot] értékét

      IWMC_RDS_IIMAGE

      IWMC_RDS_image21

    7. Frissítse az oldalt, és ellenőrizze, hogy az állapot [Registered/Regisztrált]-e

      IWMC_RDS_image22

    8. Futtassa le a [Communication test/Kommunikációs teszt] műveletet az eszköz(ök)ön, majd válassza a [Refresh/Frissítés] opciót

      IWMC_RDS_image23

    9. Ellenőrizze, hogy a [Communication Test/Kommunikációs teszt] befejeződött-e

      IWMC_RDS_image24

      Ha az eszköz(ök) nem regisztrál(nak), vagy a kommunikációs teszt nem fejeződött be, ellenőrizze az eszközök hálózati állapotát

    Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, lépjen kapcsolatba velünk

    1. Válassza az [e-Maintenance (HTTP or SMTP)/e-Maintenance (HTTP vagy SMTP)] lehetőséget
    2. Válassza ki a [Device Management (Service Representative Only)/Eszközkezelés (csak szervizképviselet)] elemet
    3. Válassza ki a [Monitored Device Management (Service Representative Only)/Felügyelt eszközkezelés (csak szervizképviselet)] elemet
    4. Válassza ki a törölni kívánt eszköz(öke)t.
    5. Kattintson a [Delete/Törlés] gombra

      IWMC_RDS_image25

    6. Válassza a [Device/Eszköz] lehetőséget a menü tetején.

      IWMC_RDS_image26

    7. Válassza ki a [List/Lista][Device List/Eszközlista] elemet

      IWMC_RDS_image0026

    8. Válassza ki a törölni kívánt eszköz(öke)t, és kattintson a [Delete/Törlés] gombra

      IWMC_RDS_image26

    Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, lépjen kapcsolatba velünk

Az IWMC-RDS nem tud kommunikálni az UGW-vel (a kiszolgáló-rendszergazda számára)

    1. Csatlakozzon a böngészővel az iWMC-n rendszergazdaként

      http://FQDNofiWMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx

      communicate_with_UGW_Image01

    2. Válassza ki az [e-Maintenance (HTTP)] lehetőséget

      communicate_with_UGW_Image02

    3. Válassza ki a [Configuration (Service Representative Only)/Konfiguráció (csak szervizképviselet)] elemet

      communicate_with_UGW_Image03

    4. Válassza ki az [RDS Settings (Service Representative Only)/RDS-beállítások (csak szervizképviselet)] lehetőséget

      communicate_with_UGW_Image04

    5. Futtassa le [Communication Test/Kommunikációs teszt] műveletet

      Proxy nélkül

      communicate_with_UGW_Image05

      Proxyval

      communicate_with_UGW_Image06

    6. Ha a kommunikáció tesztelése sikeres volt, nincs szükség további intézkedésre.

      communicate_with_UGW_Image07

    7. Válassza ki, majd kattintson az [Update Schedule Information/Ütemezési információk frissítése] gombra

      communicate_with_UGW_Image08

    8. Ha a kommunikációs teszt sikertelen, ellenőrizze a hálózati kiszolgálón, hogy a DNS-átjáró konfigurációja megfelelő-e, vagy hogy a tűzfal konfigurációja el tudja-e érni a következő URL-címet: b01.ugwdevice.net

      Proxybeállítások (ha vannak megadva): Ellenőrizze, hogy a proxykonfiguráció, a port száma és a hitelesítési beállítások biztosan megfelelőek legyenek.
      Végezze el újra a kommunikációs tesztet, és ellenőrizze az eredményt.

      communicate_with_UGW_Image09

    Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, lépjen kapcsolatba velünk

    1. Csatlakozzon a böngészővel az iWMC-n rendszergazdaként

      http://FQDNof iWMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx

    2. Válassza ki az [e-Maintenance (SMTP)] lehetőséget

      communicate_with_UGW_Image10

    3. Válassza ki a [Configuration (Service Representative Only)/Konfiguráció (csak szervizképviselet)] elemet

      communicate_with_UGW_Image11

    4. Válassza ki a [Communication Settings (Service Representative Only)/Kommunikációs beállítások (csak szervizképviselet)] lehetőséget

      communicate_with_UGW_Image12

    5. Futtassa le [Communication Test/Kommunikációs teszt] műveletet

      communicate_with_UGW_Image13

    6. Ha a kommunikációs teszt sikeres volt, nincs szükség további intézkedésre.

      communicate_with_UGW_Image14

    7. Ha a kommunikációs teszt sikertelen, ellenőrizze az SMTP-konfigurációt a [Common Settings/Általános beállítások][Communications Settings/Kommunikációs beállítások] részben, és válassza a [Update/Frissítés] lehetőséget (lásd alább).

      communicate_with_UGW_Image09

      communicate_with_UGW_Image15

      communicate_with_UGW_Image16

      Ugyanebben a menüben próba e-mailt is küldhet

      communicate_with_UGW_Image17

    8. Végezze el a kommunikációs tesztet, és ellenőrizze az eredményt (lásd a 2. lépést)

      communicate_with_UGW_Image14

    Ha ezek a lépések nem oldották meg a problémát, lépjen kapcsolatba velünk

További ajánlatok…

Felmérés