MABI_Maintenance

Termékszerviz és -javítás

Itt a terméke javításra küldésével kapcsolatos összes információt megtalálja. Többek között rákereshet egy adott szervizközpontra, lépésről lépésre megszervezheti a szervizt vagy javítást, emellett pedig rengeteg GYIK ad választ az esetlegesen felmerülő kérdéseire.

Közelgő rendszerátállás

Célunk, hogy a legjobb és leghatékonyabb szolgáltatást nyújtsuk Önnek, amikor javításra és szervizelésre van szüksége. Ezért a közelmúltban elindítottunk egy programot, amelynek célja a modernizálás és az új, kategóriájukban legjobb rendszerek bevezetése a Canon professzionális/gyári szervizközpontjaiba.


Jelenleg is zajlik átállásunk erre az új rendszerre, és a kérések teljesítése valamivel tovább tarthat. Javasoljuk, hogy amennyiben kérése nem sürgős, fontolja meg, hogy ezen átmeneti időszak alatt elhalasztja a termék elküldését. 


Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy a szerviz- és javítási kéréseket a lehető leghamarabb teljesítsük, és szeretnénk megköszönni türelmét az átállás során. 

A friss információkért látogasson el erre az oldalra. Nagyra értékeljük az Ön megértését és együttműködését ebben az átmeneti időszakban, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy ezt a folyamatot a lehető legzökkenőmentesebbé tegyük.

Ha sürgős támogatásra van szüksége, vagy tájékozódni kíván a saját esetével kapcsolatban, támogatási csapatunk mindig elérhető. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.

Szervizelési és javítási folyamat

Mivel országonként lehetnek kisebb különbségek, kérjük, hogy az országválasztó segítségével tekintse meg a tartózkodási helye szerinti ország támogatási oldalát.

  • Először is azt javasoljuk, hogy látogasson el a terméktámogató oldalunkra, ahol olyan információkat talál, amelyek segíthetnek megoldani a problémáját. Az adott termék kiválasztása után megtekintheti a gyakran ismételt kérdéseket, a használati útmutatókat, az illesztőprogramokat, a készülékszoftverekhez és egyéb szoftverekhez kapcsolódó letöltéseket.

    Másik lehetőségként a javítási szolgáltatást is megrendelheti az alábbiak szerint.

  • Mivel országonként lehetnek kisebb különbségek, kérjük, hogy az országválasztó segítségével tekintse meg a tartózkodási helye szerinti ország támogatási oldalát.

    1 – Kérjen szervizelést vagy javítást

    Ha Ön üzleti ügyfél:
    • Ahhoz, hogy szervizelési vagy javítási kérelmet küldhessen be a Canonnak, aktív Üzleti fiókkal kell rendelkeznie.
    • Regisztrálhat egy új Üzleti fiókot, vagy bejelentkezhet, ha már rendelkezik Üzleti fiókkal.
    • Miután bejelentkezett az Üzleti fiókjába, kezdeményezheti a szervizelési vagy javítási kérelmét.

    Ha Ön fogyasztó:

    Végigvezetjük a szükséges lépéseken, hogy minden fontos információt megadjon (pl. kérelem típusa, hibainformáció, vásárlási bizonylat stb.), és további termékeket is hozzáadhat a kérelméhez (ha van).

    Tájékoztatjuk az Ön által igénybe vehető szervizhelyszínről – a termékek szervizelését végző Canon professzionális szervizközpontról vagy a Canon hivatalos szervizpartneréről. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Canon hivatalos szervizpartnerei független szervezetek, ezért saját szerződési feltételekkel rendelkeznek. Ezért a további részletekért érdemes felvenni velük a kapcsolatot, mielőtt a terméket szervizbe vagy javításra küldené.

    Terméktől függően átirányítjuk a támogatási csapatunkhoz, akik további segítséget nyújthatnak.


    2 – A szerviz- és/vagy javítási kérelem benyújtásakor nyomtassa ki és csatolja a rendelési összesítőt, hogy azzal együtt küldhesse vissza a terméket

    A kérelem benyújtását követően kinyomtathatja a „rendelési összesítőt”, és másolatot küldünk róla e-mailben (amennyiben később szeretné kinyomtatni). A „Rendelési összesítő” tartalmazza a kérelem minden részletét, és a szervizhelyszínre (Canon professzionális szervizközpont vagy a Canon hivatalos szervizpartnere) történő elküldéskor mellékelni kell a termékhez. Így a szervizhelyszín vissza tudja igazolni a termék(ek) átvételét, és az összesítőn található információk segítenek a kérelem teljesítésében.


    3 – Győződjön meg róla, hogy a termék biztonságosan be van csomagolva szállításhoz

    Ha a terméket a Canon professzionális szervizközpontba vagy a Canon hivatalos szervizpartneréhez küldi, nem a Canonnal köt szerződést, ezért a Canon nem vállal felelősséget a szállítás során bekövetkező veszteségekért vagy károkért.

    Javasoljuk, hogy a terméket biztonságosan csomagolja be. További utasításokat a szállítással kapcsolatban az alábbi Szervizeléssel és javítással kapcsolatos GYIK-ban, illetve a felhasználói kézikönyvben találhat. A helytelen szállítás során további sérülések keletkezhetnek. A termék értékétől függően érdemes megfontolnia azt is, kössön-e biztosítást a szállítmányra. Termékét/termékeit személyesen is elviheti a Canon professzionális szervizközpontba vagy a Canon hivatalos szervizpartneréhez.


    4 – Mi történik azután, hogy beküldtem a termékemet szervizelésre vagy javításra?

    Ha a terméket a Canon professzionális szervizközpontba küldte el:

    A terméket az átvételkor regisztráljuk a rendszerünkben, és küldünk Önnek egy átvételi visszaigazolást.

    A megrendelés feldolgozását és a termék(ek) előzetes megvizsgálását követően vagy azonnal folytatjuk a kért szolgáltatás elvégzését (a Szervizelési és javítási feltételekre szerint), vagy ha szükséges, felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy a folytatáshoz a jóváhagyását kérjük (pl. idő- és költségalapú árajánlat esetén).

    A megrendelés elfogadása és a szervizelési és javítási szerződés teljesítése a kért szerviz vagy javítás megkezdésekor történik, kivéve, ha értesítettük a megrendelés visszautasításáról. A szerződés feltételeit eltároljuk, és a rendelés visszaigazolásával együtt másolatot küldünk róla Önnek.

    Az alábbi módon ellenőrizheti a kérelme státuszát, és szükség esetén kapcsolatba léphet a Canon Professional szervizközponttal:

    Ha a terméket a Canon hivatalos szervizpartnerének küldte el:

    Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Canon hivatalos szervizpartnerei független szervezetek, ezért saját szerződési feltételekkel és folyamatokkal rendelkeznek. Ezért a további részletekért érdemes felvenni velük a kapcsolatot, mielőtt a terméket szervizbe vagy javításra küldené.

    Megjegyzés: A fenti információk kizárólag ügyféltanácsadásra szolgálnak, és nem minősülnek a Canon és az ügyfél közötti megállapodásnak. A Canon professzionális szervizközpont vagy a Canon hivatalos szervizpartnerek saját feltételei elsőbbséget élveznek az ezen az oldalon található információkkal szemben.

Szervizeléssel és javítással kapcsolatos GYIK

  • Ha Canon termékéhez szervizszolgáltatást szeretne igénybe venni, a Canon professzionális szervizközpontok a termékétől/termékeitől függően számos fix áras szolgáltatási lehetőséget kínálnak:

    Ha Ön üzleti ügyfél:

    • Ahhoz, hogy szervizelési kérelmet küldhessen be a Canonnak, aktív Üzleti fiókkal kell rendelkeznie.
    • Regisztrálhat egy új Üzleti fiókot, vagy bejelentkezhet, ha már rendelkezik Üzleti fiókkal.
    • Miután bejelentkezett az Üzleti fiókjába, lépjen a „Támogatás” részre, ahol végigvezetjük Önt a szervizelési kérelem beküldésének folyamatán.

    Ha Ön fogyasztó:

    A hivatalos Canon szervizpartnereink adott esetben azonos típusú vagy hasonló szolgáltatást kínálhatnak.

  • Amennyiben Canon terméke meghibásodik, szervizhálózatunk (Canon professzionális szervizközpontok és Canon hivatalos szervizpartnerek) rendelkezésére áll, ahol örömmel megjavítják a terméket az eredeti Canon előírások szerint.

    Ha Ön üzleti ügyfél:

    • Ahhoz, hogy szervizelési kérelmet küldhessen be a Canonnak, aktív Üzleti fiókkal kell rendelkeznie.
    • Regisztrálhat egy új Üzleti fiókot, vagy bejelentkezhet, ha már rendelkezik Üzleti fiókkal.
    • Miután bejelentkezett az Üzleti fiókjába, lépjen a „Támogatás” részre, ahol végigvezetjük Önt a szervizelési kérelem beküldésének folyamatán.

    Ha Ön fogyasztó:

    A hálózatunkba tartozó összes szervizhelyszín postai úton/futárszolgálattal vagy személyesen fogadja a javításra beküldött terméket.

    Amennyiben a termékre a Canon kereskedelmi jótállása vonatkozik, az elvégzett javítások ingyenesek lesznek (a jótállási központon keresztül elérhető vonatkozó feltételek szerint). Amennyiben a termékre nem vonatkozik a Canon kereskedelmi jótállása, az elvégzett javítások térítéskötelesek.

    Lehetősége van továbbá a termékek értékesítésére vonatkozó, törvény által biztosított jogainak érvényésítésére, és kapcsolatba léphet a viszonteladóval, akitől a terméket vásárolta, hogy megvitassák az általuk biztosítható támogatási lehetőségeket.

  • Ha a Canon kereskedelmi jótállása lejárt, vagy a hiba jellege nem tartozik a jótállás hatálya alá, a Canon professzionális szervizközpontok a termék(ek)től függően különböző térítésköteles javítási lehetőségeket kínálnak:

    • Fix áras javítás: A termék(ek) Canon professzionális szervizközpontba történő elküldése előtt fix áras ajánlatot kap. Ezt a fix árat a normál elhasználódás okozta hibák esetén alkalmazzuk, és tartalmazza az összes szükséges pótalkatrész költségét, a munkadíjat és a visszaszállítás költségét. Ha a hibát más körülmények (pl. ütődés vagy folyadékkár) okozzák, felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy idő- és költségalapú árajánlatot adjunk Önnek.
    • Javítási határérték: A termék(ek) Canon professzionális szervizközpontba történő elküldése előtt beállíthatja a javítási határértéket (azaz a maximális javítási díjat), azonban a minimális érték adott. Ezzel Ön felhatalmaz minket arra, hogy árajánlat küldése nélkül elindítsuk a javítási folyamatot. Ha a javítás a megadott javítási határértéknél alacsonyabb díj ellenében is elvégezhető, akkor csak az alacsonyabb összeg kerül felszámításra. A javítási határérték megadása gyorsabb javítási átfutási időt eredményezhet, és a javításra nem szabható ki visszautasítási díj (idő- és költségalapú árajánlat esetén).
    • Idő- és költségalapú árajánlat: Kérhet idő- és költségalapú árajánlatot, amelynek során a Canon professzionális szervizközpont a termék átvételét követően műszaki diagnosztikát végez. Ezt követően árajánlatot adunk Önnek, amely részletesen leírja a termék(ek) javításának várható költségeit, és a javítási munkák megkezdése előtt lehetősége van az árajánlat elfogadására vagy elutasítására. Ha elutasítja az ajánlatunkat, a vizsgálat költségeinek fedezésére visszautasítási díj kerül felszámításra.

    Minden térítés ellenében történő javítási szolgáltatásra a Szervizelési és javítási feltételek vonatkoznak.

    Amennyiben az Ön által igénybe vehető szervizhelyszín a Canon hivatalos szervizpartnere, szintén felajánlhatnak Önnek térítés ellenében történő javítást. Az Ön számára ténylegesen elérhető lehetőségek azonban eltérőek lehetnek, és a Canon hivatalos szervizpartnereinek használati feltételei vonatkoznak rájuk.

  • Győződjön meg arról, hogy a termék biztonságosan be van csomagolva, és tekintse meg a speciális szállítási utasításokat a felhasználói kézikönyvben.

    A nem megfelelő csomagolás miatt szállítás során további sérülések keletkezhetnek, amely a Canon kereskedelmi jótállás elvesztését eredményezheti.

    Nyomtatók esetében a következő lépéseket javasoljuk:

    • NE távolítsa el a nyomtatófej(eke)t, tintá(ka)t és toner(eke)t a nyomtatóból. Ellenkező esetben a nyomtató megrongálódhat, amely a Canon kereskedelmi jótállás elvesztését eredményezheti.
    • Ha a nyomtatófej(ek), tintá(k) vagy toner(ek) még a nyomtatóba van(nak), nyomja meg az ON gombot a készülék kikapcsolásához, majd válassza le a tápkábelt.
    • Válasszon le minden kábelt. Csak akkor csatlakoztassa újra a kábeleket a nyomtatóhoz, ha erre külön utasítást kap.
      • A MEGATANK (G, GM és GX sorozatú) modellek esetében kérjük, tekintse meg a nyomtató online kézikönyvét (elérhető itt), és keresse meg a „Nyomtató javítása” című részt a további szállítási lépésekhez, amelyeket el kell végeznie annak biztosítása érdekében, hogy a szállítási funkciók (mint például a tintaszelep-lezárók, kocsirögzítő stb.) működésbe lépjenek.
    • Távolítsa el az összes papírt a nyomtatóból.
    • Tolja be vagy hajtsa fel a papírkiadót, a kazettát, a hátsó adagoló fedelét, a dokumentumadagoló fedelét és a dokumentumadagoló tálcákat.
    • Egy megfelelő ragasztószalaggal rögzítse az összes fedelet a nyomtatóhoz, majd a nyomtatót helyezze egy műanyag zsákba.
      • Maszkolószalag vagy hasonló használatát javasoljuk. Ne használjon olyan ragasztószalagot, amely nyomot hagyhat (például barna csomagolószalagot vagy erős ragasztószalagot).
    • Helyezze a nyomtatót az eredeti dobozba és csomagolásba, ha még megvan, és gondoskodjon arról, hogy a nyomtatót kipárnázza, hogy az ne mozogjon a dobozban.
    • Másik lehetőségként, ha az eredeti doboz és csomagolás már nem áll rendelkezésére, helyezze a nyomtatót egy dupla falú (vastag) dobozba, és buborékfóliával vagy papírral párnázza ki úgy, hogy ne tudjon mozogni a dobozban.
    • A termékhez mellékelje a „rendelési összesítőt”.
    • Erős ragasztószalaggal ragassza le a dobozt. Az extra tartás érdekében duplán ragassza le a doboz tetejét és alját.
    • Csomagolás után NE döntse meg a nyomtatót tartalmazó dobozt, és NE fordítsa az oldalára vagy fejjel lefelé. Ellenkező esetben a tinta szállítás közben szivároghat, és további károkat okozhat a nyomtatóban.
    • Annak érdekében, hogy segítse a futárszolgálat munkáját a nyomtató helyes kezelésében, javasoljuk, hogy a következőképpen jelölje meg a dobozt:
      • „THIS SIDE UP” (EZ AZ OLDAL FELÜL), hogy a nyomtató megfelelően álljon.
      • Írja még rá a „FRAGILE” (TÖRÉKENY) vagy „HANDLE WITH CARE” (ÓVATOSAN KEZELJE) feliratot is.

    Tintasugaras nyomtatók szállításra való előkészítésére vonatkozó részletesebb utasításokat a nyomtató online kézikönyvében talál (elérhető itt). Keressen a „Nyomtató javítása” vagy a „Nyomtató szállítása” keresőszóra.

    A fotós és videós termékek esetében a következő lépéseket javasoljuk:

    • A csomagolás előtt mentse el a beállításokat (ha vannak), mivel előfordulhat, hogy a javítás során vissza kell állítani a terméket az alapértelmezett gyári beállításokra.
    • Távolítsa el a tartozékokat, például az akkumulátorokat, memóriakártyákat, akkumulátortöltőket, kábeleket (kivéve, ha kapcsolódnak a készülék meghibásodásához).
    • Gondoskodjon róla, hogy a vázat/objektívsapkát mindig felhelyezze a termékre, és hogy a fényképezőgép-/videókamera-vázakat és objektíveket külön csomagolja be (azaz ne legyenek felszerelve), hogy szállítás közben védje azokat. Továbbá ne feledje, hogy a javítás/szerviz befejezését követően nem adhatunk ingyenesen új vázat/objektívet.
    • Helyezze a terméket az eredeti dobozba és csomagolásba, ha még megvan, és gondoskodjon arról, hogy kipárnázza, hogy az ne mozogjon a dobozban.
    • Másik lehetőségként, ha az eredeti doboz és csomagolás már nem áll rendelkezésére, helyezze a terméket egy dupla falú (vastag) dobozba, és buborékfóliával vagy papírral párnázza ki úgy, hogy ne tudjon mozogni a dobozban.
    • A termékhez mellékelje a „rendelési összesítőt”.
    • Erős ragasztószalaggal ragassza le a dobozt. Az extra tartás érdekében duplán ragassza le a doboz tetejét és alját.
    • Annak érdekében, hogy segítse a futárszolgálat munkáját a termék helyes kezelésében, javasoljuk, hogy a következőképpen jelölje meg a dobozt:
      • „THIS SIDE UP” (EZ AZ OLDAL FELÜL), hogy a termék megfelelően álljon.
      • Írja még rá a „FRAGILE” (TÖRÉKENY) vagy „HANDLE WITH CARE” (ÓVATOSAN KEZELJE) feliratot is.

  • Ha a terméket egy Canon professzionális szervizközpontba küldte, az alábbi módon ellenőrizheti a javítási vagy szervizelési kérelme állapotát:


    Ha termékét hivatalos Canon szervizpartnernek küldte, kérjük, közvetlenül a partnerünkkel vegye fel a kapcsolatot az állapot lekérdezése érdekében.

  • Abban a valószínűtlen esetben, ha a javítás befejezése után is problémát tapasztal, vegye fel a kapcsolatot a Canon professzionális szervizközponttal, mivel a javításaink garantáltan hibamentesek (erre a Szervizelési és javítási feltételek vonatkoznak).

    Ha termékét hivatalos Canon szervizpartnernek küldte el, közvetlenül a partnerünkkel vegye fel a kapcsolatot.

  • Azt javasoljuk, hogy a javításokat kizárólag a Canon professzionális szervizközponttal vagy a Canon hivatalos szervizpartnereivel végeztesse el, mivel a termék biztonságos javításához speciális eszközökre és szoftverre lehet szükség.
    Szükség esetén azonban eredeti Canon pótalkatrészek vásárolhatók a Canon professzionális szervizközpontjain vagy a pótalkatrész-forgalmazókon keresztül az alábbiak szerint:

    Camera Kft.

    Somogyi Béla u. 19
    1085 Budapest

    Tel.: +36 1 266 8085
    Weboldal: http://www.camerakft.com

  • Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a termékeinkhez biztosított tartós támogatás a lehető leghosszabb ideig álljon rendelkezésre. Miután egy terméket eltávolítunk a Canon kínálatból, igyekszünk elérhető pótalkatrészeket biztosítani a következő időszakokban:

    VÁLASZTÉK MODELL ÉV
    DSLR EOS 1D sorozat, EOS 5D sorozat 7
    Egyéb EOS sorozatok 5
    TÜKÖR NÉLKÜLI EOS R sorozat 7
    EOS M sorozat 5
    OBJEKTÍVEK EF-L sorozat, RF-L sorozat, DO sorozat, TS-E sorozat és CN-E sorozat 7
    Az összes egyéb objektívsorozat 5
    VAKU Az összes Speedlite vakutípus 5
    KOMPAKT FÉNYKÉPEZŐGÉP PowerShot G sorozat 5
    PowerShot D30, PowerShot S120, PowerShot SX60HS, PowerShot SX70HS, PowerShot SX520HS, PowerShot SX530HS, PowerShot SX740 HS 5
    VIDEÓ LEGRIA sorozat; X sorozat (XF; XA; XL; XH; XC); ME sorozat; ML sorozat és Cinema EOS sorozat 7
    Tartozékok: RC-V100, EVF-V70, SG-1, OU-700, SU-15, MO-4E, MO-4P, MA-400, CT-V1, SP-V1, WM-V1, WP-V1, WP-V2, WP-V3, DM-100, SM-V1 7
    PROJEKTOR XEED sorozat, LV sorozat és LX sorozat 7
    TÁVCSŐ Az összes távcső 5
    NYOMTATÓK PIXMA és MAXIFY sorozat (az alább felsorolt típusok kivételével) 5
    i-SENSYS sorozat 7
    LAPOLVASÓ CanoScan sorozat 5
    EGYÉB TERMÉKEK Minden fényképezőgép-kiegészítő; objektívek (csak az EF50 F1.8 STM; EF-M 22MM f/2.0; EF-M 15-45MM F/3.5-6.3 IS STM); PowerShot sorozat (a fent felsorolt típusok kivételével); IXUS sorozat; videótartozékok és -objektívek (a fent felsorolt típusok kivételével); projektortartozékok és -objektívek; számológépek; PIXMA nyomtatók (MG2xxx; MG3xxx; MG5xxx; MX4xx; MX5xx; TR45xx; TS3xxx és TS5xxx); SELPHY CP sorozat; Zoemini sorozat, IVY REC és lapolvasók (CanonScan Lide sorozat és P 2XX sorozat) Nincsenek alkatrészek

    Amennyiben ezen időszak alatt nem tudjuk beszerezni a szükséges pótalkatrészt, alternatív megoldást kínálunk ügyfeleinknek.

További ajánlatok…

  • Kapcsolat

    Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen keresztül.

  • Javítás

    Keressen rá egy szervizközpontra, és találjon további hasznos információkat javítási eljárásunkkal kapcsolatban

  • Újrafelhasználás

    Tudjon meg többet a Canon tintapatron-újrahasznosítási programjáról

  • Canon-fiók

    Regisztrálja termékét, és kezelje Canon-fiókját

Felmérés