Easy Service Plan vásárlása esetén Ön első osztályú támogatásban és védelemben részesül Canon termékéhez. Páratlan szolgáltatások széles választékát kínáljuk előre összeállított Easy Service Plan csomagokban a terméke üzembe helyezésétől a javításig és karbantartásig.
Helyszíni javítás a vásárlást követő 3 és 5 év során, következő munkanapi megjelenéssel
Probléma esetén vagy ha segítségre van szükségük, a Canon ügyfélszolgálata a rendelkezésükre áll. Ha a probléma nem orvosolható telefonon keresztül vagy távoli eléréssel, akkor a következő munkanapon képzett szerviztechnikus munkatársunk megvizsgálja a készüléket az üzemelés helyszínén. A felhasználók elérhetik az ügyfélszolgálatot is.
A teljes Szolgáltatás tartalma rész megtekintéséhez kattintson ide:
A következő WG7500 sorozatú nyomtatókra vonatkozik: |
||
Canon WG sorozat – WG7550F | Canon WG sorozat – WG7550 | Canon WG sorozat – WG7540 |
● Ár-érték arány – A Canon mindenről gondoskodik, amire csak szükség lehet a termékéhez – beleértve az üzembe helyezést, a képzést és a helyszíni szervizelést is
● Rögzített idejű szerződések – Így tisztában lehet a termék és a szervizelés költségeivel, és könnyedén megtervezheti költségvetésüket a készülék teljes élettartamára
|
● Időben érkező segítség – Az ügyfélszolgálat és terméktámogatás segítséget, tanácsokat és távoli problémamegoldást biztosít
● Maximális megtérülés – A készülék megfelelő karbantartása és a megfelelő terméktámogatás révén
● Átfogó termékbiztosítás – Tartalmazza a szervizalkatrészeket és a munkadíjat (rendeltetésszerű használat esetén)
|