Easy Service Plan imageRUNNER multifunkciós nyomtatókhoz

Easy Service Plan vásárlása esetén Ön első osztályú támogatásban és védelemben részesül Canon termékéhez. Páratlan szolgáltatások széles választékát kínáljuk előre összeállított Easy Service Plan csomagokban a terméke üzembe helyezésétől a javításig és karbantartásig.

Regisztráció és támogatás

Helyszíni javítás a vásárlást követő 3 év során, következő munkanapi megjelenéssel

A legjobb megoldás az iroda zökkenőmentes működésének fenntartása érdekében. Probléma esetén a Canon ügyfélszolgálata rendelkezésre áll. Ha a probléma nem orvosolható telefonon keresztül vagy távoli eléréssel, akkor a következő munkanapon képzett szerviztechnikus munkatársunk megvizsgálja a készüléket az üzemelés helyszínén. Ügyfeleink ezenkívül hozzáférhetnek szakértői terméktámogatási rendszerünkhöz is.


A következő imageRUNNER nyomtatókra vonatkozik:


Üzembe helyezés, hálózati csatlakoztatás és képzés

Ezzel a megoldással gyorsan megtérül Canon imageRUNNER befektetése. A hardvereszközök telepítése, a hálózati csatlakozások beállítása, valamint készülék főbb funkcióinak és jellemzőinek alapszintű ismertetése.

A következő imageRUNNER nyomtatókra vonatkozik:

Miért érdemes Easy Service Plan csomagot vásárolni?

● Ár-érték arány – A Canon mindenről gondoskodik, amire csak szükség lehet a termékéhez – beleértve az üzembe helyezést, a képzést és a helyszíni szervizelést is
● Rögzített idejű szerződések – Így tisztában lehet a termék és a szervizelés költségeivel, és könnyedén megtervezheti költségvetésüket a készülék teljes élettartamára

● Időben érkező segítség – Az ügyfélszolgálat és terméktámogatás segítséget, tanácsokat és távoli problémamegoldást biztosít
● Maximális megtérülés – A készülék megfelelő karbantartása és a megfelelő terméktámogatás révén
● Átfogó termékbiztosítás – Tartalmazza a szervizalkatrészeket és a munkadíjat (rendeltetésszerű használat esetén)

  • Canon
  • Easy Service Plan imageRUNNER nyomtatókhoz