Easy Service Plan i-SENSYS lézernyomtatókhoz és multifunkciós készülékekhez

Easy Service Plan vásárlása esetén Ön első osztályú támogatásban és védelemben részesül Canon termékéhez. Páratlan szolgáltatások széles választékát kínáljuk előre összeállított Easy Service Plan csomagokban a terméke üzembe helyezésétől a javításig és karbantartásig.

Üzembe helyezés és képzés

A készülék gyors és gördülékeny üzembe helyezése. A.szolgáltatás a hálózati csatlakoztatást és a megfelelő szoftver telepítését is magában foglalja. A sikeres telepítést követően alapszintű képzésben részesül a berendezés funkcióiról és lehetőségeiről, beleértve a nyomtatást is.

A szolgáltatás tartalmának részletes megismeréséhez kérjük kattintson ide:

i-SENSYS - Telepítés_Képzés


A következő i-SENSYS nyomtatókra vonatkozik:


Szervizben történő javítás a vásárlást követő 3 év során

Teljes biztonságot jelentő, átfogó szervizszolgáltatás. Probléma esetén a készülék díjmentes javítása a hivatalos Canon szervizben történik. A vásárlást követő második évben igénybe vehető még egy díjmentes karbantartási szolgáltatás is.

A szolgáltatás tartalmának részletes megismeréséhez kérjük kattintson ide:

i-SENSYS - Szervizben történő javítás a vásárlást követő 3 év során


A következő i-SENSYS nyomtatókra vonatkozik:


Helyszíni javítás a vásárlást követő 3 év során, következő munkanapi megjelenéssel

Ez a megoldás biztosítja az iroda zökkenőmentes működését. Hiba esetén a Canon ügyfélszolgálata telefonon keresztül nyújt segítséget. Ha a probléma nem orvosolható telefonon keresztül vagy távoli eléréssel, akkor a következő munkanapon képzett szerviztechnikus munkatársunk megvizsgálja a készüléket az üzemelés helyszínén.

A szolgáltatás tartalmának részletes megismeréséhez kérjük kattintson ide:

i-SENSYS - Helyszíni javítás a vásárlást követő 3 év során


A következő i-SENSYS nyomtatókra vonatkozik:

Helyszíni javítás a vásárlást követő 3 év során, következő munkanapi megjelenéssel – A

Helyszíni javítás a vásárlást követő 3 év során, következő munkanapi megjelenéssel – B

Helyszíni javítás a vásárlást követő 3 év során, következő munkanapi megjelenéssel – C

Helyszíni javítás a vásárlást követő 3 év során, következő munkanapi megjelenéssel – D

Miért érdemes Easy Service Plan csomagot vásárolni?

● Ár-érték arány – A Canon mindenről gondoskodik, amire csak szükség lehet a termékéhez – beleértve az üzembe helyezést, a képzést és a helyszíni szervizelést is
● Rögzített idejű szerződések – Így tisztában lehet a termék és a szervizelés költségeivel, és könnyedén megtervezheti költségvetésüket a készülék teljes élettartamára

● Időben érkező segítség – Az ügyfélszolgálat és terméktámogatás segítséget, tanácsokat és távoli problémamegoldást biztosít
● Maximális megtérülés – A készülék megfelelő karbantartása és a megfelelő terméktámogatás révén
● Átfogó termékbiztosítás – Tartalmazza a szervizalkatrészeket és a munkadíjat (rendeltetésszerű használat esetén)

  • Canon
  • Easy Service Plan i-SENSYS nyomtatókhoz