Easy Service Plan i-SENSYS lézernyomtatókhoz és multifunkciós készülékekhez

Easy Service Plan vásárlása esetén Ön első osztályú támogatásban és védelemben részesül Canon termékéhez. Páratlan szolgáltatások széles választékát kínáljuk előre összeállított Easy Service Plan csomagokban a terméke üzembe helyezésétől a javításig és karbantartásig.

Üzembe helyezés és képzés

A készülék gyors és gördülékeny üzembe helyezése. A.szolgáltatás a hálózati csatlakoztatást és a megfelelő szoftver telepítését is magában foglalja. A sikeres telepítést követően alapszintű képzésben részesül a berendezés funkcióiról és lehetőségeiről, beleértve a nyomtatást is.

A szolgáltatás tartalmának részletes megismeréséhez kérjük kattintson ide:

i-SENSYS - Telepítés_Képzés 

A következő i-SENSYS nyomtatókra vonatkozik:

LBP6030 / 6030B LBP6030w LBP6230dw
LBP151dw LBP212dw LBP214dw
LBP215x LBP251dw LBP252dw
LBP253x LBP351x LBP352x
LBP710Cx LBP712Cx LBP7010C
LBP7018C LBP312x LBP611Cn
LBP613Cdw LBP653Cdw LBP654Cx
MF3010 MF231 MF232w
MF237w MF244dw MF247dw
MF249dw MF421dw MF426dw
MF428x MF429x MF522x
MF525x MF631Cn MF633Cdw
MF635Cx MF732Cdw MF734Cdw
MF735Cx MF623Cn MF411dw
MF416dw MF418x MF419x
MF512x MF515x MF628Cw
MF724Cdw MF728Cdw MF729Cx
MF8550Cdn FAX-L150 FAX-L170
FAX-L410 FAX-L3000 FAX-L3000IP

Szervizben történő javítás a vásárlást követő 3 év során

Teljes biztonságot jelentő, átfogó szervizszolgáltatás. Probléma esetén a készülék díjmentes javítása a hivatalos Canon szervizben történik. A vásárlást követő második évben igénybe vehető még egy díjmentes karbantartási szolgáltatás is.

A szolgáltatás tartalmának részletes megismeréséhez kérjük kattintson ide:

i-SENSYS - Szervizben történő javítás a vásárlást követő 3 év során

A következő i-SENSYS nyomtatókra vonatkozik:


LBP6030 / 6030B LBP6030w LBP6230dw
LBP7010C LBP7018C LBP611Cn
LBP613Cdw MF231 MF232w
MF237w MF244dw MF247dw
MF249dw MF3010 FAX-L150
FAX-L170

Helyszíni javítás a vásárlást követő 3 év során, következő munkanapi megjelenéssel

Ez a megoldás biztosítja az iroda zökkenőmentes működését. Hiba esetén a Canon ügyfélszolgálata telefonon keresztül nyújt segítséget. Ha a probléma nem orvosolható telefonon keresztül vagy távoli eléréssel, akkor a következő munkanapon képzett szerviztechnikus munkatársunk megvizsgálja a készüléket az üzemelés helyszínén.

A szolgáltatás tartalmának részletes megismeréséhez kérjük kattintson ide:

i-SENSYS - Helyszíni javítás a vásárlást követő 3 év során

A következő i-SENSYS nyomtatókra vonatkozik:

Helyszíni javítás a vásárlást követő 3 év során, következő munkanapi megjelenéssel – A

FAX-L150 FAX-L170 LBP151dw
LBP212dw LBP214dw LBP251dw
LBP252dw LBP611Cn LBP613Cdw
MF231 MF232w MF237w

Helyszíni javítás a vásárlást követő 3 év során, következő munkanapi megjelenéssel – B

LBP215x LBP253x LBP653Cdw
MF244dw MF247dw MF249dw
MF411dw MF418x MF421dw
MF428x MF623Cn MF628Cw
MF631Cn MF633Cdw MF635Cx
MF724Cdw MF732Cdw

Helyszíni javítás a vásárlást követő 3 év során, következő munkanapi megjelenéssel – C

LBP710Cx LBP712Cx LBP312x
LBP654Cx MF734Cdw MF735Cx
MF416dw MF419x MF426dw
MF429x MF728Cdw MF729Cx

Helyszíni javítás a vásárlást követő 3 év során, következő munkanapi megjelenéssel – D

FAX-L3000 FAX-L3000IP FAX-L410
LBP351x LBP352x MF512x
MF515x

Miért érdemes Easy Service Plan csomagot vásárolni?

● Ár-érték arány – A Canon mindenről gondoskodik, amire csak szükség lehet a termékéhez – beleértve az üzembe helyezést, a képzést és a helyszíni szervizelést is
● Rögzített idejű szerződések – Így tisztában lehet a termék és a szervizelés költségeivel, és könnyedén megtervezheti költségvetésüket a készülék teljes élettartamára

● Időben érkező segítség – Az ügyfélszolgálat és terméktámogatás segítséget, tanácsokat és távoli problémamegoldást biztosít
● Maximális megtérülés – A készülék megfelelő karbantartása és a megfelelő terméktámogatás révén
● Átfogó termékbiztosítás – Tartalmazza a szervizalkatrészeket és a munkadíjat (rendeltetésszerű használat esetén)

  • Canon
  • Easy Service Plan i-SENSYS nyomtatókhoz