Easy Service Plan csomagom

Köszönjük, hogy megvásárolta az Easy Service Plan szolgáltatást. Kérjük, olvassa el a felhasználási feltételek teljes szövegét, és regisztrálja csomagját a termék vásárlását követő 90 napon belül.

Regisztráció és támogatás

Hogyan vehetem igénybe a termékemhez a szervizt vagy a támogatást?

Az ügyfélszolgálat elérhetősége:

i-SENSYS: +44 (0)844 892 0844
imageFORMULA: +44 (0)844 892 0844
imageRUNNER: +44 (0)844 892 0844
imagePROGRAF: +44 (0)870 600 6498
WG7500 sorozat: +44 (0)844 892 0844


Hívásfogadási idő:

9:00 - 17:00 (hétfőtől péntekig)

Az ügyfélszolgálat zárva tart az Egyesült Királyságban érvényben lévő munkaszüneti napokon.


A telefonszámok kizárólag csak a termékkel kapcsolatos támogatás biztosítására szolgálnak.

A lehető leggyorsabb segítségnyújtás érdekében a következőkre kérjük:

  • Adja meg a termék típusát és sorozatszámát.
  • Írja le pontosan a hibát, és végezze el a kért diagnosztikai lépéseket.
  • Kövesse a Canon vagy hivatalos szakszerviz-szolgáltatóinak ésszerű utasításait.

  • Canon
  • Easy Service Plan – Regisztrálás és szerviztámogatás