Easy Service Plan csomagom

Köszönjük, hogy megvásárolta az Easy Service Plan szolgáltatást. Kérjük, olvassa el a felhasználási feltételek teljes szövegét, és regisztrálja csomagját a termék vásárlását követő 90 napon belül.


[MASTER] Picture_terms

[MASTER] Picture_register

[MASTER] Picture_repair

Hogyan vehetem igénybe a termékemhez a szervizt vagy a támogatást?

Az ügyfélszolgálat elérhetősége:

i-SENSYS: +36 1 2355315
imageFORMULA: +36 1 2375900
imageRUNNER: +36 1 2375900
imagePROGRAF: +36 1 2375900


Hívásfogadási idő:

09:00 – 17:00

A telefonszámok kizárólag csak a termékkel kapcsolatos támogatás biztosítására szolgálnak.

A lehető leggyorsabb segítségnyújtás érdekében a következőkre kérjük:

  • Adja meg a termék típusát és sorozatszámát.
  • Írja le pontosan a hibát, és végezze el a kért diagnosztikai lépéseket.
  • Kövesse a Canon vagy hivatalos szakszerviz-szolgáltatóinak ésszerű utasításait.