Izlandi esküvői fotózás a Canon EOS R-rel

Pénzvisszatérítés promóció 2021 tél

MONDJ IGENT A KEDVEZMÉNYEINKRE!

Termék regisztráció 

A promóció időtartama:
2021.11.01. - 2022.01.31.

Vásárold meg a promócióban szereplő fényképezőgépek és objektívek bármelyikét hivatalos viszonteladóinknál, és használd ki a regisztráció alapú pénzvisszatérítést!

A megvásárolt termékek regisztrációjára 30 nap áll rendelkezésedre a vásárlás napjától számítva. A regisztrációs időszak utolsó napja: 2022.03.02. Regisztráció a fenti linken.

A promócióban résztvevő termékek:

CashBack-2H21_Productlist_TM-version-1110x1110-8fd8626e-372a-11ec-bdbe-b083fe70f23c.jpg

Winter Cashback 2021 GYIK

Mikor kapom kézhez a visszatérített összeget?

A regisztrációk érvényesítését követően a Canon igyekszik 28 napon belül elindítani a banki átutalást – vagyis NEM a vásárlás dátumától számított 28 napon belül indítja el az átutalást. Amennyiben a regisztráció hiányos vagy helytelen információkat tartalmaz, ez tovább késlelteti a folyamatot, hiszen a helyes és hiánytalan információk beérkezése után 28 nappal indítjuk el az átutalást. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Canon nem tehető felelőssé azért, ha a kiskereskedő/eladó helytelenül arról tájékoztatja a vevőket, hogy a visszatérített összeget a vásárlás napjától számított 28 nap múlva kapják kézhez.

Honnan tudom meg, hogy az igénylésem nem megfelelő vagy hiányzó adatok miatt halasztásra került?

Ha online sikeresen regisztrált a Canon pénz-visszatérítési promóciójára, a jelentkezésről megerősítő e-mailt fog kapni, amely tartalmaz egy hivatkozási számot és a személyes belépési adatait a honlapra, ahol leellenőrizheti a regisztráció és a kifizetési folyamat állapotát. Abban az esetben, ha a regisztráció során helytelen információkat adott meg - ezt a megadott webhelyen is jelezni fogjuk - e-mailben tájékoztatjuk a még szükséges információkról. A hiányzó információk megadásának leggyorsabb módja, ha bejelentkezik a megadott webhelyre, majd ott frissíti adatait.

A regisztrációs folyamat során milyen formátumú dokumentumok tölthetőek fel és vonatkoznak-e rájuk méretkorlátozások?

Ne feledje: a feltöltött fájl mérete legfeljebb 4 MB lehet. Csak JPG-, TIF- és PDF-formátumú fájl tölthető fel!

Hol tudom nyomon követni a pénzvisszatérítési igényem állapotát?

A sikeres regisztrációt követően egy megerősítő email-t küldünk, mely tartalmazza azt a linket, amelyen keresztül a leadott pénzvisszatérítési igény alakulása nyomon követhető.

Honnan tudom meg, hogy mikor kerül sor a kifizetés teljesítésére?

Miután sikeresen érvényesítettük a regisztrációt, elindítjuk a kifizetési folyamatot, e-mailben pedig tájékoztatást küldünk arról a dátumról, ameddig várhatóan átutaljuk a kifizetett összeget a megadott számlaszámra.

Hogyan jelenik meg a kifizetett összeg a bankszámlámon?

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a pénz-visszatérítési promóció keretében a Benamic nevében teljesítjük a kifizetéseket, így a banki adatok között valószínűleg ezt a nevet, nem pedig a Canont fogják feltüntetni.

Hitelkártyával fizettem ki a terméket, így miért nem lehet egyszerűen ugyanezen a hitelkártyán jóváírni a visszatérített összeget?

A Canon pénzvisszatérítés keretében jelenleg csak a mi bankunk és a regisztráció során megadott személyes bankszámla közötti banki átutalással lehet kifizetéseket teljesíteni.

Mi a teendő akkor, ha regisztrált számlaadataim bármely eleme megváltozott a Canon pénz-visszatérítési promóciójára történő eredeti regisztrációm óta, és ezért frissíteni szeretném őket?

Banki adatait bármikor frissítheti az Online ügyfélkövetési rendszer segítségével, amely a megadott bejelentkezési adatokkal érhető el. Az adatok frissítése ezzel a módszerrel végezhető el a legbiztonságosabb módon. Ne feledje azonban, hogy ha már közeleg a kifizetés esedékességi dátuma, telefonon is érdemes felvenni velünk a kapcsolatot, hogy tájékoztasson bennünket az adatok küszöbön álló frissítéséről, így a kifizetést biztosan nem a nyilvántartásunkban szereplő régi számlaadatok felhasználásával fogjuk teljesíteni.

Hogyan garantálják számomra a Canon pénz-visszatérítési promóciója keretében megadott bankszámlaadataim biztonságát?

Webhelyünk védelméről a gyors SSL protokoll gondoskodik.

Mi az az SSL?

A Biztonságos csatlakozási felület (Secure-Sockets-Layer = SSL) internetes adattitkosítást lehetővé tevő protokoll, amely segítséget biztosít a webhely felhasználói számára a webhely tulajdonosának azonosításában. Az SSL-protokollt leggyakrabban a webböngészők és a kiszolgálók közötti kommunikáció védelméhez használják. Egyre inkább terjed azonban a felhasználása a kiszolgálók közötti adatátvitelek és a webalapú alkalmazások körében is.

Honnan tudják a webhely látogatói, hogy a webhely használ-e SSL-protokollt?

Amikor a böngésző biztonságos webhelyhez csatlakozik, lekéri a webhely SSL-tanúsítványát, majd ellenőrzi, hogy nem járt-e le, a böngésző által megbízhatónak tartott hitelesítésszolgáltató bocsátotta-e ki, illetve az a webhely használja-e, amely számára kiadták a tanúsítványt. Ha a felsorolt ellenőrzések bármelyike negatív eredménnyel zárul, a böngésző figyelmeztető üzenetet jelenít meg a végfelhasználónak. Ha az ellenőrzés pozitív eredménnyel zárul, a korszerű böngészőkben számos beépített biztonsági jelzés utal az SSL-protokoll engedélyezett voltára.

  • Az URL- vagy webcím kezdete a http:// előtagról a következőre változik: https://
  • A böngészőablakban látható lakat nyitott állapotúról zártra változik.
  • A címsor zöld színű lesz, és megjeleníti a webhely tulajdonosának nevét, ha bővített érvényességű SSL-tanúsítvánnyal védett webhelyhez történik a csatlakozás.
Emellett az is előfordulhat, hogy a biztonságos webhelyhez tartozó weboldalakat bizalmi védjeggyel, például RapidSSL webhelypecséttel látják el.

A meghirdetett promóció időtartamán belül rendeltem egy Canon terméket, amely azonban nem fog megérkezni/a kereskedő nem fogja tudni leszállítani az akció érvényességi időtartamának végéig – ennek ellenére jelentkezhetek a pénz-visszatérítési promócióra?

Kérjük, őrizze meg (a promóció időtartamára eső) megrendelést visszaigazoló üzenetet, és a regisztrációkor a számlával együtt küldje be számunkra. A promóció utolsó értékesítési napja után egy hónapos türelmi időt adunk, amely alatt el tudja küldeni a dokumentumokat.

Nem hallottam a promócióról, és néhány héttel a megadott időtartama előtt/után vásároltam egy terméket. Van-e lehetőség arra, hogy a Canon kivételt tegyen, és engedélyezze a pénzvisszatérítést a vásárlásom esetében?

Sajnáljuk a történteket, azonban csak akkor lehet jelentkezni a promócióra, ha a terméket az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott időszakban vásárolták meg.

Mi számít elfogadható vásárlási igazolásnak?

Az üzletekben eszközölt hagyományos vásárlások esetében a Canonnak a kifizetés összegét feltüntető pénztári bizonylat másolatára és a termék sorozatszámára van szüksége.

Internetes vásárlások esetében a Canon a megrendeléshez kapcsolódó fizetési igazolásról, a termék sorozatszámáról, valamint a webáruház és a termék információiról kér másolatot.

Mely tranzakciók/termékek nem vesznek részt a promócióban?

A kizárások részleteit a Részvételi feltételek tartalmazzák. Röviden összefoglalva a kizárások az alábbiakat foglalják magukban:

  1. A nem promóciós termékek. IDE kattintva megtekintheti a promóciós termékek teljes listáját
  2. A promóciós időszakon vagy területen kívül vásárolt termékek
  3. Használt, felújított vagy újszerű termékek, illetve a Canon csoport vállalatainak szellemi tulajdonjogait valamilyen módon hamisító vagy megszegő termékek (a teljesség igénye nélkül például párhuzamos vagy „szürke” termékek)
  4. Nem a Hivatalos partnereink egyikénél vásárolt termékek. IDE kattintva megtekintheti a promócióban résztvevő hivatalos partnereink listáját.

Az online igénylési nyomtatványon mit jelent a „fizetési mód”?

Ez a kifejezés arra utal, hogy eredetileg milyen módon vásárolta meg a terméket.

Hol taláható a sorozatszám és az EAN kód?

A sorozatszám magán a terméken is megtalálható; a termék leírása általában segít abban, hogy hol keresse, de az alábbi oldalon is talál segítséget:

http://www.canon.hu/Support/Consumer_Products/where_to_find_your_serial_number

Válasz: A pénzvisszatérítés regisztrációjához szükség van az akcióban részt vevő Canon termék sorozatszámának és az ún. EAN kódnak a megadására. Az, hogy ezek hol találhatók meg, az alábbi képen látható:

Winter Cashback 2021 GYIK

Miért nem tudok bejelentkezni a webhelyre a követési kódommal?

A belépési kód érzékeny a kis- és nagybetűkre, ezért kérjük ellenőrizze, hogy pontosan ütötte-e be a kódot (kis- és nagybetűkkel).Az internetes regisztrációmra tett kísérlet során az alábbi problémák merülnek fel:

-Már próbálok egy ideje regisztrálni, a webhely azonban nem enged

- Rendre a „Nem jogosult” üzenetet kapom

- Megpróbáltam újra elküldeni a kódot, de nem működik.

A LEGTÖBB esetben ezek a problémák arra az eszközre vezethetők vissza, amelyről megpróbálja elérni a webhelyet (pl. mobil-/okostelefon, Apple Mac számítógép vagy egyéb eszköz), így nem a webhely okozza őket. Ezekben az esetekben érdemes konzultálni a készülék gyártójával a probléma ügyében. Ha a fenti gyakran ismételt kérdések nem adtak választ a kérdéseire, kérjük küldjön e-mailt az alábbi e-mail címre, sürgős esetben hívjon minket a +36 1 235 5315-ös telefonszámon, vagy látogasson el a Canon támogatási oldalára.

A pénzvisszatérítéssel kapcsolatban kell-e adót fizetnem, vagy van-e mód az ÁFA visszaigénylésére?

Alapvetően a résztvevők felelősek a törvények által előírt minden adó megfizetéséért, a Canon pedig nem vállal felelősséget a résztvevőkkel szemben azokért a károkért, veszteségekért vagy kiadásokért, amelyek az ezen adók megfizetésének elmulasztása vagy késedelmes teljesítése miatt a résztvevőket terhelik.

A Canon hasonlóképp az adóbevallási eljárások egyikére sem tehet javaslatot. A végső illetékesség a helyi adóhatóságé, de a pénzvisszatérítés tényéből általában nem keletkezik jövedelemadó-fizetési kötelezettség.

Mit tegyek, ha a bankom díjat számít fel nekem a pénzvisszatérítés átutalásával kapcsolatban?

A Canon a meghirdetett feltételek szerint a pontos pénz-visszatérítési összeget utalja majd áthelyi pénznemben, azonban a felmerülő banki költségekért a Canon nem vállal felelősséget. Amennyiben a visszatérítés után a kedvezményezett bankja pótdíjat/jutalékot számít fel, azt a fogyasztónak kell viselnie

Mit tegyek, ha nem tudom online regisztrálni a pénz-visszatérítési igénylésemet?

Ha nem tudja használni az online regisztrációt és a www.canon.hu/promotions/teli-cashback oldalt, vegye fel a kapcsolatot a Canon ügyfélszolgálatával a +36 1 235 5315-ös telefonszámon.

Mely forgalmazók vesznek részt a promócióban? Hol vásárolhatom meg a fényképezőgépet?

A www.canon.hu/promotions/teli-cashback promóciós oldalon a „PROMÓCIÓS PARTNEREINK” gombra kattintva megtekinthető a promócióban résztvevő forgalmazók listája

Hol és mikor tudom leadni a szükségtelenné vált régi fényképezőgépemet?

A korábbi fényképezőgép leadása annál a kiskereskedőnél lehetséges, akinél a promóciós modell megvásárlásra került.

Milyen márkájú és kategóriájú fényképezőgépet lehet leadni/beszámítani?

Tetszőleges márkájú, digitális tükörreflexes vagy akár kompakt fényképezőgép érvényesen leadható és beszámít a promócióba. Egyetlen kikötés, hogy működőképes készüléket kell leadni a főbb tartozékok (akkumulátor, akkumulátortöltő) kíséretében.