Kitben vásároltam a fényképezőgépet. Melyik EAN kódot kell megadnom? A fényképezőgépen, a vázon, vagy a csomagoláson lévőt, vagy mindegyiket?
Kitben (például váz és objektív együtt) történt vásárlás esetén kizárólag a csomagon lévő EAN kódot kell megadni a fenti ábra szerint.
Miért nem tudok bejelentkezni a webhelyre a követési kódommal?
A belépési kód érzékeny a kis- és nagybetűkre, ezért kérjük ellenőrizze, hogy pontosan ütötte-e be a kódot (kis- és nagybetűkkel).
Az internetes regisztrációmra tett kísérlet során az alábbi problémák merülnek fel:
- Már próbálok egy ideje regisztrálni, a webhely azonban nem enged
- Rendre a „Nem jogosult” üzenetet kapom
- Megpróbáltam újra elküldeni a kódot, de nem működik.
A LEGTÖBB esetben ezek a problémák arra az eszközre vezethetők vissza, amelyről megpróbálja elérni a webhelyet (pl. mobil-/okostelefon, Apple Mac számítógép vagy egyéb eszköz), így nem a webhely okozza őket. Ezekben az esetekben érdemes konzultálni a készülék gyártójával a probléma ügyében. Ha a fenti gyakran ismételt kérdések nem adtak választ a kérdéseire, kérjük küldjön e-mailt az alábbi e-mail címre, sürgős esetben hívjon minket a +36 1 235 5315-ös telefonszámon, vagy látogasson el a Canon támogatási oldalára.
Mit tegyek, ha nem tudom online regisztrálni a pénz-visszatérítési igénylésemet?
Ha nem tudja használni az online regisztrációt és a
www.canon.hu/promotions/nyari-cashback oldalt, vegye fel a kapcsolatot a Canon ügyfélszolgálatával a +36 1 235 5315-ös telefonszámon.
Mely forgalmazók vesznek részt a promócióban? Hol vásárolhatom meg a fényképezőgépet?
A promóciós oldalon www.canon.hu/promotions/nyari-cashback a „Promóciós Partnereink” gombra kattintva megtekinthető a promócióban résztvevő forgalmazók listája.
Adatbiztonság
Hogyan garantálják számomra a Canon pénz-visszatérítési promóciója keretében megadott bankszámlaadataim biztonságát?
Webhelyünk védelméről a gyors SSL protokoll gondoskodik.
Mi az az SSL?
A Biztonságos csatlakozási felület (Secure-Sockets-Layer = SSL) internetes adattitkosítást lehetővé tevő protokoll, amely segítséget biztosít a webhely felhasználói számára a webhely tulajdonosának azonosításában. Az SSL-protokollt leggyakrabban a webböngészők és a kiszolgálók közötti kommunikáció védelméhez használják. Egyre inkább terjed azonban a felhasználása a kiszolgálók közötti adatátvitelek és a webalapú alkalmazások körében is.
Honnan tudják a webhely látogatói, hogy a webhely használ-e SSL-protokollt?
Amikor a böngésző biztonságos webhelyhez csatlakozik, lekéri a webhely SSL-tanúsítványát, majd ellenőrzi, hogy nem járt-e le, a böngésző által megbízhatónak tartott hitelesítésszolgáltató bocsátotta-e ki, illetve az a webhely használja-e, amely számára kiadták a tanúsítványt. Ha a felsorolt ellenőrzések bármelyike negatív eredménnyel zárul, a böngésző figyelmeztető üzenetet jelenít meg a végfelhasználónak. Ha az ellenőrzés pozitív eredménnyel zárul, a korszerű böngészőkben számos beépített biztonsági jelzés utal az SSL-protokoll engedélyezett voltára.
• Az URL- vagy webcím kezdete a http:// előtagról a következőre változik:
• A böngészőablakban látható lakat nyitott állapotúról zártra változik.
• A címsor zöld színű lesz, és megjeleníti a webhely tulajdonosának nevét, ha bővített érvényességű SSL-tanúsítvánnyal védett webhelyhez történik a csatlakozás.
Emellett az is előfordulhat, hogy a biztonságos webhelyhez tartozó weboldalakat bizalmi védjeggyel, például RapidSSL webhelypecséttel látják el.
Kifizetések
Mikor kapom kézhez a visszatérített összeget?
A regisztrációk érvényesítését követően a Canon igyekszik 28 napon belül elindítani a banki átutalást – vagyis NEM a vásárlás dátumától számított 28 napon belül indítja el az átutalást. Amennyiben a regisztráció hiányos vagy helytelen információkat tartalmaz, ez tovább késlelteti a folyamatot, hiszen a helyes és hiánytalan információk beérkezése után indítjuk el az átutalást. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Canon nem tehető felelőssé azért, ha a kiskereskedő/eladó helytelenül arról tájékoztatja a vevőket, hogy a visszatérített összeget a vásárlás napjától számított 28 nap múlva kapják kézhez.
Honnan tudom meg, hogy az igénylésem nem megfelelő vagy hiányzó adatok miatt halasztásra került?
Ha online sikeresen regisztrált a Canon pénz-visszatérítési promóciójára, jelentkezésről megerősítő e-mailt fog kapni, amely tartalmaz egy hivatkozási számot és személyes belépési adatait a honlapra, ahol leellenőrizheti a regisztráció és a kifizetési folyamat állapotát. Abban az esetben, ha a regisztráció során helytelen információkat adott meg, ezt a megadott webhelyen is jelezni fogjuk, és e-mailben tájékoztatjuk a még szükséges információkról. A hiányzó információk részünkre történő megadásának leggyorsabb módja, ha bejelentkezik a megadott webhelyre, majd ott frissíti adatait.
Honnan tudom meg, hogy mikor kerül sor a kifizetés teljesítésére?
Miután sikeresen érvényesítettük a regisztrációt, elindítjuk a kifizetési folyamatot, e-mailben pedig tájékoztatást küldünk arról a dátumról, ameddig várhatóan átutaljuk a kifizetett összeget a megadott számlaszámra.
Hogyan jelenik meg a kifizetett összeg a bankszámlámon?
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a pénz-visszatérítési promóció keretében a a promóció lebonyolításában résztevő partnercég, a Benamic nevében teljesítjük a kifizetéseket, így a banki adatok között valószínűleg ezt a nevet, nem pedig a Canont fogják feltüntetni.
Hitelkártyával fizettem ki a terméket, így miért nem lehet egyszerűen ugyanezen a hitelkártyán jóváírni a visszatérített összeget?
A Canon pénzvisszatérítés keretében jelenleg csak a mi bankunk és a regisztráció során megadott személyes bankszámla közötti banki átutalással lehet kifizetéseket teljesíteni.
Mi a teendő akkor, ha regisztrált számlaadataim bármely eleme megváltozott a Canon pénz-visszatérítési promóciójára történő eredeti regisztrációm óta, és ezért frissíteni szeretném őket?
Banki adatait bármikor frissítheti az Online ügyfélkövetési rendszer segítségével, amely a megadott bejelentkezési adatokkal érhető el. Az adatok frissítése ezzel a módszerrel végezhető el a legbiztonságosabb módon. Ne feledje azonban, hogy ha már közeleg a kifizetés esedékességi dátuma, telefonon is érdemes felvenni velünk a kapcsolatot, hogy tájékoztasson bennünket az adatok küszöbön álló frissítéséről, így a kifizetést biztosan nem a nyilvántartásunkban szereplő régi számlaadatok felhasználásával fogjuk teljesíteni.
A pénzvisszatérítéssel kapcsolatban kell-e adót fizetnem, vagy van-e mód az ÁFA visszaigénylésére?
Alapvetően a résztvevők felelősek a jogszabályok által előírt minden adó megfizetéséért, a Canon pedig nem vállal felelősséget a résztvevőkkel szemben azokért a károkért, veszteségekért vagy kiadásokért, amelyek az ezen adók megfizetésének elmulasztása vagy késedelmes teljesítése miatt a résztvevőket terhelik. A Canon hasonlóképp az adóbevallási eljárások egyikére sem tehet javaslatot. Ebben a kérdésben az adóhatóság az illetékes, de a pénzvisszatérítés tényéből általában nem keletkezik jövedelemadó-fizetési kötelezettség.
Mit tegyek, ha a bankom díjat számít fel nekem a pénzvisszatérítés átutalásával kapcsolatban?
A Canon a meghirdetett feltételek szerint a pontos pénz-visszatérítési összeget magyar Forintban utalja, de külföldről. Emiatt előfordulhat, hogy egyes magyarországi bankok, vagy pénzintézetek a jóváírással kapcsolatban banki költséget számítanak fel. Az ilyen felmerülő banki költségekért a Canon nem vállal felelősséget. Javasoljuk, hogy a külföldről indított pénzvisszatérítéssel kapcsolatban esetlegesen felmerülő és Önt terhelő banki költségekről előzetesen tájékozódjon annál a magyarországi számlavezető banknál, pénzintézetnél, ahová a visszatérítés összegének utalását kéri.