Személyi változások a Canon Hungaria marketing és kommunikációs szervezetében

canon-hungaria-team.jpg

Oláh Viktória vállalati és marketingkommunikációs vezető, Kováts Botond Consumer üzletág regionális marketingvezető

A Canon európai szervezeti átalakításának eredményeként a consumer üzletág regionális marketingvezetőjének Kováts Botondot nevezte ki, aki három éve csatlakozott a céghez vállalati és marketingkommunikációs vezetőként. Új feladatkörében 4 ország marketingfeladatait menedzseli: a központi márkastratégia alapján Magyarország mellett Csehország, Szlovákia és Lengyelország marketing csapatainak munkáját irányítja. „Hobbifotósként különösen örülök, hogy figyelmemet mostantól még inkább a Canonnak ehhez a területhez kapcsolódó termékeire és szolgáltatásaira fókuszálhatom. A célunk az, hogy az embereknek lehetőséget biztosítsunk, hogy a mindennapi történeteiket a lehető leghatásosabb képekkel mesélhessék el és ehhez nyújtunk kiemelkedő szolgáltatásokat, a lehető legjobb eszközöket és hasznos tanácsokat.”

A Canon Hungária Kft. új vállalati és marketingkommunikációs vezetője augusztustól Oláh Viktória. Az utóbbi öt évben autómárkák hazai teljes körű kommunikációját irányította, előbb a Ford, később a Hyundai márkák importőreinél. A megbízói oldalra másfél évtizednyi ügynökségi tapasztalattal érkezett: csoportvezetőként médiastratégiát, taktikai kampánytervezést és ehhez kapcsolódó feladatokat látott el a Mindshare-nél, ahol ügyfélkapcsolatokért is felelt és részt vett az ügynökségi szolgáltatások fejlesztésében. „A Canon termékportfóliója különösen közel áll hozzám, rajongok a képekért, a jól elkapott pillanatokért, a finom részletekért. A nyomtatott termékek fontos tartozékai életünknek, bizonyos dolgokat nem lehet csak képernyőkön nézni, továbbítani. A Canon digitális vállalattá vált, a megfogható termékek mellé komplex, okos szolgáltatásokat is kínál, melyek kommunikációja hasonlóan összetett kihívást jelent, aminek örömmel nézek elébe.” mondta Viktória kinevezése kapcsán.