Streamline the entire goods delivery process, from picking, packing and shipping to validating proof of delivery.

Rendelések teljesítése

Korszerűsítse az egész árukézbesítési folyamatot a kiválasztástól kezdve a csomagoláson és szállításon át egészen a kézbesítési igazolás érvényesítéséig.

A mai felgyorsúlt világban az ügyfelek gyors, pontos és időben történő árukézbesítést várnak el.

Egy nem elég hatékony, hibalehetőségekkel teli rendelésfeldolgozási rendszer által okozott lassabb teljesítmény komoly hatással lehet az üzletmenetére.

A rendelésteljesítési megoldásaink előnyei

Benefits Benefits

A manuális rendelésfeldolgozás mennyiségének csökkentése

Az automatizált munkafolyamatok időt takarítanak meg és kiküszöbölhetők velük a szállítási hibák

Benefits Benefits

Számlázási idő csökkentése

Gyorsítsa fel a kézbesítési igazolások létrehozását a mobil elektronikus aláírással

Benefits Benefits

Javítsa ügyfelei kiszolgálását

A hatékonyabb technológia csökkenti a költségeket, hibákat és késedelmeket

Benefits Benefits

A biztonság és a megfelelőség megerősítése

A digitális rendszerek eltárolják az aláírásokat, illetve biztonságosan rögzítik azokat

A gyorsabb, intelligensebb árukézbesítés receptje

“We now have a more standardised setup that is cheaper, easier to maintain and more flexible.”
Most már egy sztenderdizált megoldással rendelkezünk, amely olcsóbb, egyszerűbb fenntartani és rugalmasabb.

Friedrich Staller

Vezérigazgató, GEV

A kihívás

Az osztrák konyhai berendezések beszállítója, a GEV szerette volna gyorsabban feldolgozni a számláit és kézbesítési jelentéseit, hogy megvalósítsa célját, miszerint a rendelések 97%-át aznap teljesíti. A vállalat egy olyan digitális megoldást keresett, amely felgyorsítja a papíralapú munkafolyamatait, nagyobb mértékű folyamatszabályozást és átláthatóságot biztosított volna neki.

“We now have a more standardised setup that is cheaper, easier to maintain and more flexible.”

A megoldás

Személyre szabott rendelésteljesítési megoldást fejlesztettünk ki, összeillesztve a Canon dokumentumkezelési platformját a GEV ESP-rendszerével, hogy minden rendeléssel kapcsolatos dokumentumot digitalizálni tudjunk, illetve automatikusan archiválhassuk és megcímkézhessük őket a gyors és egyszerű visszakeresés érdekében.

We developed a tailor-made Order Fulfilment solution, dovetailing Canon’s Document Management platform.

Az előnyök

A megoldásunk felgyorsította a teljesítéseket azáltal, hogy segít a munkatársaknak gyorsabban megtalálni a kézbesítési jelentéseket, illetve lerövidíti a számlázási időt az elektronikus aláírás segítségével. A dokumentumok biztonságának és átláthatóságának javítása mellett a rendszer az ügyfélélményén is javított a letisztultabb, szerkeszthető rendelési sablonokkal.

Our solution sped up fulfilment by helping staff find delivery notes faster

Dolgozza fel gyorsabban és hatékonyabban a rendeléseket, és növelje a vállalata sikerét.


Lépjen velünk kapcsolatba!

Hogyan működik?

Tegyen szert több üzletre azáltal, hogy gyorsabban és hatékonyabban dolgozza fel a rendeléseket.

Támogató megoldások

  • Canon
  • ...
  • Rendelésteljesítési szolgáltatások