2017 TÉL VÉGI PÉNZVISSZATÉRÍTÉS
CANON OBJEKTÍVEKRE


Résztvevő partnerek

Kérjük vegye figyelembe, hogy nem minden promóciós termék kapható az összes magyarországi kereskedőnél.

GYIK

Kérdés: Mikor kapom kézhez a visszatérített összeget/promóciós ajándékot?

A regisztrációk érvényesítését követően a Canon igyekszik 28 napon belül elindítani a banki átutalást, illetve az ajándék elküldését – vagyis NEM a vásárlás dátumától számított 28 napon belül indítja el azokat. Amennyiben a regisztráció hiányos vagy helytelen információkat tartalmaz, ez tovább késlelteti a folyamatot, hiszen a helyes és hiánytalan információk beérkezése után 28 nappal indítjuk el az átutalást/ajándékoat. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Canon nem tehető felelőssé azért, ha a kiskereskedő/eladó helytelenül arról tájékoztatja a vevőket, hogy a visszatérített összeget/ajándékot a vásárlás napjától számított 28 nap múlva kapják kézhez.


Kérdés: Honnan tudom meg, hogy az igénylésem nem megfelelő vagy hiányzó adatok miatt halasztásra került?

Ha online sikeresen regisztrált a Canon pénz-visszatérítési promóciójára, jelentkezésről megerősítő e-mailt fog kapni, amely tartalmaz egy hivatkozási számot és személyes belépési adatait a honlapra, ahol leellenőrizheti a regisztráció és a kifizetési folyamat állapotát. Abban az esetben, ha a regisztráció során helytelen információkat adott meg, ezt a megadott webhelyen is jelezni fogjuk, és e-mailben tájékoztatjuk a még szükséges információkról. A hiányzó információk részünkre történő megadásának leggyorsabb módja, ha bejelentkezik a megadott webhelyre, majd ott frissíti adatait.


Kérdés: Milyen formátumok használhatók a dokumentumok regisztrációs folyamat részeként történő feltöltéséhez, és vonatkoznak-e rájuk méretkorlátozások?

Ne feledje: a feltöltött fájl mérete legfeljebb 4 MB lehet. Csak JPG-, TIF- és PDF-formátumú fájl tölthető fel.


Kérdés: Honnan tudom meg, hogy mikor kerül sor a kifizetés teljesítésére?


Miután sikeresen érvényesítettük a regisztrációt, elindítjuk a kifizetési/postázási folyamatot, e-mailben pedig tájékoztatást küldünk arról a dátumról, ameddig várhatóan átutaljuk a kifizetett összeget, illetve postázzuka az ajándékot.


Kérdés: Hogyan jelenik meg a kifizetett összeg a bankszámlámon?


Kérjük, vegye figyelembe, hogy a pénz-visszatérítési promóció keretében a Sales Promotions nevében teljesítjük a kifizetéseket, így a banki adatok között valószínűleg ezt a nevet, nem pedig a Canont fogják feltüntetni.


Kérdés: Hitelkártyával fizettem ki a terméket, így miért nem lehet egyszerűen ugyanezen a hitelkártyán jóváírni a visszatérített összeget?


A Canon pénzvisszatérítés keretében jelenleg csak a mi bankunk és a regisztráció során megadott személyes bankszámla közötti banki átutalással lehet kifizetéseket teljesíteni.


Kérdés: Mi a teendő akkor, ha regisztrált számlaadataim,/postázási címem bármely eleme megváltozott a Canon pénz-visszatérítési promóciójára történő eredeti regisztrációm óta, és ezért frissíteni szeretném őket?


Banki/postai adatait bármikor frissítheti az Online ügyfélkövetési rendszer segítségével, amely a megadott bejelentkezési adatokkal érhető el. Az adatok frissítése ezzel a módszerrel végezhető el a legbiztonságosabb módon. Ne feledje azonban, hogy ha már közeleg a kifizetés esedékességi dátuma, telefonon is érdemes felvenni velünk a kapcsolatot, hogy tájékoztasson bennünket az adatok küszöbön álló frissítéséről, így a kifizetést biztosan nem a nyilvántartásunkban szereplő régi számlaadatok felhasználásával fogjuk teljesíteni.


Kérdés: Hogyan garantálják számomra a Canon pénz-visszatérítési promóciója keretében megadott bankszámlaadataim biztonságát?


Webhelyünk védelméről a gyors SSL protokoll gondoskodik.


Kérdés: Mi az az SSL?


A Biztonságos csatlakozási felület (Secure-Sockets-Layer = SSL) internetes adattitkosítást lehetővé tevő protokoll, amely segítséget biztosít a webhely felhasználói számára a webhely tulajdonosának azonosításában. Az SSL-protokollt leggyakrabban a webböngészők és a kiszolgálók közötti kommunikáció védelméhez használják. Egyre inkább terjed azonban a felhasználása a kiszolgálók közötti adatátvitelek és a webalapú alkalmazások körében is.


Kérdés: Honnan tudják a webhely látogatói, hogy a webhely használ-e SSL-protokollt?


Amikor a böngésző biztonságos webhelyhez csatlakozik, lekéri a webhely SSL-tanúsítványát, majd ellenőrzi, hogy nem járt-e le, a böngésző által megbízhatónak tartott hitelesítésszolgáltató bocsátotta-e ki, illetve az a webhely használja-e, amely számára kiadták a tanúsítványt. Ha a felsorolt ellenőrzések bármelyike negatív eredménnyel zárul, a böngésző figyelmeztető üzenetet jelenít meg a végfelhasználónak. Ha az ellenőrzés pozitív eredménnyel zárul, a korszerű böngészőkben számos beépített biztonsági jelzés utal az SSL-protokoll engedélyezett voltára.
•    Az URL- vagy webcím kezdete a http:// előtagról a következőre változik: https://
•    A böngészőablakban látható lakat nyitott állapotúról zártra változik.
•    A címsor zöld színű lesz, és megjeleníti a webhely tulajdonosának nevét, ha bővített érvényességű SSL-tanúsítvánnyal védett webhelyhez történik a csatlakozás.
Emellett az is előfordulhat, hogy a biztonságos webhelyhez tartozó weboldalakat bizalmi védjeggyel, például RapidSSL webhelypecséttel látják el.


Kérdés: A meghirdetett promóció időtartamán belül rendeltem egy Canon terméket, amely azonban nem fog megérkezni/a kereskedő nem fogja tudni leszállítani az akció érvényességi időtartamának végéig – ennek ellenére jelentkezhetek a promócióra?

Kérjük, őrizze meg (a promóció időtartamára eső) megrendelést visszaigazoló üzenetet, és a regisztrációkor a számlával együtt küldje be számunkra. A promóció utolsó értékesítési napja után egy hónapos türelmi időt adunk, amely alatt el tudja küldeni a dokumentumokat.


Kérdés: Nem hallottam a promócióról, és néhány héttel a megadott időtartama előtt/után vásároltam egy terméket. Van-e lehetőség arra, hogy a Canon kivételt tegyen, és engedélyezze a pénzvisszatérítést a vásárlásom esetében?

Sajnáljuk a történteket, azonban csak akkor lehet jelentkezni a promócióra, ha a terméket az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott időszakban vásárolták meg.


Kérdés: Mi számít elfogadható vásárlási igazolásnak?

Üzletekben eszközölt hagyományos vásárlások esetében a Canonnak a kifizetés összegét feltüntető pénztári bizonylat másolatára és a termék sorozatszámára van szüksége.
Internetes vásárlások esetében a Canon a megrendeléshez kapcsolódó fizetési igazolásról, a termék sorozatszámáról, valamint a webáruház és a termék információiról kér másolatot.


Kérdés: Mely tranzakciók/termékek nem vesznek részt a promócióban?

A kizárások részleteit a Részvételi feltételek tartalmazzák. Röviden összefoglalva a kizárások az alábbiakat foglalják magukban:
1.A nem promóciós termékek. IDE kattintva megtekintheti a promóciós termékek teljes listáját
2.A promóciós időszakon vagy területen kívül vásárolt termékek
3.Használt, felújított vagy újszerű termékek, illetve a Canon csoport vállalatainak szellemi tulajdonjogait valamilyen módon hamisító vagy megszegő termékek (a teljesség igénye nélkül például párhuzamos vagy „szürke” termékek)
 

Kérdés: Az online igénylési nyomtatványon mit jelent a „fizetési mód”?

Ez a kifejezés arra utal, hogy eredetileg milyen módon vásárolta meg a terméket.
 

Kérdés: Hol található a sorozatszám és az EAN kód?

Válasz: A pénzvisszatérítés regisztrációjához szükség van az akcióban részt vevő Canon termék sorozatszámának és az ún. EAN kódnak a megadására. Az, hogy ezek hol találhatók meg, az alábbi képen látható:


faq.jpg
A sorozatszám magán a terméken is megtalálható; a termék leírása általában segít abban, hogy hol keresse,de az alábbi oldalon oldalon is talál segítséget: http://www.canon.hu/Support/Consumer_Products/where_to_find_your_serial_number/

Kérdés: Miért nem tudok bejelentkezni a webhelyre a követési kódommal?

A belépési kód érzékeny a kis- és nagybetűkre, ezért kérjük ellenőrizze, hogy pontosan ütötte-e be a kódot (kis- és nagybetűkkel).
 
Az internetes regisztrációmra tett kísérlet során az alábbi problémák merülnek fel:
- Már próbálok egy ideje regisztrálni, a webhely azonban nem enged
- Rendre a „Nem jogosult” üzenetet kapom
- Megpróbáltam újra elküldeni a kódot, de nem működik.

A LEGTÖBB esetben ezek a problémák arra az eszközre vezethetők vissza, amelyről megpróbálja elérni a webhelyet (pl. mobil-/okostelefon, Apple Mac számítógép vagy egyéb eszköz), így nem a webhely okozza őket. Ezekben az esetekben érdemes konzultálni a készülék gyártójával a probléma ügyében. Ha a fenti gyakran ismételt kérdések nem adtak választ a kérdéseire, kérjük küldjön e-mailt az alábbi e-mail címre, sürgős esetben hívjon minket a +36 1 235 5315-ös telefonszámon, vagy látogasson el a Canon támogatási oldalára.


Kérdés: A pénzvisszatérítéssel kapcsolatban kell-e adót fizetnem, vagy van-e mód az ÁFA visszaigénylésére?

Alapvetően a résztvevők felelősek a törvények által előírt minden adó megfizetéséért, a Canon pedig nem vállal felelősséget a résztvevőkkel szemben azokért a károkért, veszteségekért vagy kiadásokért, amelyek az ezen adók megfizetésének elmulasztása vagy késedelmes teljesítése miatt a résztvevőket terhelik.
A Canon hasonlóképp az adóbevallási eljárások egyikére sem tehet javaslatot. A végső illetékesség a helyi adóhatóságé, de a pénzvisszatérítés tényéből általában nem keletkezik jövedelemadó-fizetési kötelezettség.


Kérdés: Mit tegyek, ha a bankom díjat számít fel nekem a pénzvisszatérítés átutalásával kapcsolatban?

A Canon a meghirdetett feltételek szerint a pontos pénz-visszatérítési összeget utalja majd át a helyi pénznemben, azonban a felmerülő banki költségekért a Canon nem vállal felelősséget. Amennyiben a visszatérítés után a kedvezményezett bankja pótdíjat/jutalékot számít fel, azt a fogyasztónak kell viselnie.


Kérdés: Mit tegyek, ha nem tudom online regisztrálni a pénz-visszatérítési igénylésemet?

Ha nem tudja használni az online regisztrációt és a canon.hu/lenscashback-17/ oldalt, vegye fel a kapcsolatot a Canon ügyfélszolgálatával a +36 1 235 5315-ös telefonszámon.


Kérdés: Mely forgalmazók vesznek részt a promócióban? Hol vásárolhatom meg a fényképezőgépet?

Látogasson el a weboldal Hol kapható? című részére.

Canon 2017. Tél végi Objektív Pénzvisszatérítési Promóció – Általános Szerződési Feltételek

1. PROMÓCIÓS PARTNEREK, PROMÓCIÓS TERMÉKEK, PROMÓCIÓS IDŐSZAK ÉS RÉSZTVEVŐK

1.1 Ez a promóció kizárólag a www.canon.hu/lenscashback-17/ oldalon a „Résztvevő partnerek” fülön felsorolt kereskedők („promóciós partnerek”) valamelyike által végfelhasználó felé értékesített, meghatározott típusszámú – a www.canon.hu/lenscashback-17/ oldalon a „Résztvevő termékek” fülön felsorolt – EOS objektívek („promóciós termékek”) 2017. február 13. és 2017. március 31. közötti időszak („promóciós időszak”) alatt történő vásárlására vonatkozik. Megvásárolt promóciós termékeként csak EGY promóciós igény érvényesíthető.

1.2 A Résztvevők jogi személyek, vagy 18. életévüket betöltött személyek lehetnek. („Résztvevő”)

1.3 A Résztvevők elfogadják és tudomásul veszik, hogy az alábbi feltételek valamennyi Résztvevőre nézve kötelező érvényűek.

1.4 A promócióban a kijelölt promóciós partnerek-től vásárolt olyan termékek vehetnek részt, amelyek a CANON HUNGARIA Kft. (a továbbiakban CANON HUNGARIA Kft, vagy Canon) közvetítésével kerültek magyarországi forgalomba. Ezért kérjük, hogy a csalódás elkerülése érdekében, egyeztesse a terméket a kereskedővel. (A promócióban résztvevő kereskedők listája a www.canon.hu/lenscashback-17/ oldalon megtalálható, a promócióban résztvevő termékek listájával együtt.)

1.5 A promócióban csak bizonyos EAN kóddal ellátott modellváltozatok regisztrálhatók. A promóció szempontjából érvényes EAN kódokat a jelen Szerződési Feltételek végén felsorolva találja.

1.6 A promócióban résztvevő termékek csak új, eredeti Canon termékek lehetnek. Használt, felújított, átalakított, hamisított, és a Canon cégcsoport szellemi tulajdonjogait bármiféle módon sértő termékek (pl. parallel importból származó termékek, vagy „szürke termékek”) nem vehetnek részt ebben a promócióban.

1.7 Nem vehetnek részt a Canon által kit-ben (pl. fényképezőgép váz+objektív) forgalomba hozott, de a továbbértékesítést végző kiskereskedő által megbontott és így külön-külön értékesített termékek.

1.8 Különleges értékesítői kizárások: minthogy csak a kijelölt magyarországi kiskereskedőktől vásárolt termékek minősülnek promóciós terméknek, ezért az Ebay-en, vagy Amazon-on vásárolt, akár új, akár használt termékek nem vehetnek részt a jelen promócióban.

2. RÉSZVÉTELI SZABÁLYOK

2.1. A promócióban való részvétel feltétele, hogy a Résztvevő a Promóciós Időszak alatt vásároljon legalább 1 darab promóciós terméket a promócióban részt vevő kereskedők valamelyikétől ÉS érvényes igénybejelentést nyújtson be online legkésőbb 2017. április 14-ig.

2.2. Az igénybejelentést 2017. február 13-a és 2017. április 14-e között a www.canon.hu/lenscashback-17/ oldal „Regisztráció” link-jén található űrlap teljes és pontos kitöltésével lehet benyújtani – ahol meg kell adni a készülék sorozatszámát, EAN vonalkódját és a vásárlást igazoló bizonylatot is. A Résztvevőknek az online igénybejelentéshez be kell szkennelni (vagy olvashatóan lefotózni), fel kell tölteni és csatolni kell a vásárlás során kapott pénztári bizonylatot, vagy internetes vásárlás esetén a rendelés visszaigazolását, továbbá bármilyen jellegű vásárlás esetén a termék sorozatszámát és vonalkódját is.

2.3. Az igénybejelentéskor szükséges egy magyarországi banknál vezetett bankszámla adatainak megadása is, amelyre az átutalást kéri a Résztvevő. Ezt követően a Résztvevők értesítést kapnak az igénybejelentés megérkezéséről e-mail formájában. Amennyiben az igénybejelentés feldolgozásától számított 24 órán belül nem kap értesítő e-mailt, vagy nincs e-mail elérhetősége, kérjük, hogy hívja az igénybejelentő forródrótot a +36/1235-5315 számon.

2.4. A Promóció a Canon termékek készletének erejéig érvényes. A Promóter nem vállal felelősséget azért, hogyha a kereskedők a Promóciós Időszak alatt nem teljesítik a Promóciós Termékekre vonatkozó rendeléseket.

2.5. A Canon 2017. április 14-e után érkező igénybejelentéseket nem fogad el. A Canon nem vállal felelősséget azért, ha az utolsó regisztrációs napon előálló esetleges hálózati terhelés miatt meghiúsul a regisztráció. Hiányos és olvashatatlan igénybejelentéseket a Canon szintén nem fogad el.

2.6. Vásárolt termékenként csupán egy promóciós igénnyel lehet élni.

2.7. Egy sorozatszám csak egyszer regisztrálható. Ebből fakadóan a második, vagy azt követő további regisztrációs kísérlet sikertelenségéért a Canon nem felelős.

2.8. Amennyiben online vásárlást követően a vásárló él az elállási jogával, a Canon a pénz visszafizetését megtagadhatja. Amennyiben a kifizetés megtörtént, illetve ha a Canon tudomására jut bármilyen csalás, akkor jogában áll jogi lépéseket tenni bármely érintett résztvevővel szemben.

2.9. Azon személyek, akik nagyszámú terméket (10 terméknél többet) vásárolnak, nem vehetnek részt a promócióban.

2.10. Egy résztvevő legfeljebb 3 különböző promóciós terméket regisztrálhat.

2.11. Egy résztvevő egy adott típusból csak 1 darab regisztrációjára jogosult.

2.12. Résztvevőnként különböző bankszámlaszám megadása szükséges. A Canon nem köteles a pénzvisszatérítés teljesítésére, azokban az esetekben, ahol kettő vagy több résztvevő azonos bankszámlaszámot ad meg a regisztrációkor.

2.13. A regisztrációkor a vásárlói, illetve viszonteladói név-/cím- adatoknak a számlán, vagy egyéb, a vásárlást igazoló dokumentumon megadott megfelelő adatokkal megegyezőeknek kell lennie.

2.14. A Promóciós Partnerek nem regisztrálhatnak a promócióban, még vásárlóik nevében, illetve azok helyett sem.

2.15. Másik pénzvisszatérítési promócióban (pl. Virtuális kit-ek) egyszer már regisztrált termékek ebben a promócióban még egyszer nem regisztrálhatók. Ilyen ismételt regisztrációból adódó sorozatszám-egyezés esetén a második regisztráció elutasításra kerül.

2.16. Ezt a promóciót a Promóter által nyújtott egyéb promóció keretében nem lehet igénybe venni.

3. PÉNZVISSZATÉRÍTÉS

3.1 Az igénybejelentés átvételét és igazolását követően a Canon promóciós partnere külföldről közvetlen banki utalást indít a regisztrációs űrlapon megadott bankszámlára. Más fizetési mód nem választható, és sem készpénz, sem pedig csekk nem adható.

3.2. A Canon törekszik arra, hogy a banki átutalást a teljes és érvényes regisztráció visszaigazolását követő 28 napon belül teljesítse.

3.3. A regisztrációkor a kedvezményezett bankszámla adatainak a hibátlan megadása a Résztvevő felelőssége. A Canon nem vállal felelősséget a helytelenül, hiányosan, vagy pontatlanul megadott bankszámla adatokból eredő károkért.

3.4. A banki átutalás pénzneme forint (HUF).

3.5. Csak magyarországi banknál vezetett bankszámlaszám adható meg érvényesen. A Canon promóciós partnere nem indít átutalást külföldi (nem magyarországi) bankszámlára.

3.6. Az egyes promóciós termékek vásárlása és regisztrációja esetén visszatérítendő pénzösszeget a jelen Szerződési Feltételek végén található táblázat tartalmazza.

4. A PROMÓCIÓ SZERVEZŐJE

4.1. A Promóter a CANON HUNGARIA Kft. 1031 Budapest, Záhony utca 7.

5. JOGNYILATKOZAT

5.1. A CANON HUNGARIA Kft. nem vállal felelősséget a jelen promóció keretében a Résztvevők által bármilyen módon okozott vagy elszenvedett bármilyen veszteségért, kárért, illetve sérülésért. Ezzel együtt a jelen feltételek semmilyen módon nem zárják ki és nem korlátozzák a Canon felelősségét a Canon alkalmazottai és ügynökei bizonyított gondatlanságából következő személyi sérülésért és halálesetért.

5.2. A CANON HUNGARIA Kft. nem vállal felelősséget azért, ha a jelen ajánlat vis maior esetnek minősülő olyan körülmény miatt nem kerül teljesítésre, amely - nem a felek hibájából - ellehetetleníti az elégséges teljesítést.

5.3. A Canon nem vállalja a visszatérített pénzösszeg jóváírása során, a fogadó bank által felszámított banki költségek (mint pl. elszámolási jutalék) megtérítését.

5.4. A Canon fenntartja magának a jogot arra, hogy a jelen promóciót bármikor leállítsa, módosítsa és/vagy megváltoztassa. A Canon a jelen feltételeket mindenféle felelősség nélkül jogosult megváltoztatni. A Canon fenntartja magának a jogot arra, hogy kizárja azon igénybejelentéseket/Résztvevőket, amelyek, illetve akik tekintetében a promócióval kapcsolatos visszaélés gyanúja felmerül. A Canon promócióval kapcsolatos döntései véglegesek, és semmilyen értesítési kötelezettséggel nem járnak.

6. ADATOK

6.1. A Résztvevők által biztosított személyes adatokat a Promóter, illetve az azzal együttműködő cégek a promóció kezelése céljából, és/vagy olyan marketing célból használják, mint az információk promóció nyilvántartását végző harmadik felek számára történő biztosítása.

6.2. Amennyiben a Résztvevő nem kívánja adatait marketing célú felhasználásra, illetve jövőbeli hasonló promóciókról való értesítés céljából megadni, úgy az igénybejelentő lapon az erre vonatkozó rubrikát, NE töltse ki.

7. JOG ÉS JOGHATÓSÁG

7.1. A jelen feltételekre, illetve az azokra vonatkozóan vagy azokkal kapcsolatban felmerülő vitákra a magyar anyagi jog az irányadó, és azokkal kapcsolatban felmerülő bármely jogvitában a Canon székhelye szerinti bíróságnak van kizárólagos illetékessége.

A promócióban regisztrálható típusok, érvényes EAN kódok és a visszatérítendő pénzösszegek:

Objektív típusaÉrvényes EAN kódPénzvisszatérítés összege
EF 24mm 1:1.4 L II USM496099957506365 000 Ft
EF 24MM 2.8 IS USM496099984575319 000 Ft
EF 35mm 1:2,0 IS USM496099984579119 000 Ft
EF 50mm/1:1,2 L USM
496099935497250 000 Ft
EF 50mm/1:1,4 USM496099921301919 000 Ft
EF 85mm 1:1,2 L II USM496099932642965 000 Ft
EF 85mm/1:1,8 USM496099921290619 000 Ft
EF 24-70MM 2.8L II USM496099978071965 000 Ft
EF 70-200mm 1:2.8 L IS USM II496099957507080 000 Ft
EF-S 60mm/1:2,8 Macro USM496099927125519 000 Ft
EF 100mm 2,8L Macro IS USM496099963517033 000 Ft
EF 24-105mm 1:3.5-5.6 IS STM454929201017619 000 Ft
EF 100-400MM 1:4.5-5.6 L IS II USM454929201035080 000 Ft
LENS EF35MM F1.4L II USM454929201023765 000 Ft
EF 16-35mm f/2.8L III USM454929203772265 000 Ft
Speedlite 600 EX II-RT871457464328133 000 Ft