3 ÉVES PROJEKTOR-
IZZó-GARANCIA

Vásárolj és regisztrálj a promócióban résztvevő Canon projektort, és vedd igénybe a Canon projektorizzó-garanciát.


A Canon projektorizzó-garanciával a következőkben részesülhetsz:
√ 3 éven belül akár 3 új izzó
√ az új izzó ingyenes kiszállítása
√ a cserét követően ingyenes újrahasznosítás

Hol kapható?

Vásárolj kedvenc beszállítódtól vagy rendszerintegrátorodtól.

Hogyan regisztrálhatok?

Projektorodat a vásárlástól számított 60 napon belül itt regisztrálhatod. A projektor regisztrálását követően e-mail-üzenetben elküldjük a rendszerbe történő bejelentkezéshez szükséges személyes belépési adataidat. A regisztrációval a következő 3 évben akár 3 új csereizzót is igényelhetsz.

Kérdés: Honnan tudom meg, hogy az igénylésem nem megfelelő vagy hiányzó adatok miatt halasztásra került?

Válasz: Ha online sikeresen regisztráltál a 3 éves izzógaranciára, jelentkezésedről megerősítő e-mailt kapsz, amely tartalmazza a hivatkozási számodat és személyes belépési adataidat a honlapra, ahol leellenőrizheted igénylésed állapotát. Abban az esetben, ha a regisztráció során helytelen információkat adtál meg, ezt a megadott webhelyen is jelezni fogjuk, és e-mailben tájékoztatunk a még szükséges információkról. A hiányzó információk részünkre történő megadásának leggyorsabb módja, ha bejelentkezel a megadott webhelyre, majd ott frissíted az adataidat. 


Kérdés: Hogyan ellenőrizhetem a regisztrációm állapotát?

Válasz: Ha online sikeresen regisztráltál a 3 éves izzógaranciára, jelentkezésedről megerősítő e-mailt kapsz, amely tartalmazza a hivatkozási számodat és személyes belépési adataidat a honlapra, ahol leellenőrizheted igénylésed állapotát.


Kérdés: Mikor kapok új izzót a projektoromhoz?

Válasz: Ha online már elküldted nekünk igénylésedet, és erről megerősítő e-mailt is kaptál, 2–7 munkanapon belül megkapod az új izzót.


Kérdés: Milyen formátumokban lehet feltölteni a regisztrációs folyamathoz szükséges dokumentumokat, és van-e bármilyen méretkorlátozás?

Válasz: Fontos! a feltöltött fájl mérete legfeljebb 4 MB lehet. Csak JPG, TIF és PDF formátumú fájl tölthető fel. 



Kérdés: Kell-e fizetnem az új izzó kiszállításáért?

Válasz: Az új izzót a legutoljára jóváhagyott címre ingyenesen szállítjuk ki.


Kérdés: Mit tegyek a régi izzóval?

Válasz: Mivel a hibás izzót szeretnénk megvizsgálni és biztonságosan újrahasznosítani, arra kérünk, küldd vissza nekünk. Kényelmedről ingyenes visszaküldési címkével gondoskodunk, aminek köszönhetően a hibás izzót költségek nélkül küldheted vissza. A 3 éves izzógaranciára vonatkozó online igénylés elküldését követően megerősítő e-mailt küldünk az ingyenes visszaküldési címke letöltési helyére mutató hivatkozással. Az ingyenes címke részletes utasításokat tartalmaz a termék visszaküldésének címéről és módjáról. Előre is köszönjük!


Kérdés: Mi a teendő akkor, ha regisztrált számlaadataim bármely eleme megváltozott a 3 éves izzógaranciára történő eredeti regisztrációm óta, és ezért frissíteni szeretném őket?

Válasz: Adataidat bármikor frissítheted az Online ügyfélkövetési rendszer segítségével, amely a megadott bejelentkezési adatokkal érhető el. Az adatok frissítése ezzel a módszerrel végezhető el a legbiztonságosabb módon.


Kérdés: A meghirdetett promóció időtartamán belül rendeltem egy Canon projektort, amely azonban nem fog megérkezni/a kereskedő nem fogja tudni leszállítani az akció érvényességi időtartamának végéig – ennek ellenére jelentkezhetek a 3 éves izzógaranciára?

Válasz: Kérünk, őrizd meg a rendelésről szóló visszaigazolást (amely a promóciós időszakon belül készült), és az igényléskor küldd el a számlával együtt. A promóció utolsó értékesítési napja után egy hónapos türelmi időt adunk, amely alatt el tudod küldeni a dokumentumokat.


Kérdés: Nem hallottam a promócióról, és néhány héttel a megadott időtartama előtt/után vásároltam egy projektort. Van-e lehetőség arra, hogy a Canon kivételt tegyen, és engedélyezze a 3 éves izzógaranciát a vásárlásom esetében?

Válasz: Sajnáljuk, hogy ez történt, azonban csak a szerződési feltételekben meghatározott időszak alatt vásárolt termékekre érvényesíthető a kiterjesztés.


Kérdés: Mi számít elfogadható vásárlási igazolásnak?

Válasz: Üzletekben eszközölt hagyományos vásárlások esetében a Canonnak a kifizetés összegét feltüntető pénztári bizonylat másolatára és a termék sorozatszámára van szüksége.
Internetes vásárlások esetében a Canon a megrendeléshez kapcsolódó fizetési igazolásról, a termék sorozatszámáról, valamint a webáruház és a termék információiról kér másolatot.


Kérdés: Mely tranzakciókra/termékekre nem vonatkozik a 3 éves izzógarancia?

Válasz: A kivételek részletes leírását megtalálod a szerződési feltételekben. Röviden összefoglalva a kizárások az alábbiakat foglalják magukban:
1. A nem promóciós termékek (A promóciós termékek teljes listáját IDE kattintva tekintheted meg.)
2. A promóciós időszakon vagy területen kívül vásárolt termékek
3. Használt, felújított vagy újszerű termékek, illetve a Canon csoport vállalatainak szellemi tulajdonjogait valamilyen módon hamisító vagy megszegő termékek (a teljesség igénye nélkül például párhuzamos vagy „szürke” termékek)


Kérdés: Az online igénylési űrlapon mit jelent a „fizetési mód”?

Válasz: Arra utal, hogy eredetileg milyen módon fizettél a termékért.


Kérdés: Hol találom meg a termék sorozatszámát?

Válasz: A sorozatszám megkereséséhez kattints IDE, és megtudhatod, hogy az adott termékeken hol található. NE keverd össze a sorozatszámot az EAN-/vonalkóddal. Az alábbi fényképen az EAN-/vonalkód látható, amely általában a termék dobozának oldalán helyezkedik el. Ez NEM az a sorozatszám, amelyet a termékhez kapcsolódó regisztrációkor be kell küldeni. A sorozatszám a terméken magán található. Ha a sorozatszám megkereséséhez segítségre van szükséged, fordulj az itt található útmutatónkhoz.



Kérdés: Miért nem tudok bejelentkezni a webhelyre a követési kódommal?

Válasz: A belépési kód érzékeny a kis- és nagybetűkre, ezért ellenőrizd, hogy pontosan ütötted-e be a kódot (kis- és nagybetűkkel).

Az internetes regisztrációmra tett kísérlet során az alábbi problémák merülnek fel:
- Már egy jó ideje próbálok regisztrálni, de a rendszer nem engedi
- Folyamatosan a „nem engedélyezett” üzenetet kapom
- Megpróbáltam újra elküldeni a kódot, de nem működik.

A LEGTÖBB esetben ezek a problémák arra az eszközre vezethetők vissza, amelyről megpróbálod elérni a webhelyet (pl. mobil-/okostelefon, Apple Mac számítógép vagy egyéb eszköz), így nem a webhely okozza őket. Ezekben az esetekben érdemes konzultálni a készülék gyártójával a probléma ügyében. Ha a fenti gyakran ismételt kérdések nem adtak választ a kérdéseidre, küldj e-mailt az alábbi e-mail címre, sürgős esetben hívj minket a +36 (0)61 235 5315-ös telefonszámon, vagy látogass el a Canon támogatási oldalára.


Kérdés: Mely forgalmazók vesznek részt a promócióban? Hol vásárolhatom meg a projektort?

Válasz: A promóciós termékek csak a promóciós területen belül vásárolhatók meg a Canon hivatalos partnereitől.