Egyszerű felvételkészítés és megosztás

Akár fényképeket készítesz egy kompakt fényképezőgéppel, akár filmet egy tükörreflexes géppel, az éles felvételek néha kihívást jelentenek. Innovatív képstabilizátorunk évtizedek óta segít a fotósoknak és a filmkészítőknek kiiktatni a gép rázkódását. Ez a nem kívánatos rázkódás gyakori probléma, amikor távoli tárgyakra zoomolunk és fókuszálunk – illetve ha séta vagy futás közben rögzítünk filmeket.

Akármilyen fényképezőgépet használsz, néhány egyszerű tipp figyelembe vétele segítségével még állvány használata nélkül is jobb minőségű és élesebb felvételeket készíthetsz. Először is próbáld megtámasztani a bal könyöködet a felsőtesteden, így alátámasztva és stabilizálva a gépet. Vegyél fel stabil állást: az egyik lábadat helyezd kényelmes helyzetbe a másik elé, kissé szétnyitva a két lábat. A fényképezőgép alátámasztásával csökkentheted a mozgást. Ügyelj a kép vízszintes és függőleges irányának megtartására – különösen, ha séta közben készítesz felvételt.

A legújabb fényképezőgépeink 5 tengelyes, intelligens képstabilizátorral rendelkeznek, amely a megörökített helyszín jellemzőihez igazodva segít éles képeket készíteni még gyenge fényviszonyok és maximális zoom mellett is. A dinamikus képstabilizátor rázkódásmentes képeket biztosít a kézi filmfelvételeknél, még séta és futás közben is.

Élesebb állóképek készítése