Távvezérelt fényképezés új látószögekből

A legkreatívabb képek készítéséhez gyakran más látószögből is meg kell vizsgálni a témát. Ez szó szerint értelmezhető: ide tartozik, ha egy tömeg fölé állva készítünk csoportképet, ha az irodaépület legfelső emeletéről fényképezzük le a várost, vagy ha egyszerűen a fejünk fölé tartjuk a fényképezőgépet egy koncerten. Ezek a módszerek nem mindig praktikusak, ám az eredmény kárpótolhat.

Távvezérelt fényképezési technológiánk szerencsére lehetővé teszi, hogy érdekes szögekből készíts felvételeket, kibővítve a kreativitásod határait. Szerepelhetsz a csoportképeken, hihetetlen selfie-ket készíthetsz, vagy akár szokatlan témákat is fényképezhetsz – például a vadvilágot távolról, az állatok megzavarása nélkül.

Legújabb fényképezőgépeink közül sok készülék lehetővé teszi, hogy az okostelefonodat használd a hagyományos kereső helyett. Így távolról vezérelheted a fényképezőgépet. Egyszerűen csatlakoztasd a mobileszközt a fényképezőgéphez, és indítsd el a Canon Camera Connect alkalmazást. Ha a mobileszközöd rendelkezik NFC-vel, a kapcsolatot a készülékek egyszerű összeérintésével is létrehozhatod. Helyezd a fényképezőgépet stabil felületre vagy egy állványra, és távolról, az okostelefonoddal állíthatod be a kompozíciót, a fókuszt és az egyéb jellemzőket. Így szabadon kísérletezhetsz ötletes látószögekkel, és megkapóbb történeteket alkothatsz.

Fényképek készítése távvezérléssel