A Canon a jogi területen

legal_web

Az ügyfelek igényeinek kielégítése, valamint a jövedelmezőség és a versenyképesség fenntartása

A versenyképességre való törekvések nyomása alatt a jogi cégek úgy szeretnék munkamódszerüket és fontos folyamataikat fiatalosnak feltüntetni, hogy közben javítják az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatásaikat, és a költségeket is csökkentik. A vezető jogi cégek a digitalizálással próbálnak innovatív módszereket találni az ügyfélszerzéshez és a költségek csökkentéséhez. Ugyanakkor egyre szigorúbban veszik a bizalmas információk és más, megfelelőséggel kapcsolatos szabályozások kezelését. Mi biztosítjuk számukra a műveleteik átalakításához szükséges folyamatokat és gyakorlatokat, hogy az igazságügy fogaskereke egy percre se álljon le.

A jogi cégek kezelésében az egész világon szerzett tapasztalataink révén jól ismerjük azokat a folyamatokat és technológiákat, amelyek a praxisokat tényleg átalakítják. A cégeknek adott ügyhöz kapcsolódó összes költségére jobb rálátást biztosítunk, így a pénzeket könnyebb beszedni az ügyfelektől, akárhogyan számlázzanak is. A folyamatnak ez az átláthatósága segít az összekuszált információk rendbetételében is, valamint a verziókontrollban és az ellenőrzésben is – ez kulcsfontosságú szempont a megfelelőségi kérdések esetén.

Megoldásaink és szolgáltatásaink

Európa-szerte mindenféle méretű jogi praxist folytató céggel dolgozunk, a független helyi cégektől egészen a nagyobb vállalati intézményekig. Megoldásaink és szolgáltatásaink a praxis szükségleteinek megfelelően méretezhetők, alkalmazkodnak a fúziókhoz és a felvásárlásokhoz, valamint lépést tartanak az igényekkel.

Ez a nemzetközi tapasztalat megmutatta számunkra, hogy a sok apró kulturális különbség ellenére a megfelelőség fontossága, a dokumentumkezelés, valamint a praxisok nyomtatási és szkennelési igényei állandóak.

Ugyanígy, a költségfelügyelet, a szolgáltatások minősége és a kimagasló ügyfélélmény biztosítása szintén általános igény.

Éppen ezért fordul hozzánk annyi cég, hogy segítsünk szolgáltatásaik, rendszereik és folyamataik javításában, aminek révén az ügyfelek hűsége hosszantartó, a szabályoknak való megfelelés pedig hatékony lehet. A Canon megoldásai az ügyfelek elégedettségét azzal érik el, hogy a szolgáltatás élményének megvalósítását és biztosítását gördülékennyé teszik.