A Canon ügyfélközpontú megközelítéssel segít a Staplesnek a bevételek fellendítésében

A Staples világszerte 27 országban 2 000-nél is több üzletével a világ legnagyobb irodai ellátó vállalata.

A márka globális sikerei ellenére a hollandiai Staples kiskereskedelmi szervezete alacsony bevételekkel és csökkenő látogatottsággal szembesült, ezért ügyfélközpontúbb megközelítést kellett találnia, hogy az erősödő versenyben is nyereséges tudjon maradni. Az ügyfelekben integráltabb képet kellett kialakítani ahhoz, hogy szorosabb kapcsolat jöjjön létre az üzletekben és az online megjelenő kínálat között. A vásárlók személyesebb megszólítására és a szolgáltatások vonzóbbá tételére ezen kívül több direkt marketinges csatornát is igénybe kellett venniük.

A Staples a Canon Business Servicest bízta meg egy ügyfélköri értékelési program lebonyolításával. Miután bepillantást nyert az ügyfelek igényeibe, a Canon megkezdte az általános üzletfilozófia továbbfejlesztését és kibővítését.

Staples-image1.jpg

„Tanácsadói megközelítésre volt szükségünk, hogy bepillantást nyerjünk ügyfeleink valós igényeibe. Iránymutatásra és stratégiára volt szükségünk, de csak akkor leltünk rájuk, amikor a Canon Business Services belépett a képbe.”

Richard Houppermans, üzleti szolgáltatási vezető