DM-hero1.jpg

Az MSP digitális tintasugaras nyomtatókkal optimalizálja a teljes ellátási láncot, és biztosítja a jövőbeni versenyképességet

Az MSP a direkt marketing ügyfeleit egy meghatározott három lépésből áll folyamatban szolgálta ki. Minden levelezési dokumentumot íves ofszet technológiával előre nyomtattak. Ezek aztán lézernyomtatókkal ki lettek nyomtatva személyre szabási és egyéniesítési célokból. Ezután borítékba rakták, készen a kiküldésre. Ez 100 millió feladott küldeménynek megfelelő nyomtatási mennyiséget jelentett évente, amelyet három műszakban állítottak elő. Markus Stricker, ügyvezető igazgató a következőképp magyarázza: „Nagy kihívással álltunk szemben a piacon, hogy versenyképesek maradjunk. Éreztük a nyomást a kisebb volumenű digitális vágott íves termékektől, valamint a piacon elérhető digitális színes tintasugaras kínálattól. Ezen kívül, bár a hagyományos gyártási folyamatunk már a végső határokig optimalizálva lett, még mindig küzdöttünk, hogy versenyképesek maradjunk. Tudtuk, hogy változtatásokat kell bevezetnünk, hogy biztosítsuk a jövőbeli növekedést.”

DM-image1.jpg

„Az MSP-nél a fő célunk az ügyfelek igényeinek lehető legteljesebb körű kielégítése. Készek vagyunk mindent megadni, hogy az ügyfeleink elégedettek legyenek. Úgy gondoljuk, hogy a digitális tintasugaras nyomtatásra való áttérés lehetővé teszi számunkra, hogy azt az innovációt tudjuk nyújtani, amit a piacok ma és a jövőben elvárnak. A Canon itt volt számunkra a kezdetektől, és nagyszerű partner volt a jövőbeli stratégiánkra vonatkozó döntéshozatalban és a megfelelő megoldás bevezetésében. A Canonnal mint partnerrel, úgy érezzük, jól felvérteztük magunkat a jövőre.”

Markus Stricker