LBN-hero1

A szolgáltatásinnováció mozdítja előre a hatékony nyomtatási stratégiát

Sok más helyi önkormányzathoz hasonlóan London Newham kerületének (London Borough of Newham, LBN) is szembe kellett néznie a költségek csökkentésének és a hatékonyság növelésének követelményével. A Canon távoli hozzáférést biztosító megoldásával sikerült új módszert kialakítani a végfelhasználók informatikai és kommunikációs problémáinak gyorsabb megoldására és a belső erőforrások igénybevételének csökkentésére. Az elsőre megjavított esetek aránya 30%-kal nőtt, és a megoldás olyan sikeresnek bizonyult, hogy később az önkormányzat multifunkciós eszközflottájának egészére kiterjesztették.

LBN-image1

„A távoli diagnosztika és karbantartás bevett dolog az informatikában, és úgy gondoltuk, ez a megközelítés a nyomtatási munkák terén számunkra is kézzelfogható előnyöket jelentene. Tudtuk azt is, hogy a trendeket megfigyelve nyomtatóhasználati szokásainkat is jobban megérthetjük, ami segítséget nyújt majd a jövőre nézve a legjobb nyomtatási stratégia kidolgozásában.”

Gary Sussex, informatikai és kommunikációs szolgáltatási vezető