Beck-Jørgensennek egyértelmű elképzelése volt arról, hogy mit szeretne: kompakt, gyors és megbízható digitális nyomdai technológiát, amely lehetővé tenné a vállalat számára, hogy az ügyfélalkalmazások teljes körű gyártását cégen belül végezzék el, valamint automatizáltabb legyen a munkafolyamat. Részletes beszélgetést folytatott számos beszállítóval, és eltökélten kereste azt a partnert, amelyik ugyanolyan elkötelezettséget mutat a részlege iránt, mint ő maga. Ez a partner végül a Canon lett.
Az ügyfelek számára készülő kézikönyvek és az Alfa Laval alkalmazottai számára gyártott értékesítési és marketinganyagok teljes körű előállítása
Jobb termelékenység a távoli hozzáférésnek köszönhetően
Minimális leállás és azonnali szervizelés
Kevesebb számú kattintás termékenként (a nyomtatás-előkészítés terén eszközölt megtakarítások fedezik a havi lízing költséget)
Az Alfa Laval cégen belüli nyomdászati környezetére jellemző hatékonyság és minőség javítása.
• A gyenge nyomdászati modell – félig nyomdászati, félig irodai technológia – miatt hiányzott a produktivitás, a megbízhatóság és a minőség
• Gyakori leállások a gyártás során
• A végtermék feletti ellenőrzés hiánya
Mivel az Alfa Laval úgy érezte, hogy aktuális nyomdaipari beszállítója nem becsüli meg eléggé, lenyűgözte a Canon csapatának odaadása, amikor végigvezette ügyfelét az imagePRESS C800 technológián, megmutatva, hogyan illeszkedne az üzletvitelükbe, és hogy milyen előnyökkel járna számukra a jövőben. A nyomdászati vezető emellett vonzónak találta a távoli hozzáférési funkciót, amely lehetővé teszi számára a nyomtatási környezet otthonról történő monitorozását, ezáltal javítva a felügyeletet, a produktivitást és a rugalmasságot.