ABC- Hero1

A Canon Üzleti és innovációs vizsgálata felélénkíti a Ritz üzleti terjeszkedését a cross-médiában

DWF-logo.jpg

A Ritz, a svájci nyomdai szolgáltató, határozott lépéseket tett, hogy alkalmazkodjon a változó kommunikációs piachoz, amelyet a népszerű online csatornák és digitális platformok irányítanak.

Eredmények

Márkaátalakítást végeztek, hogy tükrözze az új szolgáltatásokat

Márkaátalakítást végeztek, hogy tükrözze az új szolgáltatásokat

A cross-média ajánlat sikeres meghirdetése egy cross-média kampánnyal az ügyfeleknek

A cross-média ajánlat sikeres meghirdetése egy cross-média kampánnyal az ügyfeleknek

Végrehajtott első cross-média kampány a Ritz ügyfeleinek

Végrehajtott első cross-média kampány a Ritz ügyfeleinek

Ritz-objective

Cél

Az online szolgáltatások bővítésével igazodni a modern kommunikáció világához.

Kihívások

• Csökkenő nyomtatási mennyiségek

• Nehézség megállni a versenypiac talaján

• Az online szolgáltatások iránti fogyasztói kereslet kielégítésére való képtelenség

Ritz-spare

Megközelítés

• A Canon egy Üzleti és innovációs vizsgálatot (B&IS) kínált a Ritznek 2013-ban egy ügyfeleknek szóló rendezvényen

• A B&IS vizsgálatot elvégezték 2014-ben, amely egyértelmű áttekintést nyújtott az ügyfélnek az aktuális üzleti modellről, beleértve a marketing stratégia elemzését is

• Változást ösztönzött az üzleti modellben, hogy a Canon segítségével adjanak hozzá cross-média szolgáltatásokat, és hogy 2015-ben pozicionálják újra az üzleti tevékenységet

• A Canon támogatta az első cross-média kampányt, hogy meghirdessék az új szolgáltatásokat a Ritz ügyfélkörének