Üzleti megoldások

EO Grafiska

A Canon a projekt teljes ideje alatt felbecsülhetetlen értékű tanácsokkal, meglátásokkal és útmutatással szolgált. Bár nagyjából tudtuk, merre haladjunk – egy olyan üzlet felé, ahol a nyomtatás csupán az egyik csatorna –, az EBBP és egyéb kezdeményezések révén különleges ajánlatok létrehozásához szükséges eszközökhöz jutottunk.

Krister Mellström, vezérigazgató

Az 1984-ben alapított, dél-stockholmi Skarpnäck kerületben található EO 45 embert foglalkoztat. Kiterjedt ügyfélkörébe tartozik a Com Hem és a Stockholm Capital kábelhálózatok, valamint a Nordea Bank pénzügyi csoport is. Az üzlet alapját továbbra is az ofszet és digitális nyomtatás képezi, de az EO Grafiska ügyfelei számára most már folyamatosan bővülő marketing kommunikációs szolgáltatásokat is kínál, mint például hirdetések és reklámlevélkampányok; IT, fényképezés és filmezés; vagy akár cross-média kampányok tervezése, kivitelezése és felmérése.

2009-ben az EO Grafiska számára a legnagyobb kihívást digitális nyomtatási módszereinek átalakítása jelentette. A cég számára közel sem volt újdonság a digitális technológia (2002-ben a vállalat megvásárolt egy helyi digitális nyomtatással foglalkozó vállalkozást, és a digitális nyomtatás a gyártás 25%-át tette ki). Azonban az évek során a digitális eljárások fejlesztése messze elmaradt az ügyfeleinek változó igényeihez képest.

A cég úgy döntött, hogy felveszi a kapcsolatot a Canonnal. A kezdetektől fogva heti rendszerességű értekezletek során a Canon és az EO azon dolgozott, hogy feltárja a céggel szembeni ügyfél igényeket, ill. az ehhez szükséges befektetéseket. A folyamat részeként Krister Mellström és más vezetők is részt vettek a Canon Essential Business Builder programjában (EBBP). Olyan szemináriumokon vehettek részt, ahol a megtudhatták, mi a piac képviselőinek az álláspontja a nyomtatásról, illetve a web-to-print nyomtatás kivitelezéséről. „Az előadások rendkívül értékesek voltak” – mondja Mellström. Például annak ellenére, hogy már kifejlesztettük saját web-to-print megoldásunkat, nagyobb rálátást kaptunk arra, hogyan népszerűsíthetjük hatékonyan a szolgáltatást."

Az EO Grafiska „új arculata” teljes mértékben különbözik a négy évvel korábbi, gondokkal küszködő, nyomtatásra fókuszáló EO-tól. Az EO Grafiska ma egy sikeres, jövedelmező cég, több dolgozóval és piacra szabott szolgáltatás portfólióval. Ami egykor csupán a digitális nyomda megújításának indult, abból az egész cég megújítása lett.

Olvassa el a történetet, és megtudhatja, miként segítette a Canon az EO Grafiska vállalatot abban, hogy meglévő nyomtatási, tervezési és számítástechnikai kapacitásának felhasználásával új cross-média szolgáltatásokat nyújthasson ügyfelei számára.

Esettanulmány letöltése

Milyen termékeket és szolgáltatásokat használnak?

Vágottív-nyomtatók

A kereskedelmi célú és házon belüli nyomtatásra tervezett színes és fekete-fehér vágottív-nyomtatók kiváló nyomtatási minőséget biztosítanak, az új munkafolyamat és a beépített dokumentumkiviteli lehetőségek bővítése révén pedig biztos a megtérülés.

Cross-média szoftver

Alakítson ki nagyobb nyomtatási kapacitást, és találjon új bevételi forrásokat a többcsatornás kommunikáció révén A Canon a bővíthető cross-média megoldások széles választékát kínálja, mely megában foglalja a fotókat, a videókat, a QR-kódokat, a személyre szabott weboldalakat és digitális nyomtatási tartalmakat.

Következő lépések