Az automatizálás egyengeti az utat az üzleti növekedés és a fokozott belső hatékonyság előtt

Megtalálni a módját, hogy hatékonyabb legyen mint üzleti vállalkozás, és változatossá tenni a szolgáltatási portfoliót a vevők igényeivel összhangban, ezekhez innovatív gondolkodásra és kollaboratív irányultságra van szükség – és ez a két dolog formálta a KnowledgePoint alapvető értékeit az 1997-es megalakulása óta. Ahogy a nyomtatási mennyiség drasztikusan nőtt, és az új területekre történő diverzifikáció új ügyfeleket hozott a fedélzetre, – valamint további munkákat a már meglévő ügyfelektől –, a KnowledgePoint felismerte, hogy az ugyanolyan gyors átfutási idő fenntartása a saját márkanevük szinonimája, így közelről meg kell vizsgálniuk a belső hatékonyságot, és naprakész technológiával időtállóvá kell tenniük a vállalkozásukat a további várható növekedés érdekében.

KP-image1
KP-image2

„A Canon megközelítése, amellyel segített nekünk megfelelni az üzleti kihívásainknak, a saját módszereinket tükrözte, és ezt mindig méltányolni fogjuk. Ez a kapcsolat kulcsfontosságú lesz a számunkra minden jövőbeni beruházásunknál. Eddig elégedettek vagyunk a Canonnal történő együttműködésünkkel, és minden bizonnyal továbbra is velük dolgozunk a jövőben.”

Andre Philpot, műveleti igazgató, KnowledgePoint